Vitallabs.pl- Logo - Opinie

Vitallabs.pl
Opinie:

Opinie (71) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (469)

4,92
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 14 gru 2017
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Vitallabs.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

4 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Jestem zadowolona, że kupiłam to co było mi potrzebne w tempie satysfakcjonującym. Trochę za drogie i mam nadzieję, że nie padnie odpowiedź, "za wygodę się płaci".

najbardziej krytyczna opinia

13 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Moje styczniowe zamówienie na ponad 2000 złotych nie zostało dostarczone przez 4 dni, zamawiałam w tej firmie prawie 10 lat., powód?firma przesylkowa dpd nie znalazła mojego adresu 😅może czas najwyższy zmienić firmę która rozwozi wasz towar!!!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Vitallabs.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
13 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Moje styczniowe zamówienie na ponad 2000 złotych nie zostało dostarczone przez 4 dni, zamawiałam w tej firmie prawie 10 lat., powód?firma przesylkowa dpd nie znalazła mojego adresu 😅może czas najwyższy zmienić firmę która rozwozi wasz towar!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Vitallabs.pl
16 sty 2024
Szanowna Pani, Dziękujemy za sugestię i już pracujemy nad dodaniem nowego, dodatkowego przewoźnika. Natomiast chcielibyśmy odnieść się do faktów. Paczkę nadaliśmy 8 stycznia w Poniedziałek, we wtorek była 1 próba doręczenia ze względu na brakujące dane w adresie (podany był tylko numer wielolokalowego budynku). Zdecydowała się Pani rownież na brak kontaktu z kurierem w celu doprecyzowania adresu (dane otrzymała Pani mailem/smsem) i odezwała się Pani do nas 3 dnia (10 stycznia), w którym podjęliśmy działania w Pani imieniu. Nadal nie podała Pani konkretnego lokalu do którego miała trafić paczka (mimo naszej prośby) i zrezygnowała Pani z przesyłki. Uważamy że jedna gwiazdka dla nas podsumowująca 10 letnią, udaną współpracę nie jest zasłużona i jest nam przykro.