drbacty.com
Opinie:

Opinie (36) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (71)

4,89
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 19 sie 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
drbacty.com spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Produkty tej firmy używam nie od dziś i jestem z nich zadowolona. Pierwszy raz zdarzyło się że otrzymałam ręcznik ze skazą. Czekam na informację sklepu w sprawie reklamacji.

najbardziej krytyczna opinia

17 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Przede wszystkim tydzień temu dokonywałam u Państwa zakupu wybranego ręcznika. Złożenie zamówienia przebiegło bez zakłóceń, dostałam potwietdzenie zakupu, zapłaty itd. Następnie 10.07. dostałam mail: Dzień dobry, Bardzo przepraszamy, ale w związku z błędem systemu magazynowego niestety nie możemy zrealizować Pani zamówienia. Ręcznik jest niedostępny. Prosimy o informację czy mamy zwrócić za niego pieniądze czy ewentualnie wybierze Pani inny wzór?" Zdecydowałam się na zwrot pieniędzy dopytując o dostępność tego wzoru, dostałam informację, że "nie wiafomo kiefy będzie" zaznaczyłam, że będę zerkać na stronę, bo chcę ten. Wczoraj weszłam na stronę, zobaczyłam dostępność wzoru, który chcę, dokonałam zamówienia i znów wszystko bez zakłóceń- zamówienie przyjęte itd. Dzisiaj znów dostaję maila:" Dzień dobry, Bardzo przepraszamy, ale w związku z błędem systemu synchronizującego stany magazynowe ręcznik który Pani zakupiła jest niedostępny. Prosimy o informację czy mamy zwrócić za niego pieniądze czy wybierze Pani inny w tej cenie?" Uważam, że to żenujące- błąd sydtemu czy jakikolwiek inny może się zdarzyć, ale nie powinien być stanem permanentym. Tracą Państwo czas klienta, robicie z nas wariatów? wizerunkowo też nie wygląda to dobrze. Poza tym zatelefonowałam do pani, która wysyła te sztampowe regułki o błędzie systemu- w ten sposób z klientem się nie rozmawia. Oczekuję realizacji zamówienia, które Państwo przyjęli Ewa Czernik
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu drbacty.com

Filtruj
 Sortuj  
Trafność

Przepraszamy, nie mogliśmy znaleźć tego, czego Państwo szukali

Prosimy wypróbować inny filtr, aby uzyskać nowy wynik.

Zresetować wszystkie filtry