Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
13 lis 2023
Opinia zweryfikowana
UPD Problem został rozwiązany, firma skontaktowała się ze mną i wypłaciła zadeklarowaną rekompensatę 100%.
Szklanki dotarły zarysowane, wykonanie pozostawia wiele do życzenia, szkło posiada wady w postaci bąbelków w masie. W cenie niemal 160zł za komplet nieużywanych dwóch szklanek spodziewałbym się jednak lepszej jakości wykonania i zapakowania paczki niż czegoś na poziomie IKEA czy Jysk.
Zakup super, ale procedura zwrotu kiepska.
Kupiłam zastawę stołową za prawie 2 tyś zł. sama realizacja zamówienia bez zarzutu (szybka wysyłka, bardzo dobrze zapakowana, produkty dobrej jakości). Niestety problemy zaczęły się przy zwrocie, kiedy kilka rzeczy z zamówienia chciałam zwrócić. Przede wszystkim otrzymałam od sklepu etykietę zwrotną, której na poczcie nie chcieli mi przyjąć. Mimo kontaktu telefonicznego oraz e-mailowego problem pozostał nie rozwiązany, dopiero po 9 dniach otrzymałam prawidłową etykietę. W tym czasie za 3 podejściem na poczcie udało się trafić na pracownika, który przymkną oko i przesyłkę przyjął. Zwrot nadany 13.12 na razie nie mam żadnych informacji od sklepu, czy przesyłka dotarła. Niestety nie mogę tego sprawdzić na stronie poczty polskiej, po wpisaniu numerów z etykiety w śledzeniu przesyłek nie wyświetlają się żadne informacje. pieniądze jeszcze nie zostały zwrócone.
Chociaż nie dostałam maila z potwierdzeniem zamówienia i musiałam zadzwonić, pracownica mnie przeprosiła, przesłała potwierdzenie wraz z linkiem do śledzenia paczki, potem wszystko już było OK.
Zgłoś opinię
22 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Bałam się, że dzbanek będzie zbity lub pęknięty, bo paczka nie była całkowicie wypełniona. Na szczęście jest ok.
Zgłoś opinię
15 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Towar bdb, drogie zwroty
Towar bdb zapakowany, produkty świetnej jakości. Bardzo kosztowne zwroty za granicę stąd jedna gwiazdka mniej.
Zgłoś opinię
5 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Towar zgodny z zamówieniem, bardzo dobrze zabezpieczony i estetycznie zapakowany (niestety dużo plasiku), kontakt z obsługą klienta dość dobry. Jedną gwiazdkę odejmuję za bardzo długi okres oczekiwania na zamówienie (2 m-ce), o czym nie od razu zostałam poinformowana.
Zgłoś opinię
8 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Dość długi czas oczekiwania, poza tym wszystko super👍
Zgłoś opinię
12 sty 2024
Opinia zweryfikowana
przyspieszyć realizację zamówienia
Zgłoś opinię
19 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
11 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
27 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Niedokładny opis
Kupiłam obrus, bawełniany. Bardzo piękny. Niestety, z opisu nie wynikało, że jest to gruby żakard, a mnie chodziło o klasyczną cienką bawełnę.
Jest ładny (wzór polne kwiaty), więc nie zostanie zwrócony.
Ale cienkiego obrusu nadal nie mam. I nie mam pojęcia, czy jest w Waszej ofercie, bo te opisy są bardzo niedokładne pod tym względem.
Zgłoś opinię
26 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Ciekawa oferta, świetna jakość
Zakupy bez problemów, dostarczone wg zamówienia, świetna jakość.
Komunikacja ze sprzedawcą dość powolna, choć w końcu zawsze uzyskałem odpowiedź.
Zgłoś opinię
9 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Brak możliwości skorzystania z rabatu za pierwsze zakupy mimo wypełnienia i zapisania się do stałych klientów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
13 cze 2023
Bardzo dziękujemy za poświęcenie czasu na wystawienie nam recenzji!
Jeden z naszych konsultantów obsługi klienta jest już w kontakcie z Panem, aby wyjaśnić zaistniałą sytuacje.
Z wyrazami szacunku,
//Nordic Nest
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.