krainagsm.pl- Logo - Opinie

krainagsm.pl
Opinie:

Opinie (2331) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3932)

4,78
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 15 wrz 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
krainagsm.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostawa mogła by być szybsza, ale przesyłkę dostarczała Poczta, więc nie oczekujmy zbyt wiele. Poza tym cena produktów jak i przede wszystkim jakość musi zadowolić każdego.

najbardziej krytyczna opinia

23 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zwróciłam się mailowo o przesłanie nr listu poleconego po wysłaniu przesyłki- nie otrzymałam odpowiedzi. Po otrzymaniu przesyłki napisałam maila z reklamacją ponieważ towar był wadliwy i również nie otrzymałam żadnej informacji. Dla mnie jest to ignorowanie klienta, który zakupił towar. Totalny brak szacunku. Na pewno nie polecę tego sklepu nikomu i już nigdy tam nic nie kupię.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu krainagsm.pl

 Sortuj  
Trafność
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak kontaktu ze sprzedającym

Szkło ochronne na telefon przyjechało potrzaskane. Na maila z reklamacją nikt nie odpowiedział.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
15 kwi 2024
Dzień dobry, przepraszamy za niedogodności. Poprosiłam koleżankę o weryfikację Pani opinii, niestety nigdzie nie możemy znaleźć wiadomości od Pani. Proszę o przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru na shop@krainagsm.pl lub na nr telefonu 690476588, jest to podstawa do reklamacji i ponownej wysyłki. Pozdrawiam Kasia
22 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
23 kwi 2024
Dzień dobry, prosimy o kontakt na shop@krainagsm.pl z informacją co jest powodem takiej oceny, jeżeli towar przyszedł uszkodzony wyślemy paczkę reklamacyjną. Pozdrawiam Kasia
27 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Szkło które zostało zamówione, przyszło całe popękane....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
28 mar 2024
Dzień dobry, proszę o przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru na shop@krainagsm.pl jest to podstawa do reklamacji i wysyłki nowego towaru. Pozdrawiam Kasia
26 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Kolor niezgodny z tym, co widać na ekranie (inny odcień).
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
27 mar 2024
Dzień dobry, odcień etui może różnić się nieznacznie od tego co widać na ekranie, wszystko zależy od ustawień monitora jak również od dostawy, która dostaniemy. Staramy się, żeby zdjęcia były jak najbardziej zbliżone do tego co mamy na magazynie. Można odesłać do nas etui listem poleconym, z załączoną karteczką z nr konta, zwrócimy pieniądze. Pozdrawiam Kasia
17 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Przysłali nie te etui. Szybka dostawa
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
18 mar 2024
Dzień dobry, przepraszamy za niedogodności. Z informacji, które są na Pani karcie zamówienia widzę, że zostały już zwrócone pieniądze za zamówienie. Pozdrawiam Kasia
29 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Produkt przyszedł uszkodzony.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
2 kwi 2024
Dzień dobry, przepraszamy za niedogodności. Dziś wysyłamy paczkę reklamacyjną z nowym etui. Pozdrawiam Kasia
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
19 mar 2024
Dzień dobry, prosimy o kontakt na shop@krainagsm.pl, w wiadomości proszę podać co było nie tak z zamówieniem. Jeżeli towar był uszkodzony to wyślemy paczkę reklamacyjną. Pozdrawiam Kasia
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
18 mar 2024
Dzień dobry, proszę o informacje zwrotna na shop@krainagsm.pl co było nie tak z zamówieniem. Jeżeli został wysłany błędny towar lub uszkodzony to wyślemy paczkę reklamacyjną. Pozdrawiam Kasia
21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Szkło hartowane do Xiaomi 12C przyszło pęknięte
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
27 lut 2024
Dzień dobry, proszę o kontakt z działem obsługi klienta na shop@krainagsm.pl, w wiadomości proszę przesłać zdjęcia uszkodzonego towaru, jest to podstawa do reklamacji i wysyłki paczki reklamacyjnej. Pozdrawiam Kasia
3 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
szkło ochronne otrzymałam uszkodzone
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
4 mar 2024
Dzień dobry, proszę o kontakt z działem obsługi klienta na shop@krainagsm.pl, do wiadomości proszę dołączyć zdjęcie z widocznym uszkodzeniem towaru, jest to podstawa do reklamacji i wysyłki paczki reklamacyjnej. Pozdrawiam Kasia
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
27 lut 2024
Dzień dobry, zapraszam do kontaktu z działem obsługo klienta na shop@krainagsm.pl w celu wyjaśnienia problemu z produktem. Pozdrawiam Kasia
31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Bardzo długa wysyłka

Zamówiłem paczke 20/21 stycznia, przesyłka pocztą polską list polecony. Awizo dostałem 30 stycznia, mimo, że według państwa paczka idzie 2-4 dni robocze (tak jest napisane na stronie). Ankieta oceniająca zamówienie przyszła wcześniej niż zamówienie :)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
1 lut 2024
Dzień dobry, przepraszamy za niedogodności. Informacja o przybliżonym czasie dostawy to jest deklaracja Poczty Polskiej, że w takim terminie paczkę dostarczy. Niestety nie mamy wpływu na ich pracę oraz czas dostarczania przesyłek. Z doświadczenie wiemy, ze ten czas jest czasami zdecydowanie wydłużony. Ciesze się, że mimo wszystko paczka w końcu do Pana dotarła. Pozdrawiam Kasia
30 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety szkło ochronne było połamane.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
31 sty 2024
Dzień dobry, przekazuję Pani sprawę do działu reklamacji i zlecam wysłanie paczki reklamacyjnej ze szkiełkiem. Paczka powinna być jutro do odbioru. Pozdrawiam Kasia
25 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zakupione etui jest przezroczyste, natomiast w opisie było podane że jest srebrne. Okazało się, że kolor srebrny dotyczy tylko brokatu. Na czarnym telefonie przezroczyste etui wygląda słabo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
26 paź 2023
Dzień dobry, na zdjęciach poglądowych jest widoczne, że etui jest bezbarwne a tylko brokat jest w kolorze srebrnym ale jeżeli etui Pani nie odpowiada prosimy je do nas odesłać, zwrócimy pieniądze. Pozdrawiam Kasia
8 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety nie mogę ocenić pozytywnie, ponieważ do tej pory nie otrzymałam zamówienia. Nie otrzymałam również odpowiedzi na moje pytanie o nr przesyłki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
8 sie 2023
Dzień dobry, przepraszamy za niedogodności, nie wiem na jaki adres e-mail Pani pisała, nie widzimy nigdzie takiego zapytania. Paczka została wysłana zgodnie z zamówieniem listem poleconym 31.07, czas na dostarczenie to około 5 dni roboczych, na chwile obecną jest w transporcie. Składamy reklamację na pocztę, mam nadzieję, że coś to pomorze i zamówienie dotrze do Pani. Jeżeli nic się nie zmieni prosimy o kontakt na shop@krainagsm.pl 11.08 w celu wysłania paczki reklamacyjnej. Pozdrawiam Kasia
7 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety otrzymałem inny towar niż zamówiłem. To że zareagowano szybko na moją reklamację jest ok. ale nie powinno do tego dojść.
Zgłoś opinię
3 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Przyciski po niewłaściwej stronie

Etui miało być dobre na model samsung A52. Tymczasem guziki na przyciski są po niewłaściwej stronie. Reszta w porządku.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
4 wrz 2023
Dzień dobry, proszę o przesłanie zdjęcia na shop@kraimagsm.pl w celu weryfikacji. Zdjęcie jest podstawą do reklamacji. Pozdrawiam Kasia
4 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Pokrowiec po założeniu na telefon sprawia że trzymam teraz cegłę nie do za jechania...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
5 paź 2023
Dziękujemy i cieszymy się, że produkt się sprawdził. Zapraszamy na kolejne zakupy :) Pozdrawiam Kasia
5 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybka do telefonu była cała rozbita , chyba słabo zabezpieczone !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
5 wrz 2023
Dzień dobry, proszę o przesłanie zdjęcia z widocznym uszkodzeniem na shop@krainagsm.pl w celu weryfikacji i wysłania paczki reklamacyjnej. Pozdrawiam Kasia
20 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie nie było kompletne, po zgłoszeniu zero reakcji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
21 lis 2023
Dzień dobry, zweryfikowałam Pani zgłoszenie i niestety nigdzie nie widzimy wiadomości od Pani. Proszę o przesłanie wiadomości na shop@krainagsm.pl lub zadzwonić pod nr telefonu 690476588. Pozdrawiam Kasia