Ditur.pl- Logo - Opinie

Ditur.pl
Opinie:

Opinie (101) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (101)

4,43
Dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 8 lis 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Ditur.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
To moje drugie zakupy w tym sklepie i drugi raz jestem zadowolona .Super zegarek, mega się prezentuje na palcu i tak mocno nie odstaje, wiec nie przeszkadza .Pasuje na każdy palec.Bardzo ładnie zapakowany.

najbardziej krytyczna opinia

11 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zareklamowałem uszkodzenie na zegarku. Nie mam pojęcia czy skaza ba dekielku nastąpiła podczas grawerowania czy nie. Zaproponowano mi 150zł albo 200zł na zakupy w sklepie. Uznałem, iż kwoty są zbyt małe i poprosiłem o wymianę dekla tak aby by wszystko było zgodne z zamówieniem. Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi. Sklep ma 7 dni, pozostało jeszcze kilka.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Ditur.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
11 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zareklamowałem uszkodzenie na zegarku. Nie mam pojęcia czy skaza ba dekielku nastąpiła podczas grawerowania czy nie. Zaproponowano mi 150zł albo 200zł na zakupy w sklepie. Uznałem, iż kwoty są zbyt małe i poprosiłem o wymianę dekla tak aby by wszystko było zgodne z zamówieniem. Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi. Sklep ma 7 dni, pozostało jeszcze kilka.
Zgłoś opinię
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Ditur.pl
23 lut 2024
Cześć, Dziękuję za recenzję. Przykro mi słyszeć, że miałeś z nami tylko 2 gwiazdki. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, jeśli uważasz, że jest coś, co mogliśmy zrobić lepiej lub jeśli masz jakieś pytania. Z wyrazami szacunku, Christina, Ditur