lifeberry.pl
Opinie:

Opinie (287) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (740)

4,82
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 20 lip 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lifeberry.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

1 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Jestem stałą klientką od 2 lat, więc mogę powiedzieć, że mam pełne zaufanie do tej firmy, bo nigdy mnie nie zawiedli. Obsługa klienta jest pomocna, a paczki wysyłają bardzo szybko. Dodatkowo rozwiązują problemy w ekspresowym tempie, co jest na wagę złota. Jak zdarzyło się, że kurier zbił soki lub podrzucił do sąsiada, to szybko mi pomagali. Jestem bardzo zadowolona i nie rozumiem skąd negatywne komentarze, bo po zgłoszeniu problemu na maila osobiście nigdy nie zostałam zignorowana i szybko dostaję odpowiedzi. Wystarczyło, że przesłałam zdjęcia jak kurier zbił soki. A produkty są doskonałe, jakość przebija chyba wszystkie inne dostępne na rynku. Ich smak, struktura i zapach mówią same za siebie, wystarczy samemu porównać ze sklepowymi.

najbardziej krytyczna opinia

26 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Proszę uważać na te firmę. Sprzedaje produkty drugiej kategorii jako premium. Na moje zastrzeżenie co do jakości owoców usłyszałem: "takie owoce też są zdatne do spożycia, można je zamrozić lub zblendować na smoothie".
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lifeberry.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
14 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Czereśnie bardzo ZMĘCZONE jak na produkt premium to TRAGEDIA
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
20 sie 2023
Panie Andrzeju, owoce pakujemy twarde, jędrne i świeżo zerwane, co potwierdza wiele pozytywnych opinii naszych klientów. Jeśli otrzymał Pan owoce w innym stanie, prawdopodobnie zostały obite w transporcie kurierskim. Zgodnie z informacją dostępną na stronie, bierzemy odpowiedzialność za ewentualne zniszczenia towaru i niezwłocznie przyjmujemy reklamacje zgłoszone na nasz adres mailowy (wraz ze zdjęciami stanu owoców). Niestety w dniu odbioru paczki nie zgłosił nam Pan reklamacji, a więc żadnych nieprawidłowości ani zastrzeżeń, tym samym akceptując stan doręczonego towaru. Przykro nam, że nie skorzystał Pan z opcji zgłoszenia reklamacji, abyśmy mogli Panu pomóc i rozwiązać ten problem tak, aby był Pan zadowolony.