Instrukcja do fotela jest bardzo słaba. Cztery rysunki bez żadnego opisu ani rozpisu śrubek. Fotel składał narzeczony i więcej mu dało zdjęcie na stronie i własna intuicja niż ta instrukcja. Narzędzi do skręcania również nie było w zestawie gdzie zazwyczaj producenci dodają, a w tym przypadku były nakrętki sześciokątne, które trzeba było dokręcać kombinerkami. Fotel ma ponadto lekko uszkodzony materiał z tyłu, ale nie jest dla mnie to jakiś duży i przeszkadzający defekt by dokonać reklamacji. Fotel sam w sobie jest wygodny, po złożeniu łatwy w obsłudze natomiast niestety trzęsie się i nie wiem czy tak musi być czy coś źle zamontowane (podkreślam, że instrukcja do niczego).
Ponad tydzień od zamówienia zero informacji o dosrawie
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówiłam dwa pochłaniacze w kolorze złotym dostałam jeden złoty a drugi biały w zupełnie innym pudełku
Zgłoś opinię
3 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Proszę nie pisać do mnie codziennie e-maili z prośbą o pozostawienie opinii!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
5 kwi 2024
Drogi kliencie,
nasz system wysyła dwie ankiety do oceny. Jedna ankieta dotyczy produktu a druga samego sklepu internetowego. W przypadku pierwszej ankiety dot. produktu otrzymaliśmy od Pana 5 gwiazdek, więc wnioskujemy, że produkt spełnia Pana oczekiwania. Przy drugiej (obecnej) ankiecie wystawił nam Pan ocenę na 1 gwiazdkę.
21 lut 2024
Opinia zweryfikowana
spam mailami z prośbą o wystawienie opini
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
21 lut 2024
Drogi kliencie,
po numerze zamówienia widzimy, że Pana zamówienie zostało doręczone. Wysyłka odbyła się w trybie ekspresowym. Nie zgłosił Pan żadnych uwag związanych z transakcją czy towarem.
System wysyła automatycznie prośbę o wystawienie opinii. Podczas składania zamówienia zaznaczył Pan stosowane pole, wyrażając na to zgodę.
Przepraszamy, jeśli mail z prośbą o opinię jest problemem i mamy nadzieję, że jest Pan mimowszystko zadowolony z zakupu.
15 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Krzesło przyjechało całe odgniecione, zardzewiałe ślady na złotych elementach oraz obrysowanie.
Po zgłoszeniu na emaila nie dostałam odpowiedzi co z reklamacja..
nie polecam,lepiej dołożyć i kupić inne
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
20 paź 2023
Dzień dobry. Pani Dominiko wysłaliśmy do Pani odpowiedź na Pani wiadomość praktycznie w ten sam dzień. W odpowiedzi przesłaliśmy Link do formularza reklamacyjnego. Niestety nie złożyła Pani reklamacji, tylko wystawiła Pani negatywną opinię. Wydaje się nam, że tak się nie załatwia spraw. Jesteśmy zawsze otwarci na klientów i ich problemy. Z każdym rozwiązujemy problemy, oczekujemy tylko dialogu.
29 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Podpórka pod ręke przyszła przecięta wzdłuż, niestety nie sprawdziłam przy kurierze i nie jest możliwa reklamacja... nie polecam, pieniądze w błoto.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
29 paź 2023
W przypadku uszkodzeń takich jak przecięcia to bardzo istotne, czy sprawdzamy przesyłkę przy kurierze. Jest to o tyle istotne, ponieważ zdarza się, że klienci przy otwieraniu paczki np. nożykiem uszkadzają zawartość (produkt). Mimo wszystko każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie. Pani nie złożyła nawet reklamacji, tym samym nie dając nam szans na rozwiązanie Pani problemu.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.