hopki.pl- Logo - Opinie

hopki.pl
Opinie:

Opinie (324) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1060)

4,81
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 27 paź 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
hopki.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

9 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkt jak zawsze zgodny z opisem. Ostatnie zamówienie nawet przerosło moje oczekiwania. Sukienka Elsy, pasuje na córkę idealnie. Wykonanie super jak na taką cenę. Czas realizacji bardzo szybko.

najbardziej krytyczna opinia

23 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Po wyciągnięciu z paczki sukienka w 2 miejscach jest rozdarta. Dostałam rachunek nie za swoje zamówienie a za jakiś plecak którego nie zamawiałam.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu hopki.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
6 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
18 kwi 2024
Bardzo nam przykro, że nasze produkty nie spełniły oczekiwań oczywiście jest to powód do zwrotu. Zwroty przyjmujemy i bez problemu zwracamy należność. W tej sytuacji również poinformowaliśmy o takiej możliwości, niestety kupujacy nie skorzystał. Pozdrawiam
28 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Materiał tragedia, po dwóch dniach robią się przetarcia na palcach i masce, już był szyty.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
25 mar 2024
Dzień dobry, Dziękujemy za przesłanie spostrzeżeń i uwag odnośnie stroju. Zależy nam na zadowoleniu klientów i pozytywnym rozwiązaniu problemu dlatego też zaproponowaliśmy rozwiązanie. Niestety kupujący zaprzestał kontaktu z nami. Przykro nam, że nie udało nam się rozwiązać problemu i dostarczyć satysfakcjonującego rozwiązania. Pozdrawiamy
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
25 mar 2024
Przykro nam, że spełniliśmy oczekiwań. Informujemy, że w przypadku, gdy produkt nie spełnia oczekiwań przysługuje opcja zwrotu, z którego kupujący nie skorzystał. Prosimy jednak nie zniechęcać się i zapraszamy ponownie. Pozdrawiamy.
18 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Strój rozpruty
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
26 lut 2024
Przykro nam, że nie udało nam się rozwiązać Pani problemu i dostarczyć satysfakcjonującego rozwiązania. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z Pani doświadczenia. Zależy nam na zadowoleniu klientów i w tej sytuacji również podjeliśmy wszelkie kroki by to naprawić, niestety klient zaprzestał kontaktu. Pozdrawiamy
3 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Wprowadzają klienta w błąd rozmiar jest o wiele mniejszy przy rozmiarze 146/152 jest dostarczony rozmiar 140 Nie polecam Nie odpisują na maile
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
16 lis 2023
Dzień dobry, Najmocniej jeszcze raz przepraszamy za wprowadzenie w błąd. Problem został zweryfikowany. Dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości. Prosimy jednak nie zniechęcać się. Pozdrawiamy.
28 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Bardzo niska jakość wykonania

Kostium na zdjęciach posiadał podeszwy a ten który zamówiłem nie, w dodatku zamiast oczu Deadpoola na masce były oczy spidermana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
27 gru 2023
Dzień dobry, Dziękujemy za spostrzeżenia. Bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań. Kontaktowaliśmy się w tej sprawie niestety brak odpowiedzi. Zależy nam na zadowoleniu z zakupów w naszym sklepie dlatego w takich sytuacjach prosimy o kontakt z nami, na pewno nie zostawimy bez rozwiązania problemu. Pozdrawiamy.