PRODUCENT profili PVC / QUEST® HOME / QUEST® GARDEN / QUEST®PRO B2B
Opinie:

11 354 – łączna liczba opinii o 14 stronach internetowych tej firmy, w tym 2670 dla domeny questprofile.pl 

4,63

Doskonały

11 354 – łączna liczba opinii o 14 stronach internetowych tej firmy od 31 maj 2019
5
81 %
4
11 %
3
2 %
2
2 %
1
4 %
znak jakości
Ważny
Ważny od: 24 wrz 2019
questprofile.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
Zweryfikowana tożsamość
Szyfrowana transmisja danych
Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się,

Podsumowanie Opinii

Klienci bardzo pozytywnie oceniają szybkość i terminowość dostawy, podkreślając także solidne i bezpieczne opakowanie przesyłek. Obsługa klienta zbiera wysokie noty za szybką reakcję, pomocność i skuteczne rozwiązywanie problemów. Większość klientów jest zadowolona z jakości produktów, doceniając ich trwałość, estetykę oraz zgodność z opisem. Produkty są zazwyczaj łatwe i szybkie w montażu, a szeroki wybór wariantów, kolorów oraz rozmiarów spotyka się z uznaniem. Proces zwrotów i reklamacji przebiega sprawnie i bezproblemowo, co jest dodatkowym atutem sklepu. Pojawiają się jednak sporadyczne uwagi dotyczące opóźnień w dostawie lub problemów z przewoźnikami. Niektórzy klienci zgłaszali również drobne zastrzeżenia do jakości produktów oraz odnotowali pojedyncze przypadki uszkodzeń podczas transportu. Dla części klientów montaż okazał się trudniejszy przy wybranych powierzchniach lub produktach, a niektóre osoby zwracały uwagę na skomplikowane formularze związane ze zwrotami i reklamacjami.

Ten tekst został wygenerowany automatycznie przez system AI na podstawie opinii użytkowników.

Czy te informacje były dla Ciebie pomocne?

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się,

Jak Trusted Shops zapobiega dodawaniu fałszywych opinii

OpiniePRODUCENT profili PVC / QUEST® HOME / QUEST® GARDEN / QUEST®PRO B2B

(146)
(60)
(76)
(409)
(2895)
J F
Jenny F.
2 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Listwy wyglądają tak, jak podano, w pełni spełniają swoje zadanie i są bardzo łatwe do przymocowania. Wysyłka była szybka i bezproblemowa. Musiałem dostosować mój adres i to również zostało szybko załatwione. Absolutnie polecam.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | Hersteller von PVC-Profilen | Home | Garden | PRO B2B

Bardzo dziękujemy za szczegółową opinię i przesłane zdjęcie. 😊 Cieszymy się bardzo, że listwy spełniają Twoje oczekiwania, działają i są łatwe do montażu. Miło nam, że również szybka wysyłka i bezproblemowa zmiana adresu dostawy Cię zadowoliły. Dziękujemy za Twoje polecenie i zaufanie – nie możemy doczekać się, aby ponownie gościć Cię u nas! ⭐
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member 
1 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Realizacja zamówienia była bardzo dobra. Niestety zamówiłem u Państwa niewłaściwy towar, dlatego chciałbym zwrócić moje zamówienie. Jednakże formularz zwrotu wydaje mi się trochę skomplikowany. Nie rozumiem, gdzie muszę podać powód mojego zwrotu.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | Hersteller von PVC-Profilen | Home | Garden | PRO B2B

Dziękujemy za opinię! Cieszymy się, że jesteś zadowolony z realizacji zamówienia. Przepraszamy, że zwrot wydaje się trochę skomplikowany. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli pomóc w procesie zwrotu i uczynić go jak najprostszym.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member 
1 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Odrzuciłem pierwszą dostawę, ponieważ opakowanie zostało mocno uszkodzone podczas transportu, a profile były zgięte. Zgłosiłem to od razu, a serwis dostawczy zadbał, żebym otrzymał nową paczkę super dobrze zabezpieczoną. Produkt jest idealny. Zdecydowanie polecam firmę.
Automatycznie przetłumaczono z języka: francuski

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | FABRICANT de Profilés en PVC | QUEST®HOME | QUEST®GARDEN | QUE

Bardzo dziękujemy za szczegółową opinię i rekomendację! 😊 Przykro nam, że pierwsza paczka została uszkodzona podczas transportu, ale cieszymy się, że udało nam się szybko znaleźć rozwiązanie i wysłać nową, odpowiednio zabezpieczoną przesyłkę. Cieszymy się, że tym razem profile dotarły w idealnym stanie i dają pełną satysfakcję. Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy ponownie na naszą stronę! ⭐\n
Automatycznie przetłumaczono z języka: francuski
Profil prywatny 
4 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa

Nowoczesna optyka z małym deficytem

Listwy wyglądają na bardzo wysokiej jakości i po zamontowaniu robią naprawdę ładne wrażenie. Optyka i nowoczesny design bardzo mi się podobały. Jednakże istnieje potrzeba poprawy w zakresie opakowania i wysyłki. Łącznie około 50–60 listew zostało podzielonych na pięć paczek foliowych po 10–15 sztuk każda i zapakowane wspólnie w karton. Niestety, w każdej paczce foliowej zewnętrzne 1-2 listwy były złamane w środku. Prawdopodobnie, podczas transportu, na paczki działało duże obciążenie, co spowodowało uszkodzenie zewnętrznych listew. Ponadto, cięcia narożne są nieco wymagające i wymagają starannej pracy, aby przejścia wyglądały czysto. Przymocowana taśma klejąca niestety nie trzyma się dobrze na tynkowanych ścianach. Musiałem więc dodatkowo przytwierdzić listwy klejem montażowym. Ogólnie rzecz biorąc, jestem bardzo zadowolony z optyki i końcowego rezultatu. Z bardziej stabilnym opakowaniem i lepszą przyczepnością na tynkowanych ścianach produkt byłby moim zdaniem niemal doskonały.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | Hersteller von PVC-Profilen | Home | Garden | PRO B2B

Dziękujemy za szczegółową i konstruktywną recenzję. Cieszymy się, że podoba się Panu optyka, wysoka jakość wykonania i końcowy efekt naszych listew. Pana uwaga odnośnie opakowania jest dla nas bardzo cenna i będziemy sprawdzać, jak możemy poprawić ochronę towarów podczas wysyłki. Również Pana opinia na temat przyczepności przymocowanej taśmy na tynkowanych ścianach jest dla nas ważna. W zależności od podłoża, dodatkowe przymocowanie klejem montażowym może być rzeczywiście sensowne. Dziękujemy, że poświęcił Pan czas na takie szczegółowe opinie. Takie wskazówki pomagają nam nieustannie poprawiać nasze produkty i usługi. Życzymy Panu wiele radości z Państwa listew!
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member 
1 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Nie mam problemu z produktem, który wydaje się być dobrej jakości. Problem z dystrybucją, ponieważ dostawa, która miała trwać od 3 do 5 dni roboczych, ostatecznie trwała 19 dni, a moje pierwotne zamówienie zostało zwrócone bez wyjaśnienia. Zamówienie zostało ostatecznie dostarczone z uszkodzonym opakowaniem i zgiętymi paskami krawędzi. Jak wspomniano, produkt jest bardzo dobry, ale nie zamówiłbym ponownie bezpośrednio.
Automatycznie przetłumaczono z języka: angielski

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profiles | Manufacturer of PVC profiles | Home | Garden | PRO B2B

Dziękujemy za podzielenie się swoją szczegółową opinią. Cieszymy się, że jesteś zadowolony z jakości produktu, ale szczerze przepraszamy za długi czas dostawy, nieuzasadniony zwrot twojego pierwotnego zamówienia oraz uszkodzone opakowanie i zgięte paski krawędzi przy dostawie. Rozumiemy, jak rozczarowujące musiało to być doświadczenie. Poważnie traktujemy twoje uwagi dotyczące procesu dostawy i wykorzystamy twój feedback do poprawy naszej usługi. Dziękujemy, że zwróciłeś nam na to uwagę.
Automatycznie przetłumaczono z języka: angielski
W K
Walter K.
5 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Zamówienie łatwe, płatność mniej, ponieważ przy bankowości elektronicznej nie można dokładnie wprowadzić odbiorcy. "Quest" nie wystarcza - bank narzeka, że odbiorca się nie zgadza. Należy to podać przy zamówieniu, jak dokładnie pisze się odbiorca. Poza tym wszystko w porządku. Towar przybył szybko i wygląda dobrze
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | Hersteller von PVC-Profilen | Home | Garden | PRO B2B

Zamówienie łatwe, płatność mniej, ponieważ przy bankowości elektronicznej nie można dokładnie wprowadzić odbiorcy. "Quest" nie wystarcza - bank narzeka, że odbiorca się nie zgadza. Należy to podać przy zamówieniu, jak dokładnie pisze się odbiorca. Poza tym wszystko w porządku. Towar przybył szybko i wygląda dobrze
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Jako uszczelka dobry produkt natomiast zapakowanie nie chlujne zamiast ładnie zwinąć i skleić taśmą to została upchana byle jak przez co jest pozaginana we wszystkie strony po za tym utrudniony montaż powinna mieć jakiś pasek z klejem co by się nie wysuwała jak ją się osadzi na parapecie

Odpowiedź ze sklepu PRODUCENT profili PVC / QUEST® HOME / QUEST® GARDEN / QUEST®PRO B2B

Dziękujemy za szczerą opinię. Czasami firmy transportowe naklejają swoje taśmy jak przesyłka zostaje lekko uszkodzona w transporcie. Od nas przesyłka wyjeżdża w 100% zapakowana jak należy, przed odebraniem od kuriera przechodzi kontrole jakości i nie wyjdzie z magazynu jeśli kontroler będzie miał uwagi. Mimo wszystko przepraszamy i zwrócimy uwagę osobom odpowiedzialnym za przesyłki,
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa

Szybka dostawa, jeszcze nie można ocenić montażu

Zamówione produkty zostały dostarczone bardzo szybko. Taśmy do poręczy jeszcze nie zamontowałem, więc nie mogę nic powiedzieć o montażu, obróbce i dotyku.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | Hersteller von PVC-Profilen | Home | Garden | PRO B2B

Dziękujemy za recenzję! Cieszymy się, że Państwa zamówienie dotarło szybko. Mamy nadzieję, że będą Państwo zadowoleni także z taśmy do poręczy podczas montażu i w codziennym użytkowaniu. Powodzenia z obróbką i wiele radości z zakupu! 😊
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member 
1 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa

Po prostu świetne

Świetna, prosta i o wysokiej gęstości listwa dekoracyjna, mogę polecić. Nawet mój mąż jest zachwycony. A opakowanie było naprawdę dobre, a wysyłka dość szybka.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | Hersteller von PVC-Profilen | Home | Garden | PRO B2B

Bardzo dziękujemy za wspaniałą recenzję i rekomendację! 😊 Bardzo nas cieszy, że Ty i Twój mąż jesteście zachwyceni jakością listwy dekoracyjnej oraz że byliście zadowoleni z opakowania i szybkiej dostawy. Życzymy Ci wiele radości z Twojego produktu i czekamy na kolejną wizytę!
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member 
3 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa

Dobra jakość i szybka dostawa

Profile krawędzi schodów (samoprzylepne) łatwo było przyciąć nożem. Niestety, taśma dwustronna nie była przyklejona na całej długości szyny, ale dla mnie to było w porządku, ponieważ i tak musiałem coś przyciąć.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | Hersteller von PVC-Profilen | Home | Garden | PRO B2B

Bardzo dziękujemy za ocenę i pomocne uwagi! Cieszymy się, że profile krawędzi schodów można było łatwo przyciąć. Przykro nam, że taśma nie została nałożona na całej długości. Traktujemy Pana uwagę poważnie i uwzględnimy ją podczas kontroli jakości. Dziękujemy za zrozumienie!
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member 
3 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Dzięki Bogu, że to były profile gumowe, ale nawet one były zdeformowane, ponieważ opakowanie zostało kilkakrotnie uszkodzone podczas transportu i musiało być ponownie zaklejone przez firmę kurierską. Profile aluminiowe są dostarczane w stabilnych tubach kartonowych, dlaczego nie profile gumowe?
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | Hersteller von PVC-Profilen | Home | Garden | PRO B2B

Bardzo dziękujemy za szczegółową opinię. Bardzo nam przykro, że opakowanie zostało kilkakrotnie uszkodzone w trakcie transportu, co spowodowało, że profile gumowe dotarły zdeformowane. Doskonale rozumiemy Pańską krytykę dotyczącą opakowania. Serdecznie dziękujemy za cenną sugestię i zgłosimy Państwa uwagę dotyczącą bardziej stabilnego opakowania, podobnego do tego, w jakim są nasze profile aluminiowe, do odpowiedniego działu. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member 
2 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa

perfekcyjna pomoc od obsługi klienta

Po kilku wyzwaniach z moją pierwszą dostawą, spowodowaną długością towarów, długość została zmieniona na stronie internetowej i mogłem zamówić odpowiedni produkt, który szybko dotarł i z którego jestem bardzo zadowolony, dobra pomoc i śledzenie ze strony obsługi klienta
Automatycznie przetłumaczono z języka: duński

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | Producent af PVC-profiler | Hus | Have | PRO B2B

Bardzo dziękujemy za twoją fantastyczną recenzję! 😊 Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasza obsługa klienta mogła pomóc ci znaleźć właściwe rozwiązanie i że produkt został szybko dostarczony i spełnił twoje oczekiwania. Dużo dla nas znaczy usłyszeć, że byłeś zadowolony z naszej pomocy i śledzenia. Dziękujemy za zaufanie – mamy nadzieję, że znów cię powitamy!
Automatycznie przetłumaczono z języka: duński
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa

Absolutne zadowolenie

Jestem absolutnie zadowolony! Moją pierwszą zamówienie złożyłem przez pomyłkę źle, ale nie stanowiło to żadnego problemu! Bardzo miły i niezawodny kontakt z klientem, towar został zwrócony (bezproblemowo), zwrot pieniędzy nastąpił w krótkim czasie. Następnie nowe zamówienie: bardzo szybkie przetwarzanie i tak samo szybka dostawa! Stosunek cena / jakość: absolutnie SUPER! bardzo dobry towar (materiał) w dobrej cenie! Tutaj stosunek jest właściwy! Również koszty przesyłki / dostawy były naprawdę dobre, nie zawyżone, naprawdę dobrze skalkulowane! Kiedykolwiek znowu!!!
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | Hersteller von PVC-Profilen | Home | Garden | PRO B2B

Bardzo dziękujemy za szczegółowe i wspaniałe opinie! 😊 Cieszymy się bardzo, że mogliśmy pomóc przy pierwszym zamówieniu w sposób nieskomplikowany i że wszystko – od zwrotu po zwrot pieniędzy – przebiegło gładko. To, że jesteś również tak zadowolony z nowego zamówienia, szybkiego przetwarzania, dostawy oraz stosunku jakości do ceny, naprawdę wiele dla nas znaczy. Twoje zaufanie i pozytywne doświadczenia bardzo nas motywują. Z niecierpliwością czekamy na kolejne zamówienie – kiedykolwiek znowu! 👍
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member 
1 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa

Profil PVC Quest

Profil jest elastyczny i dobrze przylega do nierównych powierzchni, tworząc wrażenie idealnie gładkich ścian. Starannie dobrany klej trwale łączy profil z podłogą, zapewniając schludny i wykończony wygląd.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niderlandzki

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profiel | Fabrikant van PVC profielen | Huis | Tuin | PRO B2B

Dziękujemy za obszerną i pozytywną opinię! 😊 Cieszymy się, że jesteś zadowolony z elastyczności profilu i jego dobrej przyczepności do nierównych powierzchni. Cieszymy się, że efekt zapewnia schludny i pięknie wykończony wygląd. Dziękujemy za zaufanie i do zobaczenia następnym razem! ⭐\n
Automatycznie przetłumaczono z języka: niderlandzki
Community member 
1 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Świetny stosunek jakości do ceny i jakość naprawdę super. W Bauhaus kosztuje 1m od 11 euro. Jestem bardzo zadowolony, zawsze chętnie ponownie.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | Hersteller von PVC-Profilen | Home | Garden | PRO B2B

Bardzo dziękujemy za wspaniałą recenzję! Cieszymy się, że jesteś tak zadowolony z jakości i stosunku jakości do ceny naszych produktów. Czekamy z niecierpliwością na ponowne przyjęcie Państwa w przyszłości! 😊
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
C O
Claudia O.
5 Opinie
|
Blaubeuren
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa

Samoprzylepne profile narożne

Zamówiłem samoprzylepne profile narożne do narożników ścian. Towar wprawdzie dotarł w uszkodzonym opakowaniu i miałem obawy, czy wszystko jest nienaruszone. Ale wszystko było w porządku. Sam produkt jest doskonały. Profile doskonale się przyklejają i wyglądają świetnie. Chętnie kupię ponownie.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | Hersteller von PVC-Profilen | Home | Garden | PRO B2B

Bardzo dziękujemy za szczegółową i pozytywną recenzję! Cieszymy się bardzo, że mimo uszkodzonego opakowania podczas transportu wszystko dotarło do Ciebie nienaruszone. Szczególnie miło słyszeć, że jesteś tak zadowolony z jakości, siły klejenia i wyglądu naszych samoprzylepnych profili narożnych. Dziękujemy za zaufanie i miłe słowa – czekamy na ponowne spotkanie z Tobą wkrótce!
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member 
1 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Chociaż sztuczne drzewa nie były identyczne, zaoferowali mi wymianę lub cokolwiek, czego potrzebowałem, aby rozwiązać problem. Jakość jest doskonała.
Automatycznie przetłumaczono z języka: angielski

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profiles | Manufacturer of PVC profiles | Home | Garden | PRO B2B

Dziękujemy za miłą opinię! 😊 Cieszymy się, że mogliśmy zaproponować odpowiednie rozwiązanie i że jesteś zadowolony z doskonałej jakości naszych produktów. Twoje zadowolenie jest dla nas bardzo ważne i naprawdę doceniamy Twoje zrozumienie i zaufanie. ⭐
Automatycznie przetłumaczono z języka: angielski
Community member 
2 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa

Najpierw zamówiono niewłaściwie

Przy pierwszym zamówieniu zamówiłem niewłaściwy kolor i mogłem go bez problemu zwrócić z etykietą zwrotną. Tym razem był to właściwy kolor. Dostawa za każdym razem była super szybka i dobrze zapakowana. Profile schodów są dobrej jakości. Mogę z czystym sumieniem polecić tego sprzedawcę.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | Hersteller von PVC-Profilen | Home | Garden | PRO B2B

Bardzo dziękujemy za szczegółową i wspaniałą recenzję! Cieszymy się bardzo, że zwrot pierwszego zamówienia przebiegł bezproblemowo i że otrzymałeś poprawny kolor. Miło słyszeć, że jesteś zadowolony z szybkiej dostawy, bezpiecznego pakowania i jakości naszych profili schodowych. Twoje polecenie jest dla nas bardzo ważne. Dziękujemy za zaufanie – cieszymy się, że będziemy mogli ponownie Cię u nas gościć w przyszłości!
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member 
2 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa

niezrównany stosunek jakości do ceny

zamówiono 13 Profil montażowy, 15x15mm na 2 m, idealny do mojego użytku; jedynym problemem jest przewoźnik DPD, który miał dostarczyć przesyłkę do punktu odbioru, potem do agencji, dwa dni po planowanej dostawie do mojego domu otrzymałem ją w agencji 15 km od mojego domu.\nszkoda, że dostawa nie spełnia oczekiwań.
Automatycznie przetłumaczono z języka: francuski

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | FABRICANT de Profilés en PVC | QUEST®HOME | QUEST®GARDEN | QUE

Dziękujemy za szczegółową opinię. Cieszymy się, że profile montażowe doskonale pasują do Państwa zastosowań. Żałujemy jednak trudności napotkanych podczas dostawy. Niestety, przebieg transportu czasami zależy od przewoźnika i nie zawsze spełnia nasze ani Państwa oczekiwania. Dziękujemy za wyrozumiałość i za poświęcenie czasu na podzielenie się swoim doświadczeniem. Państwa opinia jest dla nas cenna.\n
Automatycznie przetłumaczono z języka: francuski
Community member 
1 Opinie
Ocena międzyrynkowa
 Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa

Obsługa klienta na najwyższym poziomie

Pierwsza dostawa (2 m narożnych profili) niestety została uszkodzona podczas transportu. Kontakt z obsługą klienta przebiegł sprawnie. Szybka, zastępcza dostawa z nowym dostawcą. Wszystko w porządku. Z przyjemnością ponownie w każdej chwili!
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki

Odpowiedź ze sklepu QUEST® Profile | Hersteller von PVC-Profilen | Home | Garden | PRO B2B

Dziękujemy za wspaniałą ocenę i zrozumienie! 😊 Przykro nam, że pierwsza dostawa została uszkodzona podczas transportu. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy szybko i bez komplikacji rozwiązać Twój problem, a dostawa zastępcza dotarła do Twojej satysfakcji. Dziękujemy za zaufanie – czekamy, aby wkrótce znów Cię gościć!\n
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki

Środki podjęte w celu zapewnienia autentyczności

Opinie zweryfikowane:

Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.

Zaimportowane opinie:

Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.

Opinie z innych rynków

Opinie zebrane za pośrednictwem połączonych profili. Opinie te są uwzględniane w ocenie łącznej i mogą być wyświetlane w formie przetłumaczonej.

Ocena dla PRODUCENT profili PVC / QUEST® HOME / QUEST® GARDEN / QUEST®PRO B2B

4,79
Doskonały
2670 – łączna liczba opinii od 31 maj 2019

Kontakt

  • +48684533700
  • questprofile.pl
  • biuro@questprofile.pl
  • Zielona Góra, POL
Odwiedź stronę internetową

O nas

Witamy na stronie QUEST® - największego producenta profili PVC w Polsce. Nasze produkty znajdują zastosowanie w budownictwie ogólnym oraz w aranżacji wnętrz. W naszej ofercie znajduje się system list...

Ta firma połączyła swoje profile Trusted Shops.

Wyświetl wszystkie profile