meblefryzjerskie.net- Logo - Opinie

meblefryzjerskie.net
Opinie:

Opinie (321) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (815)

4,80
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 10 lis 2016
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
meblefryzjerskie.net spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Polecam serdecznie , kontakt ze sprzedającym jak i obsługa wszystko bardzo profesjonalnie , szybka dostawa bardzo dobrze zabezpieczone urządzenia .

najbardziej krytyczna opinia

5 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
24.04 zamówiłam autoklaw z dostawą za pobraniem (na szczęście). Pilnie potrzebowałam, bo bez tego urządzenia , moja praca nie jest możliwa. 28.04 musiałam go otrzymać. Przyjechał kurier. Dzwoni i mówi żebym ja sama zabrała paczkę. Ja nic nie rozumiem, w jakim sensie zabrać, dlaczego w takim razie zamówiłam dostawę?! Wyszłam do niego i on od początku jakiś zdenerwowany i w bardzo niemiłej formie powiedział że u mnie zamówienie bez wniesienia. Pierwszy raz słyszę. Chciałam zadzwonić na firmę kurierską żeby się dowiedzieć czy to naprawdę tak jest i co ja muszę robić? Bo ja jako kobieta i jako osoba z przepukliną w kręgosłupie nie zdążę wnieść 40 kg na piętro. Kurier zaczął sam dzwonić na firmę, nikt nie odebrał, więc on powiedział że u niego nie ma czasu, ja muszę oddać pieniędzy i zabrać paczkę. Ja byłam w szoku, nie wiedziałam jak mogę to wnieść, ale On w ogóle nic nie chciał wyjaśniać. No ok, jak pracuje kurier to problem firmy kurierskiej. Ale! Przy składaniu zamówienia, nigdzie nie było napisane że dostawa bez wniesienia i że dodatkowo muszę płacić 150 zł. Nawet nikt mi tego nie zaproponował. Wiec 28.04 paczkę nie otrzymałam. Potem mi zadzwoniła Pani i powiedziała że może być dostawa 02.05 bez wniesienia i 04.05 z wniesieniem, że będzie jakiś inny kurier. Więc splanowałam wszystko tak, żebym być na miejscu i czekać na kuriera, ale od rana zdecydowałam zadzwonić do firmy, przykładowo o której godzinie czekać. I znów mi mówią że dostawa bez wniesienia. No kurcze jak tak???!!! Dlaczego było mówić że będzie wniesienie 4 maj, jeśli z takimi samymi warunkami mogłam otrzymać 2 maja?! Po tym wszystkim mi zadzwonił nadawca i zamiast tego żeby przeprosić mnie za taką sytuację, że nigdzie nie było napisane o dostawie bez wniesienia, o tym jak pracuje firma kurierska, bo oni pracują z nimi, zaczął rozmawiać ze mną jakbyś tu tylko ja głupia , nie przeczytałam wszystkie powiadomienia od początku do końca. A czy muszę ja to robić? Uważam Że nie. Przy rozmowie Nikt nie zaczął mi proponować rozwiązania tej sytuacji. Chcieli, żebym po prostu odebrała paczkę i tyle. i jeszcze jakiś mężczyzna coś krzyczał do telefonu do sprzedawcy w tle. (Cudowny serwis) I wiecie co? Ja już tak byłam zmęczona tą sytuacją że już chciałam odebrać paczkę i żeby to wszystko się skończyło. Ale ja nadal nie wiedziałam , o której godzinie będzie ta dostawa i czekałam na informacje. Po godzinie znów sama zadzwoniłam do firmy kurierskiej, a mi powiedzali że już nie będzie dostawy. Bo już nie ma samochodu. I że dostawa może być (a jak ja widzę, może i nie być) jutro. A 5.05 mnie nie będzie na miejscu. Więc trochę pomyslałam i zdecydowałam że lepiej zrezygnuje z przesyłki, bo nie wiem co może być dalej, jeśli na prszyklad coś będzie zepsuto w tym autoklawie lub gwarancja, z takim serwisem, mogę nic nie otrzymać. Lepiej wybiorę urządzenie w innym sklepie gdzie będzie normalny kontakt z klientem. Dziś rano 05.04 znów zadzwonił do mnie sprzedawca i znowu coś udowadniał. I powiedział ze to ja wczoraj odmówiłam dostawę. Czy to jakiś głupi żart? Nie chciałam już z nim o niczym rozmawiać. Straciłam na nich tyle nerwów w poprzednich dniach, jak nigdy do tego. I jeszcze sprzedawca powiedział że obciąży mnie kosztami przesyłki. Ja skontaktuję się z prawnikiem, żeby sprawdzić, czy jest to zgodne z prawem. … Ale wszystko mogło być inaczej. Nawet biorąc pod uwagę fakt, że nigdzie nie była wskazana informacja o platnym wniesieniu, gdyby kurier nie zachowywał się jak dupek, udzieliłby czas na wyjaśnienie tej sytuacji, może coś bym wymyśliła i odebrała paczkę już pierwszego dnia. Ale ani firma kurierska, ani sprzedawca nie chcieli tego zrobić. Tym bardziej kiedy idzie rozmowa o kwocie w 6000 zł.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu meblefryzjerskie.net

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Łóżko przyjechało nie uszkodzone w idealnym stanie, przesyłka bardzo szybka. Jestem bardzo zadowolona i serdecznie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
2 dni temu
Dziękujemy za opinie. Cieszymy się, że łóżko przyszło całe w idealnym stanie i spełnia Pani oczekiwania.
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Profesjonalizm, zaangażowanie. Przesyłka zapakowana perfekcyjnie, dostawa terminowo. Brawo:)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
9 dni temu
Dziękujemy bardzo za opinie. Cieszymy się kiedy nasi klienci doceniają nasze starania i są zadowoleni z zakupów w naszym sklepie. Życzymy miłego dnia.
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Polecam.Wszystko sprawnie .Kontakt wzorowy.Meble bardzo ładne.Dziękuje bardzo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
4 kwi 2024
Dziękujemy za opinie. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z obsługi w naszym sklepie.
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Polecam bardzo , produkt przyszedł idealny .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
4 kwi 2024
Dziękujemy za opinie.
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Mebelki super ....fotel zachęcam do…

Mebelki super ....fotel zachęcam do kupna
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
2 dni temu
Dziękujemy bardzo za opinie. Jest nam niezmiernie miło, że jest Pani zadowolona z zakupu. Miłego dnia.
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Przybył bardzo szybko .Dziękuję bardzo
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
4 kwi 2024
Dziękujemy za opinie. Zapraszamy ponownie.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Polecam ,wszystko zgodne z opisem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
10 dni temu
Dziękujemy za opinie. Cieszymy się, gdy nasi klienci są zadowoleni z naszych produktów.
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Wozek jest super,dziękuję
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
7 dni temu
Dziękujemy za opinie.
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Wszystko zgodne z opisem
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
zaangażowanie personelu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
10 dni temu
Dziękujemy za opinie.
6 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Wszystko super dziękuję
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
8 kwi 2024
Dziękujemy za opinie. Zapraszamy ponownie.
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Bardzo dobra jakość.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
11 dni temu
Dziękujemy za opinie. Zapraszamy ponownie.
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo dobry produkt
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
12 kwi 2024
Dziękujemy za opinie. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony.
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Super wózki polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
8 kwi 2024
Dziękujemy za opinie.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Polecam wszystko ok
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
10 dni temu
Dziękujemy bardzo za opinie. Zapraszamy ponownie do zakupów w naszym sklepie internetowym.
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Super polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
4 kwi 2024
Dziękujemy za opinie. Zapraszamy ponownie.
11 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Wszystko OK.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
12 kwi 2024
Dziękujemy za opinie. Zapraszamy ponownie?
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Wszystko ok
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Polecam
Zgłoś opinię
7 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
👍👍👍👍👍👍
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu meblefryzjerskie.net
8 kwi 2024
Dziękujemy za opinie.