Panie Michale, przykro nam, że otrzymujemy tak negatywną opinię, bo ze śledzenia przesyłki wynika, że paczka z owocami nadana 11 września w godzinach popołudniowych, 12 września o 6 rano miała już status "w doręczeniu", a mimo to, odebrał ją Pan dopiero 13 września. Trudno więc się dziwić, że owoce nie doszły w takim stanie, w jakim je wysłaliśmy. Kurierzy dostarczają paczki zwykle w maksymalnie 24 godziny i zalecamy, by po zamówieniu owoców odbierać je w pierwszym możliwym terminie, co wydaje się być oczywiste, ponieważ jest to świeży towar.
Ponadto, zgodnie z informacją dostępną na stronie, zawsze bierzemy odpowiedzialność za stan dostarczonego towaru i niezwłocznie przyjmujemy reklamacje zgłoszone na nasz adres mailowy (wraz ze zdjęciami stanu owoców) w dniu dostawy zamówienia.
Nie otrzymaliśmy od Pana żadnego zgłoszenia o opóźnieniu transportu lub złym stanie owoców. Jak widać po naszych opiniach, większość klientów jest zachwycona jakością naszych owoców.
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół Lifeberry