GAIA - Specjalistki od pełnych biustów- Logo - Opinie

GAIA - Specjalistki od pełnych biustów
Opinie:

Opinie (3161) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (15 087)

4,90
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 24 paź 2016
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
GAIA - Specjalistki od pełnych biustów spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

5 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Od dwóch lat kupuję TYLKO biustonosze firmy GAIA. Są bardzo wygodne, dobrze trzymają duży biust-90 e i są jedyne na rynku, w których po pewnym okresie użytkowania nie wychodzą fiszbiny.

najbardziej krytyczna opinia

5 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Opinia o zrealizowanym zamówieniu. Bielizna byłaby piękna gdybym otrzymała ją w zamówionym przez siebie rozmiarze. Zamiast tego otrzymałam bieliznę w rozmiarze 10-15 cm mniejszą w obwodzie pod biustem. W tej sytuacji to chyba duża przesada oczekiwać od klientki zadowolenia. W historii moich zamówień w Waszym sklepie (ogółem 6 sztuk) tylko 2 były we właściwym rozmiarze. Z tych jestem bardzo zadowolona. Są ładne i bardzo wygodne. Chciałabym uzupełnić swoją bieliznę o następne sztuki ale nie dajecie mi okazji. Zamawiając modele przecenione nie przypuszczałam że kolejny raz doznam rozczarowania związanego z nietrafionym rozmiarem. Zakładałam bowiem że wszystkie modele mają teoretycznie ten sam rozmiar. Ale jak widać to tylko teoria.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu GAIA - Specjalistki od pełnych biustów

 Sortuj  
Trafność
10 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety bielizna baaardzo nie dopasowana, rozmiar mocno zaniżony.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GAIA - Specjalistki od pełnych biustów
8 dni temu
Dziękujemy za opinie. Biustonosze mają różne konstrukcje i choć wybiera Pani swój rozmiar, przez budowę całego biustonosza, piersi ułożą się inaczej, co może sprawić wrażenie nieodpowiedniego rozmiaru. Podobnie jest w przypadku samych firm, każda firma ma swoją rozmiarówkę stąd mogą wynikać problemy.
7 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Dzień dobry Przesyłam nie została dostarczona. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GAIA - Specjalistki od pełnych biustów
8 dni temu
Dziękujemy za opinię. Pani zamówienie z 30.04, zostało wysłane w najbliższym dniu roboczym czyli 2.05. Niestety przez cały czas aż do dostawy 8.05. miała status "w trasie". Zawiodła firma kurierska która nie dostarczyła Pani paczki na czas. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i zachęcamy do kontaktu z bok@gaia.pl byśmy mogli ustalić rekompensatę za tę sytuację.
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Realizować zamówienie zgodnie z jego treścią.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GAIA - Specjalistki od pełnych biustów
8 dni temu
Dziękujemy za opinię, czy może się Pani podzielić informacją, co się stało ?
5 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
dostarczyć przesyłkę!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GAIA - Specjalistki od pełnych biustów
8 dni temu
Dziękujemy za opinię. Pani zamówienie z 28.04, kurier odebrał od nas 30.04. Niestety przez cały czas aż zwrotu do nadawcy 9.05. miała status "Przyjęta w oddziale InPost". Zawiodła firma kurierska która nie dostarczyła Pani paczki na czas. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i zachęcamy do kontaktu z bok@gaia.pl byśmy mogli ustalić rekompensatę za tę sytuację.
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Opinia o zrealizowanym zamówieniu. Bielizna byłaby piękna gdybym otrzymała ją w zamówionym przez siebie rozmiarze. Zamiast tego otrzymałam bieliznę w rozmiarze 10-15 cm mniejszą w obwodzie pod biustem. W tej sytuacji to chyba duża przesada oczekiwać od klientki zadowolenia. W historii moich zamówień w Waszym sklepie (ogółem 6 sztuk) tylko 2 były we właściwym rozmiarze. Z tych jestem bardzo zadowolona. Są ładne i bardzo wygodne. Chciałabym uzupełnić swoją bieliznę o następne sztuki ale nie dajecie mi okazji. Zamawiając modele przecenione nie przypuszczałam że kolejny raz doznam rozczarowania związanego z nietrafionym rozmiarem. Zakładałam bowiem że wszystkie modele mają teoretycznie ten sam rozmiar. Ale jak widać to tylko teoria.
Zgłoś opinię
27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Ze smutkiem stwierdzam, że niestety Polskie mają rozmiary jak wyjdzie.

Niestety miseczki nie trzymają wymiaru jedynie szybka dostawa. Zamówiłam stanik 85 J. Zapoznajcie się Państwo z rozmiarami choćby f-my Triumf i z ich wykonaniem i wyciągniecie wnioski dla siebie.
Zgłoś opinię
29 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo źle uszyta miseczka. Miała być typu minimizer a sterczy jak piramidka. Nie zbiera piersi i ogólnie bardzo źle leży
Zgłoś opinię
20 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Niezadowolona

Zapinania biustonosza strasznie cisną, nie są obszyte materiałem. Miseczki biustonosza super.
Zgłoś opinię
18 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Stanika nie da się nosić, ma tak ostre wykończenia przy zapięciu że robi rany na plecach.
Zgłoś opinię
10 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie mogę ocenić towaru ,którego jeszcze.... niestety nie otrzymałam,długo czekam
Zgłoś opinię
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
niezgodne z zamówieniem.
Zgłoś opinię
26 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię