blueshadow.pl- Logo - Opinie

blueshadow.pl
Opinie:

Opinie (332) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1173)

4,83
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 31 sie 2017
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
blueshadow.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

26 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Obniżyć ceny powinniście. Na rynku jest duża konkurencja jak wiecie i dobrej jakości rzeczy można kupić za znacznie niższe ceny
AF
Anna F.
tymawa

najbardziej krytyczna opinia

18 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety w przypadku zwrotu towary bardzo dlugo czeka sie na zrot srodkow, w regulaminie sklepu nie jest napisane ile i sklep to wykorzystuje na niekorzysc klienta. Jesli ktos zamawia i nie jest pewny czy zatrzyma to nie warto zamawiać. Imme sklepy zapewniaja duza lepsza obsluge klienta i wymiane i zwrot platnosci lub towaru bezproblemowo.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu blueshadow.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy za zwrócona sukienkę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
5 dni temu
Bardzo nam przykro. Zgodnie z regulaminem, który dostępny jest na naszej stronie zwrot płatności dokonanych przez Kupującego następuje w terminie 14 dni po otrzymaniu przez Sprzedawcę odesłanego Produktu lub dowodu jego odesłania przez Kupującego, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Napisz nam, w jakim terminie nastąpił zwrot płatności, czy przekroczył regulaminowe 14 dni? Czy kontaktowałaś się w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta? Będziemy wdzięczne za odpowiedź, ponieważ pomoże nam ona usprawnić działanie, tak aby każdy kontakt z naszym sklepem wywoływał uśmiech u Was, naszych Klientek :) Pozdrawiamy!
EH
Ewa H.
CHORZÓW
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
skrócenie oczekiwania na zwrot gotówki , powyżej określonej kwoty bezpłatna dostawa i zwrot
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
5 dni temu
Ewuniu, zgodnie z regulaminem, który dostępny jest na naszej stronie zwrot płatności dokonanych przez Kupującego następuje w terminie 14 dni po otrzymaniu przez Sprzedawcę odesłanego Produktu lub dowodu jego odesłania przez Kupującego, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Czy otrzymałaś zwrot płatności po przekroczeniu regulaminowych 14 dni? Czy kontaktowałaś się w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta? Będziemy wdzięczne za odpowiedź, ponieważ pomoże nam ona usprawnić działanie, tak aby każdy kontakt z naszym sklepem wywoływał uśmiech u Was, naszych Klientek :) Bezpłatna dostawa jest dostępna w naszym sklepie dla zamówień od 400zł :) Pozdrawiamy serdecznie!
26 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostawa i zwrot na własny koszt przy tak drogim zamówieniu uważam, że to przesada.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
27 mar 2024
Justyno, przykro nam, że nie jesteś całkowicie zadowolona z zakupów w naszym sklepie online. Z informacjami dotyczącymi kosztów wysyłki oraz warunkami zwrotów można zapoznać się przed dokonaniem zakupu. Wszystkie informacje są podane na naszej stronie: https://blueshadow.pl/pl/i/Platnosci-i-dostawa/9 https://blueshadow.pl/pl/i/Zwroty/7 Darmowa dostawa obowiązuje z w naszym sklepie online od 400zł. Cyklicznie organizujemy również promocje Darmowa Dostawa na wszystkie zamówienia, o których informujemy w naszym newsletterze oraz na naszych kanałach w social mediach. Serdecznie zapraszamy Cię do ich śledzenia. Pozdrawiamy! :)
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
6 stycznia zgłosiłam zwrot ponieważ towar przyszedł uszkodzony (zaciągnięcie materiału, którego nie da się nie zauważyć) i do dziś 12 stycznia nie ma kontaktu. Dziwne podejście do klienta. Szkoda bo do tej pory zawsze wszystko było super.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
15 sty 2024
Dziękujemy za opinię. Robimy wszystko, aby zwroty oraz wymiany były rozpatrywane na bieżąco, a w każdym razie - także we wzmożonym wyprzedażowym okresie - nie przekraczały 14 dni. Pani wiadomość została przekazana do Biura Obsługi Klienta. Proszę oczekiwać kontaktu z naszej strony :) Pozdrawiamy serdecznie!
29 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
3 lis 2023
Dzień dobry, będziemy bardzo wdzięczni za informację, jaki jest powód wystawienia "jednej gwiazdki". Pomoże nam to uniknąć błędów w przyszłości. Serdecznie pozdrawiamy :)