Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
13 dni temu
Opinia zweryfikowana
Bardzo szybka obsługa, przed 12:00 wysłane zamówienie, po 15 już była personalizacja, a po zatwierdzeniu wieczorem była informacja o wysłaniu mozaiki:) kolejnego dnia odbiór. Jakość bardzo dobra, ładnie wykonane, zabezpieczone, idealne na prezent :)
Z przykrością muszę stwierdzić, że jestem bardzo rozczarowana i zniesmaczona realizacją mojego zamówienia nr 1054965 w części Śliwki w czekoladzie w puszce. Puszka wg mojego projektu jest bez zarzutu, ale śliwki w czekoladzie to jakiś żart. Śliwki są po prostu stare (mimo terminu ważności), matowe, z białym nalotem i pokruszoną czekoladą. Nadają się tylko do kosza na śmieci, a nie na personalizowany prezent. W załączeniu przesyłam Państwu zdjęcie ich wyglądu. Uważam, że potraktowano mnie, co najmniej niepoważnie, nie mówiąc o profesjonalizmie, jaki Państwa firma do tej pory prezentowała. Ciekawi mnie tylko, czy osoba, która kompletowała moje zamówienie, chciałaby poczęstować się i zjeść takie śliwki.
Iwona
W imieniu Zbyszek - litery: SZ - bardzo słabo wygrawerowane - niewiele widoczne. Pudełko za duże - wielkości jak do butów, a nie do zamówionego kieliszka.
Zgłoś opinię
7 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 dni temu
Opinia zweryfikowana
Chińska tandeta
Zamówiony towar (wieczna róża) to zwykła chińska tandeta. Plastik śmierdzi, grawer na szkle jest niskiej jakości i ledwo go widać, a na samej róży widać jak na dłoni sztuczne włókna, więc na pierwszy rzut oka jest mizernej jakości. Nie polecam zakupów w tym sklepie.
PS. Ankieta po zakupie to jakaś kpina. Po wypełnieniu nie dostałem obiecanych 25% rabatu na kolejne zakupy.
Zgłoś opinię
16 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Pozostawia wiele do życzenia
Sam pomysł super. Ale estetyka wykonania i stan w jakim paczka dotarła pozostawia wiele do życzenia.Aż wstyd dać na prezent. Bo na to była przeznaczona .
Zgłoś opinię
15 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
15 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie tydzień temu. Obiecujecie szybka wysyłkę, ale dopiero ona nie jest gotowa. Status wysyłki na stronie internetowej „do wysłania” i za każdym razem się wydłuża termin (3-5-7) dni. Pisałam wiadomości - odpowiedzi nie dostałam. Żadnego powiadomienia czy da się zrobić to co zamawiam czy nie. Dobrze że zaczęłam gotować prezent wcześniej. Bo jak by potrzebowała swoje zamówienie w ciągu 3 dni to myślę że nie dostała by.
Ale odrazu wysyłacie na maila powiadomienie o zostawieniu opinii. Jak bym wiedziała że będzie tak skomplikowane to nie robiłabym zamówienia na waszej stronie.
Zgłoś opinię
15 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Opakowanie prezentowe powinno być dobrane do wielkości zamówionej rzeczy
Zgłoś opinię
14 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
14 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
17 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Nic
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 mar 2024
Dzień Dobry, jeśli otrzymany produkt nie spełnia oczekiwań może Pani dokonać zwrotu zamówienia przez 365 dni od jego wysyłki. Zależy nam na satysfakcji każdego klienta, dlatego koszt przesyłki zwrotnej jest także po naszej stronie. :)
13 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówiłam czarna i była w kilku miejscach porysowana. Wiem że przy używaniu się porysuje ale nie jak jest nowa. Jak dać taki prezent komuś??
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 mar 2024
Dzień Dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zachęcamy do złożenia reklamacji mailowo na adres kontakt@mygift.pl .
4 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 mar 2024
Dzień Dobry, jeśli otrzymany produkt nie spełnia oczekiwań może Pani dokonać zwrotu zamówienia przez 365 dni od jego wysyłki. Zależy nam na satysfakcji każdego klienta, dlatego koszt przesyłki zwrotnej jest także po naszej stronie. :)
4 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 mar 2024
Dzień Dobry, jeśli otrzymany produkt nie spełnia oczekiwań może Pani dokonać zwrotu zamówienia przez 365 dni od jego wysyłki. Zależy nam na satysfakcji każdego klienta, dlatego koszt przesyłki zwrotnej jest także po naszej stronie. :)
28 lut 2024
Opinia zweryfikowana
wysyłka na jutro niestety nie
Możliwość wymiany zamówienia ale zamówienie z południa dalej następnego dnia nie zostało wysłane a zależało mi na otrzymaniu wysyłki dziś
Nie polecam
Zgłoś opinię
27 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
16 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 lut 2024
Dzień Dobry, jeśli otrzymany produkt nie spełnia oczekiwań może Pani dokonać zwrotu zamówienia przez 365 dni od jego wysyłki. Zależy nam na satysfakcji każdego klienta, dlatego koszt przesyłki zwrotnej jest także po naszej stronie. :)
15 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Ramka obrazu cała się sama odkleja na rogach.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 lut 2024
Dzień Dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zachęcamy do złożenia reklamacji mailowo na adres kontakt@mygift.pl .
14 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Kieliszek przyjechał ze zdartymi napisami. Ogólnie dostawa szybką. Ale z racji tego że był to prezent dla kolezanki i chciałam żeby było to coś mega. A wyszło ze nie ma imienia na kieliszku.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 lut 2024
Dzień Dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zachęcamy do złożenia reklamacji mailowo na adres kontakt@mygift.pl .
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.