Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
23 lut 2024
Opinia zweryfikowana
podoba mi się asortyment sklepu, częste obniżki, dostępny dla mnie ,jako seniora sposób dostawy- w punkcie poczty za pobraniem. Jeddynie co chcialabym zmienić to wprowadzic kody rabatowe na darmową dostawę lub obniżenie kosztow dostawy. Często podczas zakupów pada pytanie o kod rabatowy, nie wiem skad te kody można wziąć?
zamówienie 1771/2024
Zamówiłem 24 puszki dla psa i to był główny przedmiot zakupu. Ponieważ sporo ważyła zamówiłem kuriera.
Dodatkowo zamowiłem 5 mąłych paczek po 20 torebek ekspresowego rumianku bo był w dobrej cenie. Przy okazji zamówienia zalożyłem konto i tam podałem także numer telefonu.Pocztę przegładam codziennie przeważnie wieczorem.dostałem 3 maile o 9.30 ,że częściowa realizacja zamówienia niestety bez kontaktu telefonicznego ,o 10:30 że towar gotowy do wysyłki a 13.30 ,że towar w drodze.Nie miałem szans zrezygnować z całości zamówienia.
Szybkość realizacji dobra ale należy przy niekompletnym zamówieniu skontaktować się z odbiorcą
i uzgodnić dalszy tok postępowania. Zwrot pieniędzy za karmę dla psa dostałem. , ale nigdy bym nie zlecał wysłanie 5 małych paczek rumianku kurierem , albo zrezygnowałbym z całego zakupu zakupu.
J.Żuraw
Rożki przyszły pokruszone(opakowanie zewnętrzne w nienaruszonym stanie!), kupiłam je z zamiarem zrobienia upominków dla dzieci w żłobku, ale wafelki były tak delikatne ze nawet nie dałam rady nic włożyć do środka bo się kruszyły, ponadto zdjęcie na opakowaniu różni się od prawdizwego wyglądu rożków. Natomiast identyczne jak na opakowaniu kupiłam w lidlu i wyutrzymałe, więc koncepcja została zrealizowana na ostatnią chwilę.
Zgłoś opinię
12 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zakupy nie zostały dostarczone. Kompletowanie listy 10 produktów trwa już prawie tydzień.
Nie polecam !!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu zakupywgodzine.pl
18 kwi 2024
Droga Pani Kamilo,
Dziękujemy za pozostawienie opinii. Pragniemy wyjaśnić, że Państwa zamówienie nie zostało opóźnione. Zgodnie z naszą polityką, produkty wymagające warunków chłodniczych nie są wysyłane od czwartku, aby zapewnić ich najwyższą świeżość i jakość przy dostawie. Ta informacja jest jasno zaznaczona w naszym regulaminie oraz na stronie sklepu, tak aby nasi klienci byli świadomi procedur przed dokonaniem zakupu.
Zamówienie zostało złożone w dniu, od którego rozpoczynamy przerwę w wysyłce takich produktów, co jest zgodne z naszymi wytycznymi, stąd wysyłka nastąpiła zaraz po weekendzie. Rozumiemy, że mogło to spowodować pewne niedogodności i pragniemy zapewnić, że jesteśmy gotowi do dalszej dyskusji w celu znalezienia zadowalającego rozwiązania.
Z poważaniem,
Zespół Obsługi Klienta Zakupywgodzine.pl
29 lut 2024
Opinia zweryfikowana
zamówienie 1771/2024
zamówienie 1771/2024
Zamówiłem 24 puszki dla psa i to był główny przedmiot zakupu. Ponieważ sporo ważyła zamówiłem kuriera.
Dodatkowo zamowiłem 5 mąłych paczek po 20 torebek ekspresowego rumianku bo był w dobrej cenie. Przy okazji zamówienia zalożyłem konto i tam podałem także numer telefonu.Pocztę przegładam codziennie przeważnie wieczorem.dostałem 3 maile o 9.30 ,że częściowa realizacja zamówienia niestety bez kontaktu telefonicznego ,o 10:30 że towar gotowy do wysyłki a 13.30 ,że towar w drodze.Nie miałem szans zrezygnować z całości zamówienia.
Szybkość realizacji dobra ale należy przy niekompletnym zamówieniu skontaktować się z odbiorcą
i uzgodnić dalszy tok postępowania. Zwrot pieniędzy za karmę dla psa dostałem. , ale nigdy bym nie zlecał wysłanie 5 małych paczek rumianku kurierem , albo zrezygnowałbym z całego zakupu zakupu.
J.Żuraw
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu zakupywgodzine.pl
18 kwi 2024
Szanowny Panie Józefie,
Dziękujemy za Państwa zamówienie nr 1771/2024 i za poświęcenie czasu na napisanie tej opinii. Przykro nam, że napotkali Państwo trudności w trakcie realizacji zamówienia. Rozumiemy, że brak kompletnego zamówienia i konieczność kontaktu w celu jego dopełnienia mogły wpłynąć na Państwa doświadczenia z naszym sklepem.
Chcielibyśmy wyjaśnić, że standardowo, w przypadku braków w zamówieniu, nasz system automatycznie powiadamia klienta mailowo o statusie zamówienia. Przeoczenie informacji o brakujących elementach zamówienia jest dla nas powodem do przeprowadzenia wewnętrznego dochodzenia, by upewnić się, że taka sytuacja nie powtórzy się w przyszłości.
Doceniamy, że podał Pan numer telefonu dla lepszej komunikacji. Przyznajemy, że w tej sytuacji powinniśmy byli wykorzystać podany przez Pana kanał komunikacji, aby omówić dostępne opcje. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i zapewniamy, że będziemy kontynuować nasze wysiłki, aby zapewnić jak najlepsze doświadczenia dla naszych klientów.
Jeśli zechce Pan udzielić nam drugiej szansy, z przyjemnością zaoferujemy specjalny rabat na przyszłe zakupy oraz bezpłatną wysyłkę, aby zrekompensować niedogodności. W przypadku jakichkolwiek pytań lub potrzeby dalszych wyjaśnień, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Obsługi Klienta
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.