fabrykasupli.pl
Opinie:

Opinie (126) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (296)

4,48
Dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 4 paź 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
fabrykasupli.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

11 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Polecam. Szczerze po zrobieniu zamówienia przeczytałem kilka opinii niezbyt zachwalających sklep i zacząłem trochę się obawiać jak pójdzie transakcja ale zupełnie niekoniecznie ponieważ to dobry sklep, pełne "pro" przynajmniej dla mnie. Zamówienie zrobione w niedzielę i we wtorek przed 12 już było u mnie z drugiego końca Polski. Zawartość paczki zgodna z zamówieniem a zapakowana i zabezpieczona w bardzo dobry sposób. Ostatnio paczki o wartości około 4000 zł przychodziły do mnie o wiele gorzej zabezpieczone a tu suple i znalazł się nawet mały gratisik :)

najbardziej krytyczna opinia

2 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Napisałem maile bo powiedziano mi że zamówienie jest opóźnione nie ma informacji kiedy paczka zostanie wysłana , tyle w temacie ostatni raz robię tu zakupy do tej pory paczki nie otrzymałem !
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu fabrykasupli.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
9 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
27 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam zamówienia-na moje zapytanie kiedy otrzymam brak informacji Zamawiałam po raz pierwszy i zdaje się ostatni.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fabrykasupli.pl
2 kwi 2024
Na stronie nie mamy podanego czasu realizacji zamówienia co nie zmienia faktu, że staramy się żeby zamówienia były realizowane najszybciej jak to możliwe. Niestety Pani zamówienie miało małe opóźnienie, o który poinformowaliśmy mailowo.
17 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Wybrałem opcję pobraniowa dostępna przy zamówieniu jednak okazało się że nie uznają jej w takim razie zmieniłem sklep .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fabrykasupli.pl
18 mar 2024
Akceptujemy płatności pobraniowe i potwierdzamy je telefonicznie. Dziś rano dzwoniąc do Pana w celu potwierdzenia przesyłki dostaliśmy wiadomość, że zrobił Pan zamówienie w innym sklepie i rezygnuje z zakupów w naszym
11 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Przede wszystkim to mieć towar w terminie a nie po terminie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fabrykasupli.pl
14 mar 2024
Najmocniej przepraszamy za niedopatrzenie przy pakowaniu. Środki za przeterminowane batony zostały zwrócone. Przy kolejnych zamówieniach zwrócimy większą uwagę na datę pakowanych produktów
2 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Napisałem maile bo powiedziano mi że zamówienie jest opóźnione nie ma informacji kiedy paczka zostanie wysłana , tyle w temacie ostatni raz robię tu zakupy do tej pory paczki nie otrzymałem !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fabrykasupli.pl
2 kwi 2024
Na stronie nie mamy podanego czasu realizacji zamówienia co nie zmienia faktu, że staramy się żeby zamówienia były realizowane najszybciej jak to możliwe. Niestety Pan zamówienie miało małe opóźnienie, o który poinformowaliśmy mailowo.
5 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

oszukane ceny i brak wysyłki towaru

Prosze wysylac towar i przestac naciagac ludzi na pieniadze, przestac dzwonic i kazać dopłacac za towar za ktory juz zaplacono
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fabrykasupli.pl
7 lut 2024
Zgodnie z rozmową telefoniczną paczka dzisiaj powinna być u Pana. Dzwoniliśmy jeszcze tego samego dnia kiedy zostało złożone zamówienie i poinformowaliśmy o problemie. Cytuję: " Co możemy zrobić, żeby Pan był zadowolony?" My chcieliśmy poznać Pana zdanie i dostosować się do Pana oczekiwań. To co Pan pisze podlega Art. 212 Kodeksu Karnego. Prosimy o natychmiastowe usunięcie opinii.
11 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zapłaciłam pare dni temu i do dziś nie otrzymałam żadnych wiadomości nawet po telefonie do menedżera.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fabrykasupli.pl
14 mar 2024
Zamówienie zostało opłacone przelewem tradycyjnym w czwartek wieczorem, po zaksięgowaniu płatności we wtorek paczka została wysłana do Pani
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
trudno wyrazić opinię jak nie ma jeszcze dostawy i informacji kiedy będzie
Zgłoś opinię
12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak towaru i kontaktu

Brak towaru, brak informacji, brak kontaktu Nie polecam
Zgłoś opinię
17 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałem zamówienia ani zwrotu pieniędzy !!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fabrykasupli.pl
18 sty 2024
Wybrał Pan ODBIÓR OSOBISTY, zamówienie czekało na Pana od dnia złożenia zamówienia. Prosimy o usunięcie opinii.
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie ścierać terminu spożycia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fabrykasupli.pl
7 lut 2024
Witam, Zdjęcie przedstawia produkt, który na inwentaryzacji miał markerem napisaną ilość "1" i być może tusz się rozmazał. W sprawie niedomówień związanych z zamówieniami prosimy o kontakt telefoniczny (załatwiamy sprawy "od ręki"). Wystawianie negatywnych opinii to nie metoda kontaktu z nami, tym bardziej krzywdzących opinii, które podlegają Art. 212 Kodeksu Karnego. Proszę o usunięcie opinii i bardziej ludzki sposób dochodzenia swoich roszczeń. W naszym sklepie nie praktykujemy ZAMAZYWANIA dat ważności. Pracownicy są uczuleni na sprawdzanie dat przed wysyłką. Prosimy o kontakt, na pewno znajdziemy wspólne rozwiązanie.
18 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam zamówienia i nie mogę doprosić się o zwrot pieniędzy
Zgłoś opinię