GardenHome.pl
Opinie:

Opinie (644) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (644)

4,63
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 5 paź 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
GardenHome.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

29 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłem wkrętarkę akumulatorową z udarem cena 219 złotych a do tego jeszcze dwa akumulatory, ładowarka i inne super dodatki, za taką cenę wiele innych wkrętarek byłoby z jednym akumulatorem lub bez, a o dodatkach nawet mowy nie ma. Jak dla mnie jest super. Później trafiłem na reklamę firmy w której była reklamowana akumulatorowa piła łańcuchowa za 378 złotych. I znowu super zestaw, dwa akumulatory, ładowarka, dwie prowadnice, dwa łańcuchy plus dodatki. I znowu porównanie wypada na korzyść tego zakupu a nie innych marek droższych i uboższych w zestawach lub od Chińczyka. Wszystkim zainteresowanym polecam tę Firmę i ich produkty. Ja będę ich obserwował nadal i polował na okazję ;-)

najbardziej krytyczna opinia

22 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamawiajac choinkę miałam nadzieję że przynajmniej w 80% będzie podobna do zdjęcia niestety w żadnym procencie nie jest podobna
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu GardenHome.pl

 Sortuj  
Trafność
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Tragiczny kontakt , reklamacja nie zrealizowana

Niestety, meble przyszły z wadami- krzesła miały uszczerbki do zaakceptowania i owszem dostałam rekompensatę za nie. Miałam mieć też wymienianą nogę od stołu, z powodu uszkodzenia zaczepu , przez co niemożliwe jest zmontowanie. Telefonu nikt nie odbiera, na wiadomości od kilku dni nie mam odpowiedzi. Sprawa się ciagnie od dwóch tygodni i nadal niezałatwiona do końca. Kupując produkt nowy klient oczekuje że będzie w stanie idealnym. To, że otrzymaliśmy rekompensatę za krzesła nic nie załatwia - mogłam całość oddać od razy i się nie użerać, bo i tak będę musiała wydać pieniądze żeby ktoś mi ten zaczep naprawił . Może po tym komentarzu w końcu się ktoś zainteresuje, nie zamierzam odpuścić tej sprawy. A telefony to nie wiem po co macie w firmie..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
4 dni temu
Dzień dobry, Reklamacji nie przyjmujemy telefonicznie, a mailowo lub poprzez formularz reklamacyjny po to, aby był ślad ciągłości korespondencji. Z tego co widzę Pani reklamacja została w dniu dzisiejszym załatwiona, zgodnie z Pani życzeniem. Całość odpowiedzi znajdzie Pani na mailu. Pozdrawiamy!
25 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałam nie ten towar który powinnam. Ogólnie kontakt słaby do momentu aż nie powiedziałam że otrzymałam droższy towar niż zamawiałam. Nagle okazuje się że jutro otrzymam poprawny a ten odbiorą. Szkoda tylko, że jak pisze od kilku dni to zostałam olana. I czy uczciwość popłaca? Nie w przypadku tego sklepu. Przykro mi, że tak traktujecie klienta. Powodzenia na przyszłość
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
30 kwi 2024
Dzień dobry, 20.04 - pierwszy mail od Pani z zapytaniem "kiedy otrzymam towar". 22.04 - odpowiedź od nas, że otrzymała Pani towar 18.04 (zgodnie z listem przewozowym) 24.04 - pisze Pani, że rzeczywiście otrzymała, ale nie ten co chciała, nie nie pisząc jaki Pani otrzymała. Zasugerowała Pani sprawdzenie sobie stanów u nas ;) 25.05 - informacja o wysyłce prawidłowego towaru i odbioru nieprawidłowego. Pomyłki się zdarzają, za co przepraszamy. Mail zaś o treści "kiedy otrzymam towar" w momencie, kiedy paczka była 2 dni już u Pani raczej nie wyglądał na uczciwe poinformowanie o naszym błędzie. Pozdrawiamy!
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie przyszło niekompletne zamówiłam kosz wiszący brak śrub stelaż dwukolorowy splot po rozplątywany nie polecam. Napisałam maila do biura nikt się nie odezwał do tej pory .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
8 dni temu
Dzień dobry, Widocznie producent pomylił się przy pakowaniu (stelaż jest fabrycznie pakowany, nie otwieramy go). Z tego co widzę otrzymała Pani odpowiedź reklamacyjną 10 Maja 2024 o godzinie 15:58. Pozdrawiamy!
12 dni temu
w trakcie sprawdzania

Firma kurierska zawiodła...były dwie…

Firma kurierska zawiodła...były dwie przesyłki.Z pierwszej przesyłki jestem zadowolona.Parasol nie dotarł...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
12 dni temu
Dzień dobry, Natychmiast interweniujemy w sprawie. W dniu jutrzejszym się z Panią skontaktujemy. Za problem przepraszamy. Pozdrawiamy!
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Do tej pory nie otrzymałam zamówienia, mimo tego że zamówienie było złożone 04.05.2023 a jest już 12.05.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
5 dni temu
Dzień dobry, O możliwych opóźnieniach nawet 4 dni robocze w okresie majówki informowaliśmy na stronie sklepu. 4 Maja to sobota więc zgodnie z nasza deklaracją towar powinien wyjść do Państwa najpóźniej 9 maja i dokładnie w tym dniu został wysłany. Otrzymała Pani zarówno SMS'em jak i mailem link do śledzenia przesyłki, która jest u kuriera Inpost. Pozdrawiamy!
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie dotrzymaliscie umowy nie otrzymałem towaru jesteście niepoważni a liczyłem na waszą firmę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
7 dni temu
Niestety zamówił Pan ostatnią sztukę na magazynie, która podczas pakowania okazała się niepełnowartościowa. Nie mogliśmy wysłać Panu uszkodzonego produktu, stąd musieliśmy anulować zamówienie. Pozdrawiamy!
10 dni temu
w trakcie sprawdzania
Nie otrzymałam zamówienia a mam wystawić ocenę. Na jakiej podstawie?
Zgłoś opinię
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana

uszkodzony towar

zamówiony towar dotarł ale uszkodzony-reklamacja
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
8 dni temu
Dzień dobry, Prosimy o zgłoszenie reklamacji (nie znalazłem takowej po tym adresie e-mail). Natychmiast się nią zajmiemy. Serdecznie pozdrawiamy!
18 kwi 2024
w trakcie sprawdzania
Zmieńcie proszę firmę kurierską - dramat!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
18 kwi 2024
Dzień dobry, Niestety wiodące firmy jak DPD czy Inpost liczą za wysyłkę foteli wiszących 250-300zł, kiedy firma Ambro liczy 119zł. Innej alternatywy niestety nie ma. Mamy natomiast nadzieję, że produkt spełnił oczekiwania. Szkoda, że przez firmę kurierską dostaliśmy tylko 1 gwiazdkę :( Pozdrawiamy!
20 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
moja przesyłka nagle zostala anulowana
Zgłoś opinię
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Termin dostawy ma wiele do życzenia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
3 dni temu
Dzień dobry, O możliwych opóźnieniach do 4 dni roboczych w trakcie trwania majówki informowaliśmy na stronie sklepu (dużym czerwonym napisem w wyskakującym okienku) przed możliwością złożenia zamówienia. Aktualnie wysyłamy na bieżąco. Pozdrawiamy!
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Drugi tydzień czekam na przesyłkę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
4 dni temu
Dzień dobry, O możliwych opóźnieniach do 4 dni roboczych w trakcie trwania majówki informowaliśmy na stronie sklepu przed możliwością złożenia zamówienia. Państwa towar został wysłany. Pozdrawiamy!
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
tragedia i tendeta
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
5 dni temu
Dzień dobry, Przykro nam, że produkt nie spełnił Państwa oczekiwań. Sprawdziliśmy i nie zgłosił Pan ani reklamacji ani chęci zwrotu. W czym zatem problem? Pozdrawiamy!
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
7 dni temu
Dzień dobry, Przesyła dotarła na czas, brak zgłoszeń reklamacji lub zwrotu. Co jest powodem takiej oceny? W czym możemy pomóc? Pozdrawiamy!
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
8 dni temu
Dzień dobry, Ze zdjęć wynika, że produkt jest w całości. W czym więc zatem problem?
11 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Przy składaniu zamówieniu na stronie widniała informacja odnośnie terminu dostawy. Przed kup teraz skontaktowałam się telefonicznie ze sklepem aby upewnić się czy tego samego dnia zostanie wysłana przesyłka - otrzymałam informację, że tak dlatego też zdecydowałam się na zakup. Po 4 dniach nadal nie mam zamówienia. Dodzwonić się to graniczy z cudem, nie odbierają telefonu, nie odpisują na smsy. Po wielu próbach kontaktu łaskawie odbiorą i odnoszą się tylko do firmy kurierskiej, że nie wiedzą dlaczego paczka nie dostarczona, ale żeby odnieść się do tego, że przed złożeniem zamówienia okłamują klientów już nie raczą. To było moje drugie zamówienie i ostatnie. Przy pierwszym zamówieniu w grudniu choinka przyszła uszkodzona, a na maila reklamacyjnego nie odpowiedzieli do dziś. Szczerze nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
14 kwi 2024
Dzień dobry, W momencie składania zamówienia otrzymuje Pani sms-em link do śledzenia przesyłki wraz z wszystkimi jej statusami oraz możliwością śledzenia przez kuriera. Paczka została wysłana zgodnie z deklaracją, a że kurier DPD "wiózł" ją 4 dni to już niestety nie nasza wina. Dostęp do tych informacji miała Pani w każdej chwili. My możemy ze swojej strony obiecać, że wyślemy tego samego dnia, ale nie że dostarczona zostanie na następny dzień, gdyż za firmy kurierskie odpowiadać nie jesteśmy w stanie. Co do choinki - w systemie nie widnieje żadne zgłoszenie w sprawie reklamacji.
16 kwi 2024
w trakcie sprawdzania

Niespodziewana zmiana ceny

Złożyłem zamówienie, zapłaciłem, jednak z jakiegoś powodu płatność nie przeszła. Napisałem do biura obsługi klienta o problemie. Pani grzecznie napisała że powinienem złożyć zamówienie jeszcze raz bo płatność faktycznie nie przeszła. Złożyłem nowe zamówienie jednak okazało się że cena okazała się już być wyższa. W konsekwencji zrezygnowałem z zakupów w tym sklepie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
16 kwi 2024
Dzień dobry, Tak - zdarza się, że ceny ulegają zmianie. Wystarczyło w takiej sytuacji zadzwonić do nas, a przekazalibyśmy stosowny kod rabatowy. Serdecznie pozdrawiamy!
21 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zakupiony sprzęt przyjechał niezgodny z zamówieniem. Brak odpowiedzi na email (nawet kilka) Nie polecam. Moja ocena to 1 gwiazdka ( bo mniej nie można)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
21 mar 2024
Dzień dobry, Sprzęt przyjechał zgodny z zamówieniem, a zgodnie z Pańskim zgłoszeniem brakowało druta spawalniczego (akcesorium dodawanego do spawarki). Nie jest to nasz błąd, a producenta. Reklamacja została niezwłocznie rozpatrzona. Proszę sprawdzić folder SPAM na poczcie. Pierwszy Pana mail: 19/03 godzina 16:35, nasza odpowiedź 20/03, godzina 11:07. Drugi Pański mail: 21/03 godzina 10:33, nasza odpowiedź 11:19. Dostał Pan zarówno mailowo jak i telefonicznie zapewnienie, że brakujący drut spawalniczy zostanie niezwłocznie dosłany.
11 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Usługa super ale sprzęt nic nie wart,blokada pękła po dwóch dotknięciach.Cała reszta też ledwo się trzyma.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
14 kwi 2024
Dzień dobry, Bardzo nam przykro, że sprzęt nie spełnił Państwa oczekiwań. Cieszymy się zaś, że nasz obsługa została oceniona przez Państwa jako "super". Szkoda tylko, że ogólnie tylko 1/5 gwiazdek, mimo, że trudno nam odpowiadać za produkty, których nie jesteśmy producentami :( Serdecznie pozdrawiamy!
16 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Wysyłają państwo e-mail (trzy już) by ocenić a leżaka jak nie było tak nie ma... To co tu oceniać?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GardenHome.pl
16 kwi 2024
Dzień dobry, Paczka ma status "spakowano", jednak nie odebrał jej kurier. Wyjaśniamy sytuację i niezwłocznie wrócimy z informacją. Za problem przepraszamy.