Na stronie internetowej pokazujecie części zamienne do dji, których nie macie na magazynie. Co to jest za informacja dla klienta?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Drony.net
9 kwi 2024
Witam,
Dziękujemy za opinię. Bardzo zależy nam na rzetelnym informowaniu klientów o dostępnościach produktów. To prawda, że nie wszystko mamy "od ręki" jednak zawsze na karcie produktu jest wyraźna informacja o dostępności. Produkty, których w danym momencie nie mamy na stanie wyświetlają się na stronie chociażby po to, aby klient, który jest zainteresowany zakupem mógł kliknąć opcję "Powiadom o dostępności" by otrzymać powiadomienie mailowe w chwili pojawienia się produktu na magazynie.
Pozdrawiamy serdecznie, zespół Drony.net
27 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Bez zarzutu
Szybki kontakt z infolinia, i natychmiastowa dostawa
Zgłoś opinię
10 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Liczyłem na to, że płacąc w czw. do 14 będę miał następnego dnia w paczkomacie, ale jest po weekendzie, czyli ok, dzięki...
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.