Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
2 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Szybko przygotowane zamowienie. Grzeczna Pani zadzwonila, ze nie moga skompletowac calego zamowienia i jeszcze tego dnia otrzymalam zwrot pieniędzy za przedmioty, ktore byly niedostepne. Mimo tego jestem zadowolona z obsługi.
Pomylone zamówienie. Wysłany nie ten kubek który został kupiony. Gdyby nie zbliżające się święta złożyłabym reklamacje. Niestety kubek był zamówiony na prezent a w przypadku odesłania błędnego mogłabym przed świętami nie doczekać się właściwego zakupu
Pomylone zamówienie. Wysłany nie ten kubek który został kupiony. Gdyby nie zbliżające się święta złożyłabym reklamacje. Niestety kubek był zamówiony na prezent a w przypadku odesłania błędnego mogłabym przed świętami nie doczekać się właściwego zakupu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu porcelanaonline.pl
18 gru 2023
Dzień dobry,
najmocniej przepraszamy ... wielka szkoda,że nie zgłosiła nam Pani pomyłki - wysłalibyśmy właściwy kubeczek i na pewno doszedłby przed Świętami...
Jeszcze raz przepraszamy za niedogodność i życzymy Spokojnych Świąt :-)
30 paź 2023
Opinia zweryfikowana
zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone . Brak też informacji o dacie dostawy lub o przyczynach ew. opóżnienia. Opinię można wydać dopiero jak towar dostarczony.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu porcelanaonline.pl
2 lis 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu nieporozumienia. Jeden z zamówionych przez Panią produktów miał wydłużony termin realizacji- informacja o terminie była podana w koszyku przed potwierdzeniem zamówienia. Wysłaliśmy również powiadomienie o kompletacji zamówienia z terminem realizacji.
Miło nam poinformować, że zgodnie z informacją podaną przy produkcie w koszyku , jak i w mailu, paczka została do Pani wysłana 31 października i w dniu dzisiejszym powinna zostać doręczona przez DHL.
Pozdrawiamy serdecznie :-)
Porcelanaonline.pl
9 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Od tygodnia przesyłka w przygotowaniu i ja mam oceniać sklep?
Od tygodnia przesyłka w przygotowaniu, żadnych aktualizacji, przewidywanego czasu wysyłki. Słabe i jeszcze pytanie o opinię to już całkowity brak synchronizacji
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu porcelanaonline.pl
2 lis 2023
Dzień dobry,
Bardzo dziękujemy za opinię.
Jeden z zamówionych przez Pana produktów miał wydłużony termin realizacji- informacja o terminie była podana w koszyku przed potwierdzeniem zamówienia. Wysłaliśmy również powiadomienie o kompletacji zamówienia z terminem realizacji. Zamówienie zostało doręczone w podanym terminie. Bardzo nam przykro z powodu nieporozumienia - staramy się dopracowywać funkcjonalność w naszym sklepie tak aby informacje o dostępności i terminie realizacji były jak najbardziej czytelne dla naszych klientów.
Pozdrawiamy serdecznie :-)
Porcelanaonline.pl
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.