sklep.redats.pl- Logo - Opinie

sklep.redats.pl
Opinie:

Opinie (380) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (664)

4,91
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 1 lut 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
sklep.redats.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Miła obsługa. Szybka dostawa, maszyny solidnie zapakowane do transportu. Do tego firma kurierska w porządku. Na zdjęciu wyważarka już wypakowana, montażownica częściowo.

najbardziej krytyczna opinia

21 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Kupuje od dłuższego czasu w firmie Szczepan i jestem zawiedziony polityką firmy. Konkretnie chodzi mi o punktowanie zakupów. Kilka rzeczy kupiłem poprzez firmową stronę ale też kupowałem przez telefon u sprzedawcy .Kiedy zapytałem o brak punktów lojalnościowych na moim koncie dowiedziałem się że tylko drobny sprzęt kupiony poprzez Internet zyskuje punkty .Takiej informacji nie przekazał mi żaden ze sprzedających dopiero w momencie kiedy wysłałem zapytanie o punkty .Miałem nadzieję że przy zakupie kilku produktów będę mógł jakiś produkt otrzymać w tej promocji. Niby robi się promocje ale finalnie nie można z niej skorzystać....
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu sklep.redats.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
16 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

słabo zapakowany towar cięzarki…

słabo zapakowany towar ciężarki przyszły rozsypane i oklejone taśmą DPD
Zgłoś opinię
21 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Kupuje od dłuższego czasu w firmie Szczepan i jestem zawiedziony polityką firmy. Konkretnie chodzi mi o punktowanie zakupów. Kilka rzeczy kupiłem poprzez firmową stronę ale też kupowałem przez telefon u sprzedawcy .Kiedy zapytałem o brak punktów lojalnościowych na moim koncie dowiedziałem się że tylko drobny sprzęt kupiony poprzez Internet zyskuje punkty .Takiej informacji nie przekazał mi żaden ze sprzedających dopiero w momencie kiedy wysłałem zapytanie o punkty .Miałem nadzieję że przy zakupie kilku produktów będę mógł jakiś produkt otrzymać w tej promocji. Niby robi się promocje ale finalnie nie można z niej skorzystać....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklep.redats.pl
22 maj 2023
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Przyznam jednocześnie, że lekko mnie Pan zaskoczył. Bo rzeczywiście, jak słusznie Pan zauważył, punktowanie zakupów działa tylko w wypadku zakupów na sklep.phu-szczepan.pl. To wyraźnie komunikujemy w kanałach online i w zasadzie prawie nie mieliśmy do tej pory zgłoszeń od Klientów, twierdzących że jest to niejasne. Informacja zwrotna od Klientów jest dla nas jednak bardzo ważna, dlatego bierzemy sobie do serca do serca Pańską uwagę dotyczącą tego, że informacja o programie powinna być bardziej widoczna. Mówię o tym pomimo faktu, iż do tej pory praktycznie nie otrzymywaliśmy od Klientów zgłoszeń dotyczących niejasności w sposobie działania programu lojalnościowego. Mamy nadzieję, że pomimo tych niejasności i, jak Pan sam szczerze pisze, zawodu polityką Firmy, nie zrezygnuje Pan z REDATS. Zachęcam do śledzenia naszej strony internetowej, bo chciałbym tylko dodać, że Program Lojalnościowy już wkrótce zostanie zastąpiony przez JESZCZE LEPSZE i jeszcze ciekawsze bonusy :) pozdrawiam, Tomasz Szymański P.H.U. SZCZEPAN