krainagsm.pl- Logo - Opinie

krainagsm.pl
Opinie:

Opinie (2331) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3932)

4,78
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 15 wrz 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
krainagsm.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostawa mogła by być szybsza, ale przesyłkę dostarczała Poczta, więc nie oczekujmy zbyt wiele. Poza tym cena produktów jak i przede wszystkim jakość musi zadowolić każdego.

najbardziej krytyczna opinia

23 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zwróciłam się mailowo o przesłanie nr listu poleconego po wysłaniu przesyłki- nie otrzymałam odpowiedzi. Po otrzymaniu przesyłki napisałam maila z reklamacją ponieważ towar był wadliwy i również nie otrzymałam żadnej informacji. Dla mnie jest to ignorowanie klienta, który zakupił towar. Totalny brak szacunku. Na pewno nie polecę tego sklepu nikomu i już nigdy tam nic nie kupię.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu krainagsm.pl

 Sortuj  
Trafność
24 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Jedna wielka żenada. Zamówiłam paczkę do paczkomatu która nawet nie dostała do wskazanego paczkomatu przeze Mnie ciągle było że przyjęta w oddziale od 16 kwietnia po czym kilka dni później nagle jest ze zwrot do nadawcy, gdzie nawet nie miałam możliwości jej odebrania bo jej w paczkomacie nie było. Kontaktując się z działem obsługi to Pani powinna powiedzieć że skontaktuje się z przewoźnikiem co się dzieje z paczką a nie od razu że robią zwrot za paczkę widać że słabo poukładane w papierach.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
25 kwi 2024
Dzień dobry, przepraszamy za niedogodności, paczka wyszła od nas w terminie zgodnie z zamówieniem do paczkomatu za pobraniem. Niestety nie mamy wpływu na pracę kurierów a już tym bardziej Inpostu. Nie mamy informacji od Inpostu czemu nie doręczyli tej paczki do paczkomatu, czy została po drodze uszkodzona lub zagubiona. Żeby nadać taką paczkę ponownie lub zwrócić pieniądze czekamy aż paczka do nas wróci, ponieważ istnieje prawdopodobieństwo, ze finalnie dostałaby Pani dwie paczki. Ocena jest dla nas krzywdząca, my zrobiliśmy wszystko co w danym momencie mogliśmy zrobić. Pozdrawiam Kasia
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Szklo nie pasowało na xiaomi 13bylo za małe
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
2 dni temu
Dzień dobry, szkiełko, które jest w zestawie z etui jest mniejsze od wyświetlacz telefonu, na płaską część ekranu bez zaokrąglonych boków. Taka informacja jest umieszczona w opisie produktu. Pozdrawiam Kasia
19 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
W etui nie ma wycięć tam gdzie potrzeba
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
19 kwi 2024
Dzień dobry, proszę o przesłanie zdjęć z widocznym niedopasowaniem oraz z ustawień telefonu z widoczną nazwą modelu jaki Pani posiada. Jest to podstawa do reklamacji. Pozdrawiam Kasia
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
3 dni temu
Dzień dobry, proszę o przesłanie zdjęcia uszkodzonego towaru na shop@krainagsm.pl jest to podstawa do reklamacji i ponownej wysyłki. Pozdrawiam Kasia
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
22 kwi 2024
Dzień dobry, prosimy o kontakt na shop@krainagsm.pl z informacją co jest powodem Pani niezadowolenia, jeżeli towar przyszedł uszkodzony wyślemy paczkę reklamacyjną. Pozdrawiam Kasia
15 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Jeszcze nie odebrałam paczki bo popełniłam błąd w zamówieniu a Pani w aplikacji krótki to skwitowała : trzeba patrzeć co się kupuje wstyd
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
26 mar 2024
Dzień dobry, przejrzałam cała korespondencję e-mail z Panią i nie widzę, tam nigdzie takiego sformułowania. Nie mogliśmy już nic zmienić w zamówieniu ponieważ paczka już od nas wyszła. Wysyłamy to co zostało zakupione, nie ingerujemy w zamówienia, chyba, że na prośbę kupującego jeżeli taka paczka znajduje się jeszcze u nas. Przykro mi za niedogodności, ale nie mieliśmy już możliwości naprawić Pani błędu przy zamówieniu. Jak paczka do nas wróci, koleżanka będzie się kontaktować z prośbą o podanie konta, żeby zwrócić pieniądze za zamówienie. Pozdrawiam Kasia
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam

Brak odpowiedzi na meila w którym zgłosiłem uszkodzony towar który zakupiłem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
25 mar 2024
Dzień dobry, przepraszamy za niedogodności, ale po sprawdzeniu skrzynki e-mail niestety nigdzie nie widzę informacji napisanej do nas przez Pana. Proszę o przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru na shop@krainagsm.pl lub pod nr telefonu 690476588 pod zdjęciami proszę opisać problem, jest to podstawa do reklamacji i wysyłki nowego towaru. Pozdrawiam Kasia
24 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Ładowarka widaje świszczący odgłos podczas ładowania, nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
25 mar 2024
Dzień dobry, przepraszamy za niedogodności. Proszę o kontakt na shop@krainagsm, w wiadomości proszę opisać problem oraz o informacje czy chce Pani ponowną wysyłkę czy zwrot pieniędzy (proszę podać nr konta bankowego). Pozdrawiam Kasia
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Висилають товар який не відповідає заявленим характеристикам
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
2 kwi 2024
Dzień dobry, proszę o kontakt na shop@krainagsm.pl, w wiadomości proszę o podanie co było nie tak z zamówieniem, co nie pasowało. Proszę o zdjęcia z ustawień telefonu jaki model Pani posiada oraz zdjęć towaru który został wysłany w celu weryfikacji i ewentualnie wysyłki paczki reklamacyjnej. Pozdrawiam Kasia
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Szkło hartowane przyszło pęknięte
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
29 mar 2024
Dzień dobry, proszę o przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru na shop@krainagsm.pl, jest to podstawa do reklamacji i ponownej wysyłki towaru. Pozdrawiam Kasia
26 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zakrywanie na aparat wypada
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
27 mar 2024
Dzień dobry, proszę o kontakt na shop@krainagsm.pl, w wiadomości proszę opisać problem. Zwrócimy pieniądze lub wyślemy nowy towar. Pozdrawiam Kasia
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
26 mar 2024
Dzień dobry, proszę o kontakt na shop@krainagsm.pl. W wiadomości e-mail proszę podać co było nie tak z zamówieniem w celu rozwiązania problemu i ewentualnie wysyłki paczki reklamacyjnej. Pozdrawiam Kasia
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety przesyłka nie dotarła. Od 15 lutego czekam. Śledzić ją można było tylko do monentu nadania. Potem ślad się urwał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
27 lut 2024
Dzień dobry, przepraszamy za niedogodności. Paczka została wysłana przez nas w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia listem poleconym. Przybliżony czas na dostarczenie takiej paczki to około 5 dni roboczych, niestety nie mamy wpływy na pracę Poczty Polskiej i jej dotrzymywania terminów doręczania przesyłek. Cieszę się, że mimo problemów i zgłoszonej interwencji zamówienie dotarło do Pani. Pozdrawiam Kasia
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
zamawiałam nakładkę do Xiaomi redmi 10c a przyszło to nie.polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
5 mar 2024
Dzień dobry, przepraszamy za pomyłkę. Dziś wysyłamy paczkę reklamacyjną z poprawnym etui. W razie pytań zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta na shop@krainagsm.pl. Pozdrawiam Kasia
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Szkło przyszło połamane
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
27 lut 2024
Dzień dobry, proszę o kontakt z działem obsługi klienta na shop@krainagsm.pl, w wiadomości proszę o przesłanie zdjęć z widocznym uszkodzeniem, to jest podstawa do reklamacji i wysyłki paczki reklamacyjnej. Pozdrawiam Kasia
11 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
12 lut 2024
Dzień dobry, proszę o kontakt z działem obsługi klienta na shop@krainagsm.pl, w mailu proszę opisać co było nie tak z zamówieniem, postaramy się rozwiązać problem. Pozdrawiam Kasia
3 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Niezgodność produktu z opisem

Przyszło mi etui z wzorem , który na stronie wyglądał pięknie. Gdy etui do mnie dotarło wzór wygląda jak by leżał na słońcu . Niestety nie wygląda to ładnie . Reklamowałam pierwsze etui i dostałam odpowiedź że przyślą mi nowe . Niestety drugie etui wygląda tak samo zżółknięte jak pierwsze.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
5 lut 2024
Dzień dobry, przepraszamy za niedogodności, faktycznie zdjęcie dość znacznie odbiega o tego co pani dostała. z mojej strony mogę tylko Panią przeprosić i proszę o kontakt na shop@krainagsm.pl w celu zwrotu środków za to etui, w wiadomości proszę o podanie nr konta. Pozdrawiam Kasia