kubekcontigo.pl
Opinie:

Opinie (1152) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2011)

4,86
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 23 sie 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
kubekcontigo.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
1) Kod rabatowy na stronie nie działa. Mimo że kod jest poprawny i pokazuje się informacja że działa to nie obniża ceny w koszyku. 2) Do butelek powsadzane są papierowe instrukcje których nie da się z każdej tak łatwo wyjąć :/ Namęczyłam się z 20 minut z wyjmowaniem papieru z butelki zanim można jej było użyć... 3) ogólnie butelki są dobrej jakości 4) jedynym mankamentem to konieczność dokupowania dodatkowej nakrętki do butelki z wodą (zapasowej), bo z czasem guma parcieje, musiałam zamówić już 2gą zapasową zakrętkę - po prostu konstrukcja jest nieprzemyślana na długie użytkowanie. 5) szybka wysyłka

najbardziej krytyczna opinia

26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Jestem zawiedziona tym kubkiem niestety 😞 Cena taka sama jak za niekapka a ten przecieka nawet jak się go przechyli, potrząśnie, obróci. Nie mieści się do uchwytu w samochodzie. Na żywo wygląda jak garnek z uchwytem. Contigo, uwielbiam kubki od Was ale moglibyście coś wymyślić przy ustniku jakąś uszczelkę czy coś żeby jednak był bardziej szczelny… szkoda, bo bardzo mi się podoba ta opcja z uchem do trzymania, niestety musicie nad nim jeszcze popracować, bo to jednak kubek termiczny i moim zdaniem powinien być szczelny. Musze oddać. Zamówię Pinnacle, mniejszy, ale szczelny no i bez uchwytu 😳
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu kubekcontigo.pl

 Sortuj  
Trafność
(14)
(15)
Resetuj
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Brak dostarczenia zamówionego towaru

Niestety nie było mi dane użytkowanie towaru, gdyż firma która je sprzedaje nie dostarczyła go. Właśnie minął miesiąc od kiedy złożyłem zamówienie a kubków nadal nie mam. Po zgłoszeniu reklamacji, sprzedawca nie wykazuje chęci szybkiego załatwienia sprawy, lekceważy klienta. Natomiast przypomina się o wystawienie opinii. Więc wystawiam. Ciężko jest ocenić produkt, jak się go nie otrzymało, ale firmę która sprzedaje już można. Więc... nie polecam!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
3 dni temu
Dziękujemy bardzo za opinie i przepraszamy za kłopot. Z tego co widzę w śledzeniu przesyłki to nie została ona odebrana z punktu odbioru w terminie. Dział zwrotów zleci zwrot środków po otrzymaniu przesyłali. Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Całkowite naciąganie i lekceważenie klienta! Zamówienie złożone w zeszłym tygodniu z dopłatą (!) za dostarczenie paczkomatem w sobotę 4 maja, dziś już 7 maja, a kubka brak. Jakiejkolwiek informacji z firmy na czym polega problem z realizacją zamówienia brak, zwrotu dopłaty za szybkie dostarczenie brak.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
12 dni temu
Zamówienie zostanie wysłane w piątek aby dotarło w weekend zgodnie z wybraną formą wysyłki. W dniu 2 maja nasza firma nie pracowała i nie realizowała wysyłek, dlatego zamówienie nie zostało wysłane. Informacja o dniu wolnym w naszej firmie wyświetlała się w koszyku. Pozdrawiam serdecznie, Contigo Polska
27 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiony nowy korek i cieknie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
29 kwi 2024
Bardzo przepraszam za kłopot i proszę o taką informację na reklamacje@redbird.pl Pozdrawiamy, Contigo Polska
29 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
30 kwi 2024
Bardzo proszę o informację czym jest spowodowana tak niska ocena? Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
29 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Pojawił się błąd w trakcie płatności. Za długo to trwało i w końcu kupiłam na allegro. Prosciej szybciej i bez kosztów wysyłki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
2 kwi 2024
Bardzo dziękuję za informację i przepraszam za kłopot. Ocena jednak powinna dotyczyć produktu. Pozdrawiamy, Contigo Polska
27 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Pisać prawdę że kubek j st uszkodzony a nie powystawowy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
28 mar 2024
Nie sprzedajmy uszkodzonych kubków. Bardzo proszę o przesłanie informacji jaki kłopot jest z kubkiem na reklamacje@redbird.pl Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
24 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Słabo trzyma ciepło
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
25 mar 2024
Bardzo proszę o taką informację na reklamacje@redbird.pl Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
11 kwi 2024
Bardzo proszę o informację czym jest spowodowany brak dwóch gwiazdek? Pozdrawiamy, Contigo Polska
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Wysyłka dramat brak chęci współpracy w temacie odbijanie mnie do strony pomimo tego że chwilę prędzej sami zmieniliście państwo adres dostawy generalnie nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
19 lut 2024
Firma kurierska przekierowuje paczki jeśli nie ma możliwości dostarczenia do wybranego punktu. Ocena dostawy nie ma nic wspólnego z realizacją zamówienia. Pozdrawiamy, Contigo Polska
30 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Kubek posiada wadę produkcyjną, nie jest możliwe odkręcenie bez uszkodzenia nakrętki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
2 lut 2024
Bardzo proszę o taką informację na reklamacje@redbird.pl Przepraszam za zaistniałą sytuację i pozdrawiam serdecznie, Contigo Polska
28 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

Kubek ok, gorzej z nakrętką

Sam kubek - rewelacja, gorzej z nakrętką, kolejny raz ta sama usterka - odpada czarny gwint od reszty nakrętki. Tym razem niestety ze stratami - zalane wszystkie książki i zeszyty córki w plecaku. Na szczęście można dokupić samą nakrętkę, koszt ok. 45zł, ale zastanawia, że kolejny raz dzieje się to samo z nakrętką. Nie wiem czy tylko ja mam takiego "pecha", bo obchodzę się z nakrętkami ostrożnie (mam w domu kilka takich kubków). Pozdrawiam wszystkich czytających. T Ps. Kubek z ograniczonym zaufaniem, trzymać w oddzielnej komorze plecaka / torby.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
12 wrz 2023
Dziękujemy bardzo!❤️Pozdrawiamy, Contigo Polska
9 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie jest to pierwszy zakup kubka Contigo, do samego towaru jakim jest kubek nie mam żadnych zastrzeżeń. Jeżeli chodzi o kontakt z klientem to niestety 2/5. Rozumiem, że towar nie musi być wysłany w dzień zamówienia, ale wysyłka w dzień, w którym miał już być na miejscu to trochę rozmijanie się z prawdą z informacją na stronie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
13 gru 2023
Dziękujemy za informację. I bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
2 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Opinia

Proszę o nieustawianie specjalnie statusów "niedostępne" po to tylko żeby wrzucić produkt w wyższej cenie w dzień promocji. Zachowanie zdecydowanie przeciw konsumentom. Co do produktu to zakrętka kubka termicznego rozpada się w połowie - moim zdaniem wada fabryczna która przy każdym dokręceniu się powiększa.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
4 gru 2023
Dostępność produktów nie jest zależna od cen i promocji. Jeżeli jest jakiś problem z zakrętka to bardzo proszę o informacje na reklamacje@redbird.pl Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
30 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Wysłano towar uszkodzony

Zakup 2 kubków. 1szt. przyszła wgnieciona - opakowanie nienaruszone więc ktoś taki zapakował - takie sytuacje nie powinny się zdarzać. Nadmienię, że tydzień wcześniej także zamówiliśmy 2 kubki przez allegro i 1szt. przyszła porysowana.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
2 lis 2023
Bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Proszę o jej zgłoszenie na reklamace@redbird.pl postaramy się ją rozwiązać. Pozdrawiamy, Contigo Polska
22 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Produkt ok, duży minus za spam

Kubek ok ale w ciągu 2 dni po zakupie dostałem 5 (!) maili proszących o wystawienie opinii w różnych sklepach. Oceniam całość transakcji, a nie tylko produkt, stąd tylko 3/5. Bez tego nękania dałbym 5.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
12 wrz 2023
Bardzo dziękujemy lecz tutejsza ocena powinna dotyczyć produktu. Zgoda na wysyłanie maili była zaznaczona na "tak" stąd maile od naszej firmy. Pozdrawiamy, Contigo Polska
16 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

??

Nie wiem co jest przyczyną tego, ze kawa w kubku jest ciepla przez ok 3 godziny. Mam inny kubek tej firmy i trzyma cieplą wode o wiele dluzej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
17 paź 2023
Bardzo proszę o taką wiadomość na reklamacje@redbird.pl Pozdrawiamy, Contigo Polska
16 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
3 dni opóźnienia w wysyłce z powodu braku towaru na magazynie pomimo informacji na stronie że produkt dostępny i gotowy do wysyłki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
18 gru 2023
Najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację. Pozdrawiam serdecznie, Contigo Polska
2 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Kubek ogólnie bardzo dobry tylko…🥺

Kubek ogólnie bardzo dobry tylko ostatnia promocja na Black friday to jakiś żart. Nawijanie klienta w bambuko.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
4 gru 2023
Bardzo proszę o bardziej szczegółową informację. Promocja działała prawidłowo. Zamówienie niestety nie zostało opłacone i dlatego nie było zrealizowane. Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Jakość nadruku nie pasująca do jakości kubka

To już kolejny kubek contigo. Jakość samego kubka świetna, natomiast sam nadruk bardzo kiepskiej jakości.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
6 gru 2023
Bardzo proszę o taką informację na reklamacje@redbird.pl Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
23 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak oryginalnego pudełka.kubek był zapakowany tylko w folię.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
27 gru 2023
Zgadza się, kubki nie posiadają oryginalnych opakowań. Pudełko prezentowe można dokupić osobno na stronie naszego sklepu. Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska