Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
12 lip 2023
Opinia zweryfikowana
1) Kod rabatowy na stronie nie działa. Mimo że kod jest poprawny i pokazuje się informacja że działa to nie obniża ceny w koszyku.
2) Do butelek powsadzane są papierowe instrukcje których nie da się z każdej tak łatwo wyjąć :/ Namęczyłam się z 20 minut z wyjmowaniem papieru z butelki zanim można jej było użyć...
3) ogólnie butelki są dobrej jakości
4) jedynym mankamentem to konieczność dokupowania dodatkowej nakrętki do butelki z wodą (zapasowej), bo z czasem guma parcieje, musiałam zamówić już 2gą zapasową zakrętkę - po prostu konstrukcja jest nieprzemyślana na długie użytkowanie.
5) szybka wysyłka
Jestem zawiedziona tym kubkiem niestety 😞 Cena taka sama jak za niekapka a ten przecieka nawet jak się go przechyli, potrząśnie, obróci. Nie mieści się do uchwytu w samochodzie. Na żywo wygląda jak garnek z uchwytem. Contigo, uwielbiam kubki od Was ale moglibyście coś wymyślić przy ustniku jakąś uszczelkę czy coś żeby jednak był bardziej szczelny… szkoda, bo bardzo mi się podoba ta opcja z uchem do trzymania, niestety musicie nad nim jeszcze popracować, bo to jednak kubek termiczny i moim zdaniem powinien być szczelny. Musze oddać. Zamówię Pinnacle, mniejszy, ale szczelny no i bez uchwytu 😳
Bardzo proszę o informację czym jest spowodowany brak dwóch gwiazdek? Pozdrawiamy, Contigo Polska
17 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Wysyłka dramat brak chęci współpracy w temacie odbijanie mnie do strony pomimo tego że chwilę prędzej sami zmieniliście państwo adres dostawy generalnie nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
19 lut 2024
Firma kurierska przekierowuje paczki jeśli nie ma możliwości dostarczenia do wybranego punktu. Ocena dostawy nie ma nic wspólnego z realizacją zamówienia. Pozdrawiamy, Contigo Polska
15 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Kubek jest ładny, ale słabo trzyma ciepło
Kubek jest ładny, ale słabo utrzymuje ciepło
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
16 sty 2024
Dziękujemy bardzo! Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
10 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam obiecanego breloczka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
11 sty 2024
Bardzo proszę o kontakt w tej sprawie na reklamacje@redbird.pl i bardzo przepraszam za kłopot. Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
28 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Kubek ok, gorzej z nakrętką
Sam kubek - rewelacja, gorzej z nakrętką, kolejny raz ta sama usterka - odpada czarny gwint od reszty nakrętki. Tym razem niestety ze stratami - zalane wszystkie książki i zeszyty córki w plecaku. Na szczęście można dokupić samą nakrętkę, koszt ok. 45zł, ale zastanawia, że kolejny raz dzieje się to samo z nakrętką. Nie wiem czy tylko ja mam takiego "pecha", bo obchodzę się z nakrętkami ostrożnie (mam w domu kilka takich kubków).
Pozdrawiam wszystkich czytających.
T
Ps. Kubek z ograniczonym zaufaniem, trzymać w oddzielnej komorze plecaka / torby.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
12 wrz 2023
Dziękujemy bardzo!❤️Pozdrawiamy, Contigo Polska
9 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Nie jest to pierwszy zakup kubka Contigo, do samego towaru jakim jest kubek nie mam żadnych zastrzeżeń. Jeżeli chodzi o kontakt z klientem to niestety 2/5. Rozumiem, że towar nie musi być wysłany w dzień zamówienia, ale wysyłka w dzień, w którym miał już być na miejscu to trochę rozmijanie się z prawdą z informacją na stronie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
13 gru 2023
Dziękujemy za informację. I bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
2 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Opinia
Proszę o nieustawianie specjalnie statusów "niedostępne" po to tylko żeby wrzucić produkt w wyższej cenie w dzień promocji. Zachowanie zdecydowanie przeciw konsumentom.
Co do produktu to zakrętka kubka termicznego rozpada się w połowie - moim zdaniem wada fabryczna która przy każdym dokręceniu się powiększa.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
4 gru 2023
Dostępność produktów nie jest zależna od cen i promocji. Jeżeli jest jakiś problem z zakrętka to bardzo proszę o informacje na reklamacje@redbird.pl Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
22 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Produkt ok, duży minus za spam
Kubek ok ale w ciągu 2 dni po zakupie dostałem 5 (!) maili proszących o wystawienie opinii w różnych sklepach. Oceniam całość transakcji, a nie tylko produkt, stąd tylko 3/5. Bez tego nękania dałbym 5.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
12 wrz 2023
Bardzo dziękujemy lecz tutejsza ocena powinna dotyczyć produktu. Zgoda na wysyłanie maili była zaznaczona na "tak" stąd maile od naszej firmy. Pozdrawiamy, Contigo Polska
16 paź 2023
Opinia zweryfikowana
??
Nie wiem co jest przyczyną tego, ze kawa w kubku jest ciepla przez ok 3 godziny. Mam inny kubek tej firmy i trzyma cieplą wode o wiele dluzej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
17 paź 2023
Bardzo proszę o taką wiadomość na reklamacje@redbird.pl Pozdrawiamy, Contigo Polska
16 gru 2023
Opinia zweryfikowana
3 dni opóźnienia w wysyłce z powodu braku towaru na magazynie pomimo informacji na stronie że produkt dostępny i gotowy do wysyłki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
18 gru 2023
Najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację. Pozdrawiam serdecznie, Contigo Polska
5 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Jakość nadruku nie pasująca do jakości kubka
To już kolejny kubek contigo. Jakość samego kubka świetna, natomiast sam nadruk bardzo kiepskiej jakości.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
6 gru 2023
Bardzo proszę o taką informację na reklamacje@redbird.pl Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
23 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Brak oryginalnego pudełka.kubek był zapakowany tylko w folię.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
27 gru 2023
Zgadza się, kubki nie posiadają oryginalnych opakowań. Pudełko prezentowe można dokupić osobno na stronie naszego sklepu. Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
8 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Opakowanie kubka a w zasadzie jego brak
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
13 gru 2023
Kubek jest pakowany w oryginalna folię, a potem w pudełko wysyłkowe. Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
2 paź 2023
Opinia zweryfikowana
wysłany zły kolor kubka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kubekcontigo.pl
3 paź 2023
Bardzo proszę o kontakt w tej sprawie na reklamacje@redbird.pl
Przepraszam za zaistniałą sytuację, postaramy się ją jak najszybciej wyjaśnić po otrzymaniu maila. Pozdrawiamy serdecznie, Contigo Polska
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.