hopki.pl- Logo - Opinie

hopki.pl
Opinie:

Opinie (324) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1060)

4,81
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 27 paź 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
hopki.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

9 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkt jak zawsze zgodny z opisem. Ostatnie zamówienie nawet przerosło moje oczekiwania. Sukienka Elsy, pasuje na córkę idealnie. Wykonanie super jak na taką cenę. Czas realizacji bardzo szybko.

najbardziej krytyczna opinia

23 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Po wyciągnięciu z paczki sukienka w 2 miejscach jest rozdarta. Dostałam rachunek nie za swoje zamówienie a za jakiś plecak którego nie zamawiałam.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu hopki.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Suknia sama w sobie ok, ale zamek przeszyty, co uniemożliwiło rozpięcie sukienki, musiałam pruć i sama ponownie zszywać. Poza tym w tiulu dziury, i to na samym przodzie. Gdyby nie fakt, że córka miała bal na drugi dzień po odbiorze przesyłki, na pewno bym odesłała. Za tą cenę i w ogóle jako nowy produkt - naprawdę słabo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
9 lut 2024
Dziękujemy za przesłanie spostrzeżeń i uwag odnośnie sukienki. Najmocniej przepraszamy za powyższą sytuację, nie powinna mieć miejsca. Cieszymy się, że mogliśmy rozwiązać Pani problem i dostarczyć satysfakcjonujące rozwiązanie. Dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości. Prosimy jednak nie zniechęcać się. Pozdrawiamy.
23 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Po wyciągnięciu z paczki sukienka w 2 miejscach jest rozdarta. Dostałam rachunek nie za swoje zamówienie a za jakiś plecak którego nie zamawiałam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
28 wrz 2023
Przykro nam w związku z zaistniałą sytuacją. Informujemy, że jeżeli nastąpi problem z zakupionym produktem przysługuje prawo reklamacji. Zależy nam na wyjaśnieniu sytuacji i Pani zadowoleniu. Czekamy na kontakt. Pozdrawiamy.
30 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo słaba jakość Strój na pierwszy rzut oka wydawał się ok. Po założeniu, z rękawiczek zaczęły wychodzić małe niteczki - zaczął się mechacić. Po kilku minutach noszenia te niteczki były już na znacznej części stroju. Mimo tego, że wybrałam rozmiar o 1 większy i strój nie był opięty, to po godzinie od założenia zaczął się pruć na szwach. Ogólnie, powinnam dać 1 gwiazdkę, dałam 2, bo dodatkowy suwak do korzystania z toalety, to jego duży atut. Ogólnie strój nie nadaje się już do ponownego założenia. Chcielibyśmy wobec tego złożyć reklamacje i poprosić o zwrot pieniędzy. Strój oczywiście mogę odesłać na Państwa koszt. Bardzo proszę o kontakt w tej sprawie. Zdjęcia w załączeniu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
13 lis 2023
Dzień dobry, Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań. Jeżeli występuje problem z zamówieniem jak najbardziej przysługuje prawo do złożenia reklamacji. W tej sytuacji reklamacja została rozpatrzona pozytywnie dla kupującego. Prosimy jednak nie zniechęcać się i zapraszamy ponownie. Pozdrawiamy serdecznie!
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Rzeczywisty wygląd produktów znacznie odbiega od zdjęć zamieszczonych na stronie. Na zdjęciu sukienka jest pełna rozkloszowana a w rzeczywistości przychodzi cienki kawałek materiału. Produkt tej jakości nie jest wart swojej ceny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
27 gru 2023
Dzień dobry, Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań. Kontaktowaliśmy się w tej sprawie niestety brak odpowiedzi. Informujemy, że jeżeli występuje niezadowolenie z produktu można dokonać zwrotu produktu w ciągu 14 dni. W sytuacji gdy występuje problem z zamówieniem jak najbardziej przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Pozdrawiamy
13 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Szybka wysyłka ale niska jakość produktu

Szybka wysyłka i dobry kontakt, ale jakość produktu bardzo słaba niestety. Po samych przymiarkach już zdążyła się rozpruć w kilku miejscach, mimo delikatnego traktowania.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
21 lis 2023
Dzień dobry, Informujemy, że jeżeli występuje problem z zamówieniem jak najbardziej przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Warto zgłosić nam daną kwestię drogą e-mailową. Umożliwi nam to zaproponowanie odpowiedniego rozwiązania. Czekamy na kontakt. Pozdrawiamy
15 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
28 wrz 2023
Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań. W przypadku niezadowolenia możliwy jest bezproblemowy zwrot w ciągu 14 dni. W tej sytuacji zwrot został przyjęty a pieniądze zwrócone. Pozdrawiamy