witek.pl
Opinie:

Opinie (436) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (763)

4,91
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 6 cze 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
witek.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

13 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Naczynia dotarły w całości i wszystko byłoby dobrze, gdybym dostała… wszystkie. A tymczasem dwie miski, na których najbardziej mi zależało, nie zostały przysłane. Nie dostałam żadnego maila w tej sprawie, nikt nie zapytał mnie czy wobec tego chcę otrzymać resztę zamówienia czy rezygnuję z całości. O tym, że nie wszystko przyjdzie, dowiedziałam się z aplikacji bankowej - przyszło zlecenie częściowego zwrotu pieniędzy. Miałam w tym czasie tylko jeden nieodebrany telefon - obsługa sklepu nawet nie spróbowała dodzwonić się do mnie drugi raz.

najbardziej krytyczna opinia

1 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Na 4 zakupione kubki tylko 3 dotarły w całości ! Firma Witek owszem przyjmuje reklamacje, ale towar należy jej zwrócić na koszt własny - dlaczego ????- skoro za przesyłkę poniosłam już koszt i jednocześnie nie kwestionuję swojego wyboru kubków tylko fakt niedostarczenia przesyłki w należytym stanie !!!!!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu witek.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu witek.pl
6 dni temu
Dzień dobry, prosimy o kontakt z nami. Nie wiemy z czego wynika tak niska ocena. Nie było zgłoszonej reklamacji, uszkodzeń w transporcie ani innych problemów. Chcielibyśmy wyjaśnić sprawę. Pozdrawiamy Witek Home
23 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak szacunku dla klienta Zamówienie zostało anulowane bez wyjaśnień
Zgłoś opinię
1 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Na 4 zakupione kubki tylko 3 dotarły w całości ! Firma Witek owszem przyjmuje reklamacje, ale towar należy jej zwrócić na koszt własny - dlaczego ????- skoro za przesyłkę poniosłam już koszt i jednocześnie nie kwestionuję swojego wyboru kubków tylko fakt niedostarczenia przesyłki w należytym stanie !!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu witek.pl
9 lut 2024
Dzień dobry. Zgłosiła Pani reklamację drogą e-mailową dotyczącą zbitego 1 kubka w transporcie. Po tym zgłoszeniu wysłaliśmy e-mail z informacją, że nowy nowy kubek będzie dosłany w niedługim czasie i został wysłany. Nie ma informacji, aby ktoś z zespołu Witek Home nakazał zwrócić uszkodzony towar na własny koszt. Nie stosujemy takich praktyk. Po zgłoszeniu reklamacji i jej udokumentowaniu zawsze wysyłamy nowy produkt lub zwracamy należność stosowną do reklamacji - tutaj zawsze przychylamy się do decyzji Klienta. Przykro nam, jeśli w jakiś sposób została Pani wprowadzona w błąd. Pozdrawiamy Witek Home.
6 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkt fatalnej jakości. Zakupiłem zestaw barmański z shakerem typu colber. Przy drugim drinku odpadło sitko i wpadło do drinka... Produkt będzie reklamowany w ramach rękojmii.
Zgłoś opinię
26 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
zakup anulowany bo niby cena internetowa była. za niska
Zgłoś opinię
20 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię