lifeberry.pl
Opinie:

Opinie (287) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (740)

4,82
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 20 lip 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lifeberry.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

1 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Jestem stałą klientką od 2 lat, więc mogę powiedzieć, że mam pełne zaufanie do tej firmy, bo nigdy mnie nie zawiedli. Obsługa klienta jest pomocna, a paczki wysyłają bardzo szybko. Dodatkowo rozwiązują problemy w ekspresowym tempie, co jest na wagę złota. Jak zdarzyło się, że kurier zbił soki lub podrzucił do sąsiada, to szybko mi pomagali. Jestem bardzo zadowolona i nie rozumiem skąd negatywne komentarze, bo po zgłoszeniu problemu na maila osobiście nigdy nie zostałam zignorowana i szybko dostaję odpowiedzi. Wystarczyło, że przesłałam zdjęcia jak kurier zbił soki. A produkty są doskonałe, jakość przebija chyba wszystkie inne dostępne na rynku. Ich smak, struktura i zapach mówią same za siebie, wystarczy samemu porównać ze sklepowymi.

najbardziej krytyczna opinia

26 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Proszę uważać na te firmę. Sprzedaje produkty drugiej kategorii jako premium. Na moje zastrzeżenie co do jakości owoców usłyszałem: "takie owoce też są zdatne do spożycia, można je zamrozić lub zblendować na smoothie".
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lifeberry.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Soki są bardzo niesmaczne. Nie dawało rady się ich wypić. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
25 mar 2024
Pani Weroniko, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Wszystkie nasze produkty to 100% świeżych owoców, warzyw i ziół, bez dodatku cukru, słodzików i żadnych ulepszaczy. Jest to więc czysty smak natury, której my nie poprawiamy. Nasze naturalne soki przecierowe 100% NFC wyraźnie różnią się smakiem od sztucznych soków sklepowych produktowanych z koncentratu i soków zagęszczonych. Ciężko nam z Pani opinii wywnioskować, co konkretnie stanowiło problem smakowy, jednak jeśli soki naturalne okazały się dla Pani zbyt kwaśne, proponujemy dodanie miodu lub innej substancji słodzącej we własnym zakresie. Natomiast my bezkompromisowo pozostajemy przy idei, że natura nie wymaga poprawy. Nasi liczni stali klienci bardzo doceniają ten czysty smak natury, o czym świadczy ilość pozytywnych opinii. Mamy nadzieję, że wśród naszego bogatego asortymentu także Pani znajdzie coś dla siebie. Jeśli potrzebuje Pani porady co do doboru smaków pod swoje preferencje, jesteśmy do dyspozycji pod adresem sklep@lifeberry.pl Serdecznie pozdrawiamy, Zespół Lifeberry
26 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Produkty drugiej kategorii

Proszę uważać na te firmę. Sprzedaje produkty drugiej kategorii jako premium. Na moje zastrzeżenie co do jakości owoców usłyszałem: "takie owoce też są zdatne do spożycia, można je zamrozić lub zblendować na smoothie".
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
20 wrz 2023
Panie Krzysztofie, owoce, które ulegną lekkim wstrząsom w transporcie, również są zdatne do spożycia - takie owoce również można zamrozić lub zblendować, zamiast wyrzucać do śmietnika. Taka jest nasza sugestia, a decyzję zostawiamy klientowi indywidualnie do podjęcia - oczywiście nie każdy musi mieć ochotę na świeże smoothie. Każdemu klientowi dajemy więc możliwość zgłoszenia nam reklamacji w dniu dostawy paczki, jeśli owoce nie dojdą w pełnowartościowym i zadowalającym stanie - niezwłocznie reagujemy rozwiązując sprawę tak, aby klient był zadowolony. Przykro nam, że nie skorzystał Pan z tej możliwości - na próbę kulturalnego rozwiązania problemu według zasad reklamacji i grzeczną prośbę osoby z obsługi klienta, nie wysłał Pan nam zdjęć otrzymanych 3 kg borówek w dniu dostawy, tylko kazał (cytujemy) "spadać na drzewo". Zasady składania reklamacji owoców są ogólnodostępne na naszej stronie i dotyczą każdego klienta w taki sam sposób - wystarczy w dniu dostawy przesłać nam dokładne zdjęcia stanu wszystkich otrzymanych owoców. Zgłoszenia zgodne z zasadami rozpatrujemy niezwłocznie. Niestety nie otrzymaliśmy od Pana zgłoszenia ze zdjęciami prezentującymi 3 kg owoców, które podobno są "drugiej kategorii".
19 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Produkty drugiej kategorii

Proszę uważać na te firmę. Sprzedaje produkty drugiej kategorii jako premium. Na moje zastrzeżenie co do jakości owoców usłyszałem: "takie owoce też są zdatne do spożycia, można je zamrozić lub zblendować na smoothie".
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
20 wrz 2023
Panie Krzysztofie, owoce, które ulegną lekkim wstrząsom w transporcie, również są zdatne do spożycia - takie owoce również można zamrozić lub zblendować, zamiast wyrzucać do śmietnika. Taka jest nasza sugestia, a decyzję zostawiamy klientowi indywidualnie do podjęcia - oczywiście nie każdy musi mieć ochotę na świeże smoothie. Każdemu klientowi dajemy więc możliwość zgłoszenia nam reklamacji w dniu dostawy paczki, jeśli owoce nie dojdą w pełnowartościowym i zadowalającym stanie - niezwłocznie reagujemy rozwiązując sprawę tak, aby klient był zadowolony. Przykro nam, że nie skorzystał Pan z tej możliwości - na próbę kulturalnego rozwiązania problemu według zasad reklamacji i grzeczną prośbę osoby z obsługi klienta, nie wysłał Pan nam zdjęć otrzymanych 3 kg borówek w dniu dostawy, tylko kazał (cytujemy) "spadać na drzewo". Zasady składania reklamacji owoców są ogólnodostępne na naszej stronie i dotyczą każdego klienta w taki sam sposób - wystarczy w dniu dostawy przesłać nam dokładne zdjęcia stanu wszystkich otrzymanych owoców. Zgłoszenia zgodne z zasadami rozpatrujemy niezwłocznie. Niestety nie otrzymaliśmy od Pana zgłoszenia ze zdjęciami prezentującymi 3 kg owoców, które podobno są "drugiej kategorii".
26 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Produkt drugiej kategorii

Proszę uważać na te firmę. Sprzedaje produkty drugiej kategorii jako premium. Na moje zastrzeżenie co do jakości owoców usłyszałem: "takie owoce też są zdatne do spożycia, można je zamrozić lub zblendować na smoothie".
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
20 wrz 2023
Panie Krzysztofie, owoce, które ulegną lekkim wstrząsom w transporcie, również są zdatne do spożycia - takie owoce również można zamrozić lub zblendować, zamiast wyrzucać do śmietnika. Taka jest nasza sugestia, a decyzję zostawiamy klientowi indywidualnie do podjęcia - oczywiście nie każdy musi mieć ochotę na świeże smoothie. Każdemu klientowi dajemy więc możliwość zgłoszenia nam reklamacji w dniu dostawy paczki, jeśli owoce nie dojdą w pełnowartościowym i zadowalającym stanie - niezwłocznie reagujemy rozwiązując sprawę tak, aby klient był zadowolony. Przykro nam, że nie skorzystał Pan z tej możliwości - na próbę kulturalnego rozwiązania problemu według zasad reklamacji i grzeczną prośbę osoby z obsługi klienta, nie wysłał Pan nam zdjęć otrzymanych 3 kg borówek w dniu dostawy, tylko kazał (cytujemy) "spadać na drzewo". Zasady składania reklamacji owoców są ogólnodostępne na naszej stronie i dotyczą każdego klienta w taki sam sposób - wystarczy w dniu dostawy przesłać nam dokładne zdjęcia stanu wszystkich otrzymanych owoców. Zgłoszenia zgodne z zasadami rozpatrujemy niezwłocznie. Niestety nie otrzymaliśmy od Pana zgłoszenia ze zdjęciami prezentującymi 3 kg owoców, które podobno są "drugiej kategorii".
16 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamawiałem borówki drugi raz w tym roku. Niestety tym razem były przejżałe, bardzo dużo owoców było już pomarszczonych i puszczało sok w opakowaniach. Nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
17 wrz 2023
Panie Michale, przykro nam, że otrzymujemy tak negatywną opinię, bo ze śledzenia przesyłki wynika, że paczka z owocami nadana 11 września w godzinach popołudniowych, 12 września o 6 rano miała już status "w doręczeniu", a mimo to, odebrał ją Pan dopiero 13 września. Trudno więc się dziwić, że owoce nie doszły w takim stanie, w jakim je wysłaliśmy. Kurierzy dostarczają paczki zwykle w maksymalnie 24 godziny i zalecamy, by po zamówieniu owoców odbierać je w pierwszym możliwym terminie, co wydaje się być oczywiste, ponieważ jest to świeży towar. Ponadto, zgodnie z informacją dostępną na stronie, zawsze bierzemy odpowiedzialność za stan dostarczonego towaru i niezwłocznie przyjmujemy reklamacje zgłoszone na nasz adres mailowy (wraz ze zdjęciami stanu owoców) w dniu dostawy zamówienia. Nie otrzymaliśmy od Pana żadnego zgłoszenia o opóźnieniu transportu lub złym stanie owoców. Jak widać po naszych opiniach, większość klientów jest zachwycona jakością naszych owoców. Serdecznie pozdrawiamy, Zespół Lifeberry
29 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Jakość owoców w tym roku jest o wiele gorsza. Sporo zepsutych i zielonych. Jestem sama zaskoczona tym faktem, gdyż kupuje u Was owoce już kolejny sezon.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
30 sie 2023
Pani Katarzyno, zgodnie z informacją dostępną na stronie, zawsze bierzemy odpowiedzialność za stan dostarczonego towaru i niezwłocznie przyjmujemy reklamacje zgłoszone na nasz adres mailowy (wraz ze zdjęciami stanu owoców) w dniu dostawy zamówienia. Przykro nam, że nie skorzystała Pani z opcji zgłoszenia reklamacji, abyśmy mogli Pani pomóc i rozwiązać ten problem tak, aby była Pani zadowolona. Jak widać po naszych opiniach, większość klientów jest zachwycona jakością naszych owoców - także w tym roku.
25 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety, obsługa klienta na niskim poziomie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
30 lip 2023
Pani Moniko, wszystkie reklamacje rozpatrujemy natychmiastowo po otrzymaniu mailowego zgłoszenia w dniu dostawy paczki wraz ze zdjęciami stanu towaru. Niestety nie otrzymaliśmy od Pani takiego zgłoszenia. Przykro nam, że nie skorzystała Pani z możliwości reklamacji owoców według zasad ogólnodostępnych na naszej stronie internetowej.
24 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
mimo uplywu 8 dni od wpłaty nie mam jeszcze owoców. 24.07.2023 godzina 16.05. Nie mam tez informacji, kiedy otrzymam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
30 lip 2023
Pani Antonino, przykro nam, że mimo naszej rozmowy otrzymujemy negatywną opinię. W dniu 20.07 (czwartek) zgłosiła nam Pani sprawę, że paczka do Pani nie dotarła, na co zareagowaliśmy bez żadnej zwłoki. Wyjaśniliśmy, że w naszym systemie Pani zamówienie miało status "oczekujący na wpłatę" ze względu na niezależny od nas błąd techniczny firmy obsługującej płatności. Mimo naszych przeprosin i informacji, że świeże owoce zostaną wysłane w poniedziałek 24.07 wraz z gratisami w ramach rekompensaty za oczekiwanie, stwierdziła Pani, że "nie obchodzą Panią wewnętrzne wyjaśnienia". Paczka zgodnie z ustaleniami została nadana w poniedziałek 24.07 i ma na śledzeniu status "doręczona".
14 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Do zamówienia przesłanego do klienta, wysyłać kody rabatowe na następne zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
17 wrz 2023
Panie Marianie, przykro nam, że otrzymujemy negatywną opinię tylko i wyłącznie na podstawie tego, że życzyłby sobie Pan otrzymać kod rabatowy, których obecnie nie przewidujemy. W naszym sklepie obowiązują ceny promocyjne, wyjątkowo atrakcyjne zwłaszcza przy zakupie boxów czy worków soków. Oferujemy też darmową dostawę. Ceny naszych produktów są bardzo niskie, biorąc pod uwagę ich najwyższą jakość i pełną naturalność - nasze soki to 100% owoców, warzyw i ziół, nie są z koncentratu i nie są rozcieńczane z wodą. Serdecznie pozdrawiamy, Zespół Lifeberry