konik.com.pl- Logo - Opinie

konik.com.pl
Opinie:

Opinie (292) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (894)

4,57
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 4 paź 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
konik.com.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

6 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Fachowa, miła obsługa (Panie ze sklepu stacjonarnego w Milanówku), która zawsze doradzi i pomoże w rozwiązaniu jakieś kwestii. Spory asortyment produktów. Bylibyśmy zachwyceni, gdyby wprowadzono jakieś karty lojalnościowe lub częstsze promocje. Generalnie polecam.

najbardziej krytyczna opinia

31 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Nigdy więcej nie kupię w tym sklepie (sklep internetowy) obsługa klienta na najniższym poziomie , terminy i dostępność towaru mija się z podanym na stronie , obsługa żyjąca w swoim świecie fantazji i bajek myśląc ,że klient jest tak naiwny by wierzyć w to co mówią żenada pracownik sklepu internetowego nie ogarnia niczego bezradny w swej wypowiedzi , produkt który trafił do mnie był bez daty ważności do tej pory ani zwrotu pieniędzy,ani nowego produktu same kłamliwe informacje dotyczące sprawy od zamówienia mijają kolejne dni i cisza i ten kurier co miał już być nadany też zaginął w misji jeszcze raz żenada!!! Jak wam nie wstyd? Dorośli ludzie zachowujący się jak dzieci.Nikt z obsługi sprawy nie załatwił widać za trudne.
KG
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu konik.com.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
1 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zachęcam obslugę sklepu do zamieszczania faktycznego czasu realizacji zamówienia oraz aktualizacji stanu posiadanego towaru. Jeśli czegoś nie ma na stanie to trudno to sprzedać. Kontakt ze sklepem był inicjatywą tylko z mojej strony. A wystarczyłoby po prostu zadzwonić i poinformować, że będą opóźnienia ponieważ sklep nie posiada zakupionego asortymentu. Poprawcie się! Nie sprzedajecie gumek do mazania tylko drogi sprzęt jeździecki. Jeśli nie macie czasu na telefony, mamy XXI wiek i można napisać maila. Pozdrawiam.
Zgłoś opinię
5 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Czas realizacji zamówienia podany na stronie nie jest zgodny z rzeczywistą realizacją, taka sytuacja ma miejsce po raz kolejny, bardzo rzadko coś co jest podane jako dostępne w ciągu 1 dnia , rzeczywiście jest wysyłane w tym terminie, bo się okazuje, że jest, ale w magazynie na drugim końcu Polski i potrzeba czasu na sprowadzenie
Zgłoś opinię
7 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Wysyłka mimo prośby nie nastąpiła od razu i w miarę szybko i paczka nie doszła na czas :( cena zakupu różniła się zacząco od ceny na metece na produkcie który przyszedł.
Zgłoś opinię
15 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Za długi czas oczekiwania na przesyłkę
Zgłoś opinię
19 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
szyprze dostarczanie prodóktów
Zgłoś opinię
26 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię