Niestety w przypadku zwrotu towary bardzo dlugo czeka sie na zrot srodkow, w regulaminie sklepu nie jest napisane ile i sklep to wykorzystuje na niekorzysc klienta. Jesli ktos zamawia i nie jest pewny czy zatrzyma to nie warto zamawiać. Imme sklepy zapewniaja duza lepsza obsluge klienta i wymiane i zwrot platnosci lub towaru bezproblemowo.
Ocena byłaby wyższa, gdyby nie f*up z rabatem - obiecano 50 zł na pierwszy zakup, lecz rabat nie zadziałał.
Bluzka bardzo efektowna, lecz materiał słaby - gniecie się przy każdym ruchu i nie wraca do pierwotnej formy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
8 kwi 2024
Hanno, bardzo dziękujemy za opinię. Jest nam przykro, że nie mogłaś w pełni cieszyć się zakupami u nas.
Jeśli na którymkolwiek etapie zamówienia napotkasz problem, zadzwoń lub napisz do naszego Biura Obsługi Klienta - pomożemy :) Jesteśmy dostępni również w naszych kanałach socialmediowych.
Gdybyś chciała skorzystać z rabatu, prosimy o kontakt mailowy pod adresem marketing@blueshadow.pl :)
Pozdrawiamy serdecznie!
Problemy z wysłaniem zamówionej kurtki. Po kilku telefonach - sprawa wyjaśniona .kurtka dotarła z dużym opóźnieniem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
2 kwi 2024
Bardzo nam przykro, że napotkałaś trudności przy realizacji swojego zamówienia. Na pewno wyciągniemy wnioski, żeby taka sytuacja nie miała miejsca, a kolejna wizyta u nas była tylko przyjemnością :) Pozdrawiamy serdecznie!
18 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Niestety w przypadku zwrotu towary bardzo dlugo czeka sie na zrot srodkow, w regulaminie sklepu nie jest napisane ile i sklep to wykorzystuje na niekorzysc klienta. Jesli ktos zamawia i nie jest pewny czy zatrzyma to nie warto zamawiać. Imme sklepy zapewniaja duza lepsza obsluge klienta i wymiane i zwrot platnosci lub towaru bezproblemowo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
20 lip 2023
Aleksandro, rzeczywiście - informacja o czasie oczekiwania na zwrot środków jest zawarta w zakładce Zwroty https://blueshadow.pl/pl/i/Zwroty/7. Już nadrabiamy tę informację w Regulaminie.
Zwrot środków do Klienta następuję w ciągu 14 dni; jednak staramy się, aby był realizowany jak najszybciej i nie przekraczał 7 dni.
Przepraszamy za niedogodności. Mamy nadzieję, że jednak będziemy Cię u nas gościć jeszcze nieraz <3 Pozdrawiamy!
21 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Plusy i minusy
podobają mi się fasony ubrań, koloroystyka. Do poprawy jest jakość tkanin. Pranie np. sukienek kończy się skurczeniem ich o dwa rozmiary, pomimo zachowania wszelkich zasad i ostrożności. Doszło do tego, ze sukienki kupuje przynajmniej o rozmiar większe.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
24 lis 2023
Dziękujemy za opinie.
Szczególną uwagę przykładamy do jakości naszych ubrań, dlatego oczywiście przekażemy informację do właściwego działu, , tak aby nasze Klientki były zawsze zadowolone <3
9 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Wszystko ok ale bardziej trafna rozmiarówka powinna być jak jest napisane biust 120 to ma być jak jest napisane 90 to ma tyle być . Bo zanim się odda nie ma już już rozmiaru który się chciało
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
10 lis 2023
Dziękujemy za opinię - jest dla nas bardzo ważna. Oczywiście, weźmiemy ją pod uwagę przy wymiarowaniu odzieży. Pozdrawiamy! :)
9 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Kolor produktow, ktore zakupulam zdecydowanie byl inny jiz ten na stronie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
15 wrz 2023
Dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że kolor produktu odbiegał od tego na zdjęciu :( Staramy się, żeby nie miało to miejsca. Daj nam znać, o jaki produkt chodziło. Czy kontaktowałaś się w tej sprawie z naszym BOKiem?
Pozdrawiamy serdecznie!
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.