Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
3 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Robię zakupy w tym sklepie niepierwszy raz, ogólnie wszystko jest OK i polecam ale mają problemy z nadawaniem paczek, opóźnienie o jeden to częsta sprawa. Polecam również nadawać paczki w paczkomacie z rana aby kurier odebrał je tego samego dnia. Towar zgodny z opisem. Płatność odroczona jest, polecam
Zamówiony towar ,owszem otrzymałam szybko,o czasie,ewentualnego zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni aby otrzymać zwrot środków.
W moim przypadku,paczkę nadałam 26.01.24r i do dzisiaj tj.do 19.02.24r. nie otrzymałam zwrotu środków,pytam więc dlaczego to tak długo trwa?
Sklep "Sewel" obraca moimi pieniędzmi a ja ponoszę straty!!! Czy otrzymam jakieś wyjaśnienie? i rekompensatę? Szkoda ,że to wydarzenie ma miejsce przy moim pierwszym zakupie...do tej pory nie spotkałam się z taką sytuacją żeby tyle czasu czekać na zwrot środków.
realizować szybsze wysyłki i dotrzymywać zadeklarowanych terminów. zamówienie złożone w sobotę z informacją ze strony sklepu, że w środę przesyłka zostanie dostarczona. w środę dopiero została paczka nadana. jest kolejna sobota, a paczka cały czas jest w drodze. adres dostawy do miasta z ponad 70 tys. mieszkańcami.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sewel.pl
13 paź 2024
Przeanalizowaliśmy powyższe zamówienie, faktycznie sklep informował o wysyłce we wtorek i niestety przez wolumen zamówień, magazyn wysłał paczkę następnego dnia w środę - za to opóźnienie Pana przepraszamy.
Paczka powinna być dostarczona przez Inpost dnia kolejnego, czyli czwartek, po trackingu widać, że kilkukrotnie zmieniła sortownie, wygląda na to, że Inpost błędnie ją przetransportował - będziemy monitorować sprawę.