BROWIN- Logo - Opinie

BROWIN
Opinie:

Opinie (1568) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (6409)

4,90
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 30 wrz 2020
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
BROWIN spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Witam Bardzo Serdecznie . Od dawna korzystam z Państwa urządzeń i są po prostu świetne ! Jestem bardzo zadowolona z ostatniego zakupu - nowość ZESTAW - SZYNKOWAR z płaszczem wodnym - to znakomity sposób na robienie wyrobów we własnym domu .Garnek i urządzenie w jednym , to strzał w 10 kę . Mniej miejsca do przechowania , a jednocześnie pełny komplet w przygotowaniu potrawy nawet w niewielkiej kuchni .Rewelacyjne rozwiązanie , bardzo dziękuję za udany zakup Państwa urządzenia . Małgorzata .

najbardziej krytyczna opinia

8 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Witam ogólnie wszystko dobrze produkty dobre 3 gwiazdki tylko dlatego że brzydko zapakowaliscie saszetki latały luźno przez wiele kilometrów w 30 litrowym wiadrze co skutkowało rozsypaniem się saszetek po całej reszcie która znajdowała się w wiadrze. Skutkuje to delikatnym niezadowoleniem bo fruzeline która zamówiłem do dżemów rozsypała się całym wiadrze. Produkt nie nadawał się do użycia.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu BROWIN

 Sortuj  
Trafność
(6)
(12)
Resetuj
19 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostałam stłuczony element, skoro ktoś zamawia to dlatego, że jest mu potrzebny a w mailu na złożoną reklamacje jest informacja, że do 14 dni będzie rozpatrzenie. Dwa razy próbowałam się dodzwonić niestety nieskutecznie.
Zgłoś opinię
BS
Bogdan S.
Nowy Dwór Mazowiecki.
22 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłem u państwa czujnik Nr 260320 i o takim samym numerze miałem przy stacji pogody o nr 260320 , zakupiony czujnik nie łączy się z stacją, ale z każdą inną tak.
Zgłoś opinię
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Butelki dotarły potłuczone, brak rozpatrzenia reklamacji

Butelki dotarły potłuczone, zamówienie zniszczone w 1/3. Złożyłem reklamację poprzez oficjalną stronę Browin ale nikt nie zareagował ani nie rozpatrzył do tej pory mojej reklamacji.
Zgłoś opinię
21 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie niekompletne (zwrot pieniędzy)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu BROWIN
21 mar 2024
Niezmiernie przykro nam z tych niedogodności. Przed realizacją zamówienia podjęliśmy kontakt z Klientem, ponieważ jeden z produktów nie był już dostępny. Po wspólnej rozmowie ustaliliśmy zwrot środków oraz realizacje pozostałych produktów z zamówienia. Niezwykle smutnym jest, że serwis dla klientów został oceniony bardzo surowo, gdyż nas zespół podjął kontakt. Brak produktu na stanie nie był winą obsługi sprzedaży, a niestety systemu. Raz jeszcze przepraszamy.
23 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
22 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Pojemniki przyjechały inne niż zamawiałem. Dodatkowo paczka w środku została ,,zabezpieczona" chyba każdym śmieciem z magazynu, od poszarpanego kartonu po resztki opakowań folii po drożdżach gorzelniczych turbo.
Zgłoś opinię
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
dostałem porozbijane butelki które zamówiłem
Zgłoś opinię
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Po 2 wędzeńach wędzarnia przestała dzialac
Zgłoś opinię
24 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
JS
Janusz S.
Hamburg
19 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

To drugie zamowienie,niestety przykre....

To drugie zamowienie,niestety,dostalem paczke ,ktora byla w rozsypce,kurier stwierdzil,ze taka juz byla dostarczona ,razem otworzylismy pudelko,w srodku towary sypkie byly rorsypane ,nie bylo dobrze zabezpieczone ,ktos wlozyl jakas zgieta rure tekturowa jako zabezpieczenie,zamiast nawet papieru czy gazet,masakra,paczke kurier zabral,zadnego odzewu od Browin do dzisiaj.
Zgłoś opinię
10 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zdecydowanie nie polecam. Dostałam pomyloną paczkę, kontakt ze sklepem w sprawie wyjaśnienia sytuacji trudny. Dwa dni czekałam na jakikolwiek kontakt ze strony sklepu z informacją gdzie jest moja paczka. Musiałam sama dzwonić i dopytywać, Pan z infolini zapewnił mnie ze w czwartek dostanę swoje zamówienie. Do tej pory nie otrzymałam żadnej informacji na temat paczki.
Zgłoś opinię
30 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety próbowałam na różne sposoby a zaprawy robię od wielu lat i słoiki się niestety nie zamykają. Szkoda, bo słoiki są przepiękne. Plus za pięknie działający sokownik i buteleczki do nalewek.
Zgłoś opinię
17 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
uważniej słuchać co klient mówi, podchodzić z profesjonalizmem do zamówień oraz więcej empatii
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu BROWIN
23 lis 2023
Niezmiernie jest nam przykro z zaistniałej sytuacji. Klient dzwonił kilkukrotnie zmieniając swoje zamówienia. Chcąc rozwiązać sprawę dla naszego klienta i wysłać zamówienia (kilka) za jedną opłatą wysyłkową, niestety doszło do pomyłki i nadano jedną paczkę za pobraniem. Klient raczył wówczas zadzwonić, niestety z podniesionym tonem mówiąc, że nieoznakowany pojazd podjechał pod jego posesję i go obserwują chcąc pozyskać od niego pieniądze. Próba wyjaśnienia, że jest to kurier DPD niestety nie przekonywała Pana a ponad to zaczął żądać zwrotu środków za koszty dostawy kilkukrotnie pobrane - co też prawdą nie było, dodatkowo stwierdził że zamówiony produkt ma mniejszą cenę na stronie niż on zapłacił, co było prawdą gdyż kilka dni po jego zakupie nastąpiły zmiany cen naszych produktów, ale zakup dokonany był przed ogólną zmianą. Nie chcąc jednak słuchać już bardzo nie przyzwoitych słów pracownica zwróciła klientowi środki na swoją odpowiedzialność, deklarując że w razie problemów wyłoży z własnej pensji tą że różnice. Ostatecznie otrzymaliśmy jak widać "prezent" od naszego Klienta, który teraz nie podejmuje z nami kontaktu, a po konsultacji z laboratorium i próby uratowania wina z uwagi na zły proces fermentacji, otrzymaliśmy kolejne "prezenty" jakoby drożdże nasze się nie sprawdzają - Klient rozpoczął fermentacje bez drożdży powodując wytworzenie się drożdży dzikich, które fermentują maksymalnie do 10%. Kiedy więc dołożone zostały dodatkowe drożdże po ustaniu dzikiej fermentacji, nie były one w stanie dalej fermentować. Cytat opisu laboratorium -"Analizując opis klienta wygląda na to iż w środowisku fermentacyjnym mamy namnożone drożdże dzikie oraz alkohol, co wpływa hamująco na namnożenie nowododanych drożdży."
1 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Proszę zrealizować moje zakupy z przed 2tygodni.
Zgłoś opinię
20 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

...mierna instrukcja…

...mierna instrukcja obsługi........masakra.
Zgłoś opinię
29 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Odpowiadać na mail'e i realizować zamówienia
Zgłoś opinię
15 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Pokrzywiony garnek
Zgłoś opinię
17 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię