porcelanaonline.pl- Logo - Opinie

porcelanaonline.pl
Opinie:

Opinie (164) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1110)

4,82
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 14 cze 2017
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
porcelanaonline.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Szybko przygotowane zamowienie. Grzeczna Pani zadzwonila, ze nie moga skompletowac calego zamowienia i jeszcze tego dnia otrzymalam zwrot pieniędzy za przedmioty, ktore byly niedostepne. Mimo tego jestem zadowolona z obsługi.

najbardziej krytyczna opinia

16 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Pomylone zamówienie. Wysłany nie ten kubek który został kupiony. Gdyby nie zbliżające się święta złożyłabym reklamacje. Niestety kubek był zamówiony na prezent a w przypadku odesłania błędnego mogłabym przed świętami nie doczekać się właściwego zakupu
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu porcelanaonline.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam kubków takich jak chciałam I są dla mnie w ogóle nie przydatne
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu porcelanaonline.pl
18 gru 2023
Dzień dobry Pani Anno, bardzo nam przykro z powodu niewłaściwej realizacji zamówienia. Składała Pani zamówienie przez telefon i w mailu wysłaliśmy asortyment do potwierdzenia... Bardzo prosimy o skontaktowanie się z nami abyśmy mieli szansę naprawić pomyłkę. Pozdrawiamy serdecznie :-)
17 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Dlugi czas realizacji zamowienia.Inne sklepy dzialaja szybciej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu porcelanaonline.pl
9 sie 2023
Bardzo nam przykro, że doświadczyliście Państwo dłuższego czasu oczekiwania na realizację zamówienia. Chcielibyśmy podkreślić, że czas realizacji, jest zawsze jasno podawany w koszyku, przy produkcie, jeszcze przed złożeniem zamówienia. Naszym celem jest zapewnienie przejrzystości i uczciwości wobec naszych klientów, dlatego też staramy się dostarczać wszelkie niezbędne informacje przed dokonaniem zakupu. Pracujemy ciągle nad doskonaleniem naszych procesów, aby skrócić czas oczekiwania i dostarczyć Państwu produkty w terminie. Wasza opinia jest dla nas cennym źródłem informacji, które pomoże nam poprawić jakość naszych usług.Dziękujemy za wybór naszego sklepu.