hopki.pl- Logo - Opinie

hopki.pl
Opinie:

Opinie (324) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1060)

4,81
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 27 paź 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
hopki.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

9 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkt jak zawsze zgodny z opisem. Ostatnie zamówienie nawet przerosło moje oczekiwania. Sukienka Elsy, pasuje na córkę idealnie. Wykonanie super jak na taką cenę. Czas realizacji bardzo szybko.

najbardziej krytyczna opinia

23 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Po wyciągnięciu z paczki sukienka w 2 miejscach jest rozdarta. Dostałam rachunek nie za swoje zamówienie a za jakiś plecak którego nie zamawiałam.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu hopki.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
15 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
materiał cienutki, ale ogólnie ok
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
8 dni temu
Dzień dobry, Informujemy, że jeżeli występuje niezadowolenie z produktu można dokonać zwrotu produktu w ciągu 14 dni. W sytuacji gdy występuje problem z zamówieniem jak najbardziej przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Warto zgłosić nam daną kwestię drogą e-mailową. Umożliwi nam to zaproponowanie odpowiedniego rozwiązania. Pozdrawiamy.
3 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
cena nie adekwatna do jakości sukienki!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
25 mar 2024
Próbowaliśmy skontaktować się z kupującym kilkukrotnie, w celu wyjaśnienia dodanej oceny. Jeżeli otrzymane produkty są wadliwe bądź niezgodne z zamówieniem zachęcamy bezpośrednio do kontaktu z naszym działem obsługi klienta abyśmy mogli rozwiązać sytuację. Informujemy, że kupujący ma 14 dni od daty otrzymania produktu, aby ocenić czy spełnia jego oczekiwania. Jeśli nie jest zadowolony z produktu, ma prawo do jego zwrotu. Niestety kupujacy nie skorzystał z tej możliwości i pozostawił produkt u siebie. Pozdrawiamy.
31 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybka wysyłka i dobry kontakt, ale sam produkt pozostawia wiele do życzenia. Spódniczka Minnie jest bardzo krótka, choć trudno to nazwać spódniczką. Na zdjęciu nie widać, że to pasma siateczki zawiązanej na gumce. Poza tym rozmiar jest zaniżony, jeśli dziecko jest w górnej granicy, lepiej wziąć większy rozmiar.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
3 sty 2024
Dzień dobry, Przykro nam, że nasz produkt nie spełnił oczekiwań. Jednocześnie dziękujemy za podzielenie się opinią. Każda wskazówka jest dla nas bardzo ważna i pomaga ulepszać nasze produkty. Wszelkie uwagi zostaną przekazane do odpowiedniej osoby. Mamy nadzieję, że w przyszłości odwiedzi nas Pani ponownie. Pozdrawiamy serdecznie!
5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Informacja o darmowej przesyłce wprowadzająca w błąd. Lekceważący ton Pani przy telefonie upewnił mnie tylko aby były to ostanie zakupy na stronie. Zakup jednak uważam za udany gdyz towar otrzymałem na czas oraz w jakości jakiej się spodziewałem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
20 gru 2023
Dzień dobry , Przykro nam, że zostaliśmy tak odebrani. Dziękujemy za podzielenie się swoimi uwagami. Ciągle się rozwijamy, a taka informacja jest dla nas cenną wskazówką. Mamy nadzieję, że w przyszłości odwiedzi nas Pan ponownie. Pozdrawiamy serdecznie!
2 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Mimo obietnicy że zamówienie zostanie wysłane togo samego dnia niestety nie nastąpiło to. Bez problemu mogłem zrezygnować z zamówienia, jednak musiałem przypominać się o zwrot pieniędzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
20 gru 2023
Przykro nam, że doszło do takiej sytuacji. Dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości. Prosimy jednak nie zniechęcać się i zapraszamy ponownie. Pozzdrawiamy.