easytoys.pl
Opinie:

Opinie (191) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (191)

4,54
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

27 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
To prawdopodobnie jeden z najlepszych zakupow w zyciu, rzecz niemozliwie odprezajaca, wreszcie moge "wyprowadzac pieska na spacer" rownoczesnie czytajac ksiazke lub ogladajac serial, albo po prostu cieszyc sie tymi wspanialymi doznaniami jakie zapewnia ten sprzet.

najbardziej krytyczna opinia

27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie złożone zostało 12 lutego. 16 lutego pierwszy telefon (z mojej strony) w związku z brakiem zmiany statusu zamówienia (produkt nie został wysłany). Kolejny telefon 22 lutego - status zamówienia wciąż bez zmian. Zaproponowano zwrot środków. Rozumiem absolutnie wszystko, ale w związku z jakimikolwiek trudnościami, uważam że po Państwa stronie jest chociaż poinformowanie, że zamówienie zostanie dostarczone z opóźnieniem (mam na myśli informację OD PAŃSTWA, bez potrzeby telefonowania aby dowiedzieć sie o co właściwie chodzi). Przy potwierdzeniu zamówienia przewidywana data doręczenia była wskazana na 15 grudnia. Do 22 absolutnie żadnego kontaktu z Państwa strony. Zdecydowanie nie zamówię już więcej produktu i z żalem, ale nie poleciałbym nikomu. Aktualnie czekam na zwrot środków i mam nadzieję, że to odbędzie się terminowo. Pozdrawiam
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu easytoys.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Bardzo bym chciał dać pozytywną opinię lub ją zmienić, ale do dzisiaj nie doczekałem się przesyłki, ani informacji o tym, czy będą jakieś opóźnienia w przesyłce
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
11 dni temu
Dzień dobry, Dziękujemy za recenzję. Irytuje mnie, że nie otrzymałeś jeszcze swojego zamówienia. Skontaktujemy się z Tobą przez e-mail. Z poważaniem, Sabine - Obsługa klienta
9 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Pomimo wiadomości o anulowaniu zamówienia i tak zostało wysłane.. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
11 mar 2024
Dziękujemy za wiadomość. Rozumiemy, że sytuacja nie jest idealna. Niestety, zamówienie, które jest zbyt daleko w procesie, nie może zostać anulowane. Ale nie martw się, wysłaliśmy Ci etykietę zwrotną, abyś mógł zwrócić paczkę bezpłatnie. Przepraszamy za niedogodności! Jeśli masz jakieś pytania lub jeśli jest coś jeszcze, co możemy dla Ciebie zrobić, daj nam znać, chętnie pomożemy! (Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Deepl) Z pozdrowieniami, Adriën
27 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Może być lepiej

Wiele produktów niedostępnych, promocje ukryte (aby z nich skorzystać trzeba dokupywać rzeczy, ale i tak wyświetla się cena promocyjna). Na plus opisy produktów i szybki kontakt. Nie wiem czy skorzystam ponownie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
29 sty 2024
Bardzo dziękujemy za opinię. Doceniamy czas poświęcony na podzielenie się z nami swoimi doświadczeniami. Przykro nam słyszeć, że masz pewne obawy, zwłaszcza dotyczące dostępności produktów i naszych ofert. Traktujemy Twoje uwagi poważnie i omówimy je z naszym zespołem, aby zobaczyć, jak możemy ulepszyć nasze usługi. Cieszymy się, że jesteś zadowolony z opisów produktów i szybkości naszej komunikacji. Są to aspekty, które bardzo cenimy. Nieustannie staramy się ulepszać nasze usługi, a Twoja opinia jest dla nas bardzo cenna. Jeśli zdecydujesz się ponownie skorzystać z naszych usług w przyszłości, mamy nadzieję, że będziesz miał lepsze doświadczenia. Jeśli masz dodatkowe pytania lub uwagi, skontaktuj się z nami. Jesteśmy zawsze gotowi do pomocy. (Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Deepl) Z wyrazami szacunku, Adriën
24 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem przesyłki - prośba o zwrócenie zapłaconej kwoty. Till now I have not received parcel. Pls send back my money to my account. Best regards RS
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
26 sty 2024
Dziękujemy za wiadomość. Przykro mi, że nie otrzymałeś jeszcze swojej paczki. Śledzenie przesyłki wskazuje, że została ona dostarczona. Prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta, abyśmy mogli rozwiązać ten problem. (Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Deepl) Z poważaniem, Adriën