artforma.pl
Opinie:

Opinie (279) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (915)

4,82
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 28 sie 2018
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
artforma.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Lustro ładne, jednak nie informujecie klienta o kablu na wierzchu tyłu lustra (zdjęcie) przewody z zerwaną izolacja bez oblutowanych końcówek jak by to jakiś amator skręcał w garażu . Brak możliwości schowania kabla co powoduje odstawanie od ściany. Nie dajecie na przewodach kostki do podłączenia za 90gr przez co musiałem jechać do sklepu elektrycznego. Jak za cenę ponad 3 tysiące to spodziewałem się większego profesjonalizmu. Miałem zakupić drugie do przedpokoju ale odstające od ściany mi nie potrzebne.

najbardziej krytyczna opinia

3 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
W odpowiedzi na Państwa komentarz do mojej opinii Trusted Shops muszę przyznać, że odpowiadacie szybko i w bardzo miły sposób. Co jednak do produktu prosicie mnie o zdjęcia lustra tzw. przez Was nazywanego „Premium”. Jakość materiałów wykończeniowych lustra jest żenująca i dotyczy to jego tylnej części, zwykła dykta, zszywki, które kiepsko trzymają i zwykłe dwie prostokątne dziury w tej dykcie na zawieszenie tego lustra - przecież sami doskonale wiecie z jakich materiałów to wykonujecie więc proszę nie udawać tzw. Greka. Folia zabezpieczająca front lustra jest tak mocno przyklejona, że trzeba ją usuwać co najmniej pół godziny, a pod nią na krawędziach lustra I także kiepskiej okleiny ramy resztki kleju lub silikonu. Zdjęcia nic tu nie zmienią. Jedyne co Wam chciałbym wysłać do niechlujnie przyklejone diody led wystające na dolnej krawędzi lustra. I to w żaden rozsądny sposób nie da się obronić. Podsumowując kiepskie materiały, niechlujne wykonawstwo , nazwa produktu „Premium” no i cena Premium - 1899 zł - z tym się akurat zgadzam. W załączeniu w kolejnym e- mailu zdjęcie przyklejonych diod led. Z poważaniem Wojciech
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu artforma.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(16)
(8)
Resetuj
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Lustro z półkami jest śliczne. Ale jedno małe ale. Półkę dolną musieliśmy zamontować inaczej, była za szeroka. Musimy teraz poszukać zaślepek do oryginalnych dziur na wkręty. Trochę "ordynarnie" wygląda kontakt. Jestem zadowolona ogólnie. prezentuje się świetnie .
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam opis artykulu wprowadza w błąd

Strona wprowadzajaca kliejntow w błąd klikasz w lustro z rama załota i myslisz że do niego wybierasz oswietlenie i tu sie myslisz jeszli wezmiez oswietlenie padajace na sciane automatycznie lustro staje sie bez zlotej ramy a ty myslisz ze przyjdzie takie jak w nie wchodziles na poczatku. Ja jestem niestety rozczarowana bark możliwosći wymiany w razie popełnienia bledu brak zwrotu totalna olewka. Rozumiem zeby wszytko było ok napisane na stronie a tu jest wprowadzanie klijenta w blada nie polecam zamowione dwa lustra i dwa do kosza za prawie 2500 zadnego zrozumienia ze strony sklepu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu artforma.pl
3 kwi 2024
Pani Marto, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Chcielibyśmy zaznaczyć, że na naszej stronie ma Pani możliwość wyboru dwóch modeli: Ambient oraz Premium. W przypadku wyboru wersji Ambient, na stronie widoczne jest zdjęcie oraz opis lustra, które jasno wskazują, że jest to lustro otwarte, z oświetleniem skierowanym na osobę stojącą przed lustrem. Przy wyborze lustra z linii PremiumLine, ma Pani możliwość wyboru koloru obramowania. Podczas składania zamówienia nie była Pani w stanie wybrać koloru pokrywy, ponieważ wybrała Pani naszą wersję AmbientLine. Jeśli chodzi o zwroty towarów personalizowanych, dołożyliśmy wszelkich starań, aby informacja o braku możliwości zwrotu była widoczna i czytelna. Serdecznie pozdrawiamy, Zespół ARTFORMA
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Niska jakość

Przez pomyłkę, zamówiłem lustro bez dodatkowego akcesorium, po czym odmówiono mi jakiejkolwiek zmiany w zamówieniu ,dosłownie KILKA MINUT po jego złożeniu. Regulamin sklepu zabezpiecza tylko firmę , a nie klienta. Wasz nieludzki system zamówień oraz koszmarny standard obsługi zupełnie nie przewiduje błędu ludzkiego i nie odpowiada dzisiejszym standardom obsługi. NIE POLECAM! OMIJAĆ
Zgłoś opinię
29 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Lustro ładne, jednak nie informujecie klienta o kablu na wierzchu tyłu lustra (zdjęcie) przewody z zerwaną izolacja bez oblutowanych końcówek jak by to jakiś amator skręcał w garażu . Brak możliwości schowania kabla co powoduje odstawanie od ściany. Nie dajecie na przewodach kostki do podłączenia za 90gr przez co musiałem jechać do sklepu elektrycznego. Jak za cenę ponad 3 tysiące to spodziewałem się większego profesjonalizmu. Miałem zakupić drugie do przedpokoju ale odstające od ściany mi nie potrzebne.
Zgłoś opinię
5 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Lustro samo w sobie piękne, mocny led, bardzo solidne. Minusy to, że rama szara jaką zamówiłam jest bardzo, bardzo blada i wygląda trochę jak biała oraz to, że samo lustro wpada w "zielone" tony. Wybudowany głośnik bardzo fajnie odtwarza muzykę.
Zgłoś opinię
22 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Podobały mi się artykuły,ale ceny są wysokie

Podobały mi się artykuły,ale ceny są trochę wysokie
Zgłoś opinię
24 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamowienie zrealizowane - OCENA POZYTYWNę ,natomiast dostawę oceniam negatywnie ponieważ dostawca otworzył tylna burtę samochodu przesunął towar i powiedział może pan brać zaznaczył ze jest ciężki. Uważam że towar powinien być dostarczony pod drzwi klatki. Nie wymagam by towar wnoszono ale chyba należało pomóć ponięść pod drzwi klatki. pozdrawiam Bojanowski Henryk Torun Strobanda 3c/45 tel.606249715
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu artforma.pl
26 lut 2024
Panie Henryku, Dziękujemy za opinię dotyczącą naszej dostawy. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wystąpić w związku z dostawą zamówionego towaru. Chcielibyśmy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi dostawy były jak najbardziej profesjonalne i zgodne z oczekiwaniami naszych klientów. Przekazujemy informacje zwrotne naszym dostawcom, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Prosimy o wyrozumiałość i zapewniamy, że podejmiemy działania w celu poprawy naszych usług dostawy. ARTFORMA TEAM
21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety nie jestem zadowolona z zakupu lustra za ponad dwa tysiące. Lustro pomniejszające jest tak umiejscowione, że kompletnie nie spełnia swojej funkcji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu artforma.pl
5 sty 2024
Szanowna Pani Anno, Chciałbym serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z lustrem. Jest nam niezmiernie przykro, że nie spełniło ono Pani oczekiwań. Warto podkreślić, że pozycja lusterka kosmetycznego w naszych lustrach jest standardowa i nie podlega zmianom. Mamy nadzieję, że mimo tego udało się znaleźć inne aspekty, które Pani przypadły do gustu, ale jednocześnie jesteśmy gotowi do wysłuchania wszelkich sugestii lub uwag, które mogą przyczynić się do poprawy naszych produktów. Dziękujemy za Pani opinię. Z poważaniem, ARTFORMA TEAM
20 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Dobrze przygotowane lustra do wysyłki, zabezpieczone przed uszkodzeniem i porysowaniem. Ładnie wyglądają po zamontowaniu na ścianie. Trochę rozczarowałam się oświetleniem PremiumLine barwą Philips LED 4500K za dodatkową opłatą. Spodziewałam się mocniejszego światła, które doświetlałoby twarz tak, aby można było zrobić makijaż. Chyba nie będzie tak dobrze jak oczekiwałam. Mam przykre wrażenie, że płacąc 2023,00 zł za lustro o wymiarach 70x100 nieco przepłaciłam. Zwłaszcza, że zamówiłam jednocześnie większe lustro, o wymiarach 80x180, które było tańsze, za 1788,00 zł. To większe jest w stylu AmbientLine z fazowaniem krawędzi i barwą 3000K.
Zgłoś opinię
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Kabel od lustra powoduje niewielką szczelinę pomiędzy ścianą a ramą.Mysle że to jest do poprawki
Zgłoś opinię
11 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Lustro ładne. Widać , że dobrze wykonane. Jeszcze nie wisi więc nie wiem jak działa
Zgłoś opinię
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Wszystko było dobrze.
Zgłoś opinię
16 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię