lifeberry.pl
Opinie:

Opinie (288) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (747)

4,82
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 20 lip 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lifeberry.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

1 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Jestem stałą klientką od 2 lat, więc mogę powiedzieć, że mam pełne zaufanie do tej firmy, bo nigdy mnie nie zawiedli. Obsługa klienta jest pomocna, a paczki wysyłają bardzo szybko. Dodatkowo rozwiązują problemy w ekspresowym tempie, co jest na wagę złota. Jak zdarzyło się, że kurier zbił soki lub podrzucił do sąsiada, to szybko mi pomagali. Jestem bardzo zadowolona i nie rozumiem skąd negatywne komentarze, bo po zgłoszeniu problemu na maila osobiście nigdy nie zostałam zignorowana i szybko dostaję odpowiedzi. Wystarczyło, że przesłałam zdjęcia jak kurier zbił soki. A produkty są doskonałe, jakość przebija chyba wszystkie inne dostępne na rynku. Ich smak, struktura i zapach mówią same za siebie, wystarczy samemu porównać ze sklepowymi.

najbardziej krytyczna opinia

26 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Proszę uważać na te firmę. Sprzedaje produkty drugiej kategorii jako premium. Na moje zastrzeżenie co do jakości owoców usłyszałem: "takie owoce też są zdatne do spożycia, można je zamrozić lub zblendować na smoothie".
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lifeberry.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(8)
(2)
Resetuj
25 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
BF
Beata F.
Lübeck
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Firma Lifeberry to dobra firma i bardzo dobre produkty. Niestety przy ostatniej przesyłce nie znaczono na kartonie, że w paczce znajduje się szkło i paczka dotarła niestety uszkodzona tzn.2 butelki były potłuczone i sok rozlany. Proszę w przyszłości o lepsze zapakowanie towaru.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
15 lut 2024
Pani Beato, przykro nam, że spotkała Panią nieprzyjemna sytuacja związana z transportem towaru. Nasze firmowe kartony mają grube, podwójne ścianki, które przeszły wiele testów i dzięki którym nasze soki w większości dochodzą do klientów bezproblemowo. Oklejone są także oryginalnymi taśmami z oznaczeniem informującym o tym, że w środku znajduje się szkło. Niestety kurierzy nie zawsze zwracają na to uwagę, a jeśli paczka spadnie w transporcie, to szkło nie ma żadnych szans. W trosce o zadowolenie naszych klientów, oferujemy możliwość złożenia u nas reklamacji poprzez przesłanie nam w dniu dostawy paczki zgłoszenia mailowego ze zdjęciami stanu towaru. W takich sytuacjach reagujemy niezwłocznie rozwiązując sprawę tak, aby klient był usatysfakcjonowany. W razie pytań, jesteśmy dostępni na sklep@lifeberry.pl
1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Czeresnie

Zdjęcie przedstawia czereśnie czerwone, jaśniejsza odmianę tych owoców, natomiast otrzymałam dwa razy te bardzo ciemne. Tez smaczne ale zamawiając myslalam o tych ze zdjęcia, których smak bardziej mi odpowiada. Należałoby zamieścić aktualna ofertę. Sam pomysł wysyłki owoców uwazam za trafiony w 10.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
30 lip 2023
Pani Hanno, dziękujemy za opinię. Mamy różne odmiany owoców, więc zdjęcia kolorów na stronie są jedynie poglądowe, natomiast bezkompromisowo dbamy, by jakość produktów zawsze była u nas zawsze najwyższa. Serdecznie pozdrawiamy, Zespół Lifeberry
10 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Czas dostawy na plus, pakowanie - zwykly podwojny karton, kiedy zamawiałam owoce z innego sklepu byly chlodzone i poodzielane na warstwy specjalna miekka pianka. Mialam problemy z kurierem, sklep staral sie pomoc. Owoce - takie sobie. Jedrne i niepopsute ale w smaku dalekie od ideału :)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
20 sie 2023
Dziękujemy za sugestię. Przy pakowaniu naszych produktów przyświeca nam idea dbałości o naszą planetę - staramy się być minimalistami, nie stosując nadmiernej ilości materiału, aby nie produkować dodatkowych śmieci. Kilkuletnie doświadczenie w wysyłkach owoców i szklanych butelek z sokami pokazało, że podwójny gruby karton jest wystarczający, aby owoce dotarły do klienta w pełnowartościowym stanie, co potwierdzają setki pozytywnych opinii naszych klientów. Jeśli w transporcie cokolwiek ulegnie zniszczeniu, niezwłocznie przyjmujemy zgłoszenia reklamacyjne w dniu dostawy. Smak to kwestia indywidualna i subiektywna - większość naszych klientów jest zachwycona jakością, słodyczą i soczystością świeżo zerwanych owoców prosto z naszych sadów i plantacji. Mamy nadzieję, że Pani także odnajdzie w naszej ofercie swoje ulubione smaki. Serdecznie pozdrawiamy, Zespół Lifeberry
15 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
15 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Tym razem prawie tydzień czekałam na paczkę. Dodatkowo czereśnie na zdjęciu były jasnoczerwone, a dostałam ciemne, bardzo słodkie, a nie znoszę słodkich owoców.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
23 lip 2023
Szanowna Pani, 12 lipca złożyła Pani zamówienie zawierające nie tylko świeże czereśnie, ale również świeże owoce borówki, przy których na naszej stronie była podana informacja, że wysyłki będą odbywać się od 17 lipca. Zgodnie z tą informacją, wysyłkę zrealizowaliśmy 17 lipca, a 18 lipca owoce były już u Pani. Zdjęcia poglądowe koloru owoców mogą różnić się w zależności od ich odmian, których mamy kilka. Dziękujemy za zamówienie.
26 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostawa sprawna. Fajnie by było gdyby owoce borówki były słodsze.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lifeberry.pl
30 lip 2023
Panie Mariuszu, dziękujemy za opinię. Smak jest kwestią subiektywną - dla jednej osoby dany produkt może być za kwaśny, dla innej za słodki. Zapewniamy natomiast, że smak naszych owoców podyktowany jest naturą - nie ulepszamy jej w żaden sposób. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Lifeberry