Sklep szybko odpowiada na maile (również te przed zakupem związane z pytaniami o kompatybilność sprzętu i jego dostępność). Wysyłka mojej paczki opóźniła się o jeden dzień, o czym zostałam poinformowana mailowo, przeproszona i poinformowana że zostanie wysłana jutro (opóźnienie wynikało z tego że sklep czekał na transport jednej rzeczy z zamówienia z innego ich magazynu - według informacji z maila). Sklep dotrzymał terminu z maila i wysłał następnego dnia, przesyłkę dostałam w kolejnego. Lampa błyskowa i statyw wysłane w dwóch osobnych przesyłkach, dotarły w tym samym czasie, bez żadnych problemów
Ceny mają przyzwoite, asortyment duży, realizacja szybka. No, ale dzisiaj to jest standard. Zamawiałem aparta + akcesoria za prawie 13tys. Otwieram paczkomt a tam otwarte pudełko zaklejone taśmą foliową tylko w jedną stronę więc po prostu otworzyło się samo! Miałem szczęście, że zamówienie było kompletne, ale ciepło mi się zrobiło, bo myślę, że miałbym wielotygodniową nawalankę z reklamacją przy takiej kwocie. Jak można pakować w tak prymitywny sposób tak drogie zamówienia?!? Nawet sklepy z Allegro szampony lepiej pakują. Jak dla mnie kierownik magazynu na dywanik natychmiast... Przesyłam zdjęcie jak wygląda pakowanie.
Cena nie jest lepsza niż w innych sklepach, ale dla urozmaicenia okazji oferują darmowe upominki.
Niestety w moim przypadku "zapomnieli" wysłać gratis filtr.
To prosty błąd, ale buduje ogromny brak zaufania między klientem.
Z powodu braku zaufania zdecydowałem się na zwrot towaru i wczoraj przegapiłem świetną okazję do zrobienia zdjęcia
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
25 lut 2023
Gotogorma handluje zdjęciami, nie towRem, którego w ogóle nie ma, odpisując, że już nie ma w produkcji... marnują mój czas, zablokowane na tydzień pieniądze.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
12 dni temu
Na stronie towar widoczny był, jako dostępny, jednakże go nie było i trzeba było anulować zamówienie.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
2 dni temu
zmienić firmę dostarczającą produkty, jest niepoważna.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
9 dni temu
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
27 lut 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
23 sty 2023
Do dnia dzisiejszego nie mam przesyłki, ale co ciekawe z dokumetacji UPS odebrałem ją osobiście! w załączeniu screen
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
27 sty 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
21 sty 2023
Przyjęto zamówienie mimo braku towaru, potem anulowane, skoro nie ma to nie ogłaszajcie
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
31 sty 2023
Jeżeli o mnie chodzi, już nigdy nie skorzystam z usług fotoformy!
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
22 sty 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
23 gru 2022
dokładniej sprawdzać np. ofertę banków i zewnętrznych usługodawców dostawców kurierów. moim zdaniem oferta rat 20 0%nie zadziała przy takim podejściu banków przy ocenie zdolności kredytowej no chyba że klient jest bardzo bogaty ale to kupi sobie sprzęt za gotówkę, dla mniej zamożnych klientów ocena zdolności kredytowej jest nie właściwa i niepełna, dająca zły obraz klienta, generalnie trudno uzyskać zdolność kredytowa czyli to nie działa przynajmniej w moim przypadku
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
22 gru 2022
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
13 sty 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
4 gru 2022
Zamówienie wciąż nie dotarło choć według oryginalnego czasu miało to być tydzień temu. Dwukrotnie wysłaałem maila z zamówieniam i zapewnianio o że przyjdzie już za dwa dni (było to tydzień temu). Na info linie nie udało się dodzwonić (rozłączony zostałem po kilku minutach oczekiwania)
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
20 gru 2022
Obsługa tragiczna. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
10 maj 2022
Zostałem mailem poinformowany przez sklep Fotoforma.pl o dostępności produktu na który czekałem.
Zakupiłem drukarkę o wartości 3500 zł po wcześniejszej rozmowie z konsultantką, która potwierdziła dostępność produktu. Wpłaciłem pieniądze i parę minut później dostałem potwierdzenie ze sklepu, że wpłata została zaksięgowana. Niestety po ok 5 godzinach dostałem kolejnego maila, że produkt nie jest dostępny. W rozmowie telefonicznej zostałem poinformowany, że człowiek z ulicy wykupił mi drukarkę !!! Tłumaczenia nie komentuję bo to żenujące a sklep to chyba jakiś żart.
Zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług.
Marcin
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
6 lip 2022
1. sprzedają to czego nie mają (musiałem iść do banku, żeby anulować umowę a moja zdolność kredytowa została obniżona na co najmniej 30 dni)
2. Po zakupie A7 IV w fotoforma chciałem odsprzedać w ich komisie mój SONY a7 III - od maja nie dostałem nawet odpowiedzi na moje zapytanie. Dwa razy dzwoniłem i pytałem czy to oznacza, że nie są zainteresowani. Odpowiadali, że są jak najbardziej, ale na tym się kończyło i cisza.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
15 kwi 2022
Złożyłem zamówienie przez stronę, po paru dniach firma anulowała moje zamówienie, mimo że byłem fizycznie w sklepie i nikt mnie nie poinformował że nie zrealizują mojego zamówienia. Po prostu anulowano zamówienie, nikt nawet nie zadzwonił ani nie napisał z jakiej przyczyny. Jak dla mnie fatalna obsługa...
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
28 sie 2022
Katastrofa. Sprzedają towar którego nie posiadają na stanie. Kupujący często zamawia towar nie wiedząc, że nigdy go nie otrzyma ponieważ firma stosuje klauzule określone w przepisach jako niedozwolone. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i przestrzegam innych przed tymi amatorami
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.