Produkt słabej jakości, materiał ma kolor jakby już był sprany. Na zdjęciach dużo ładniejsze kolory. Słaba jakość wykonania, nie jestem zadowolona.
W korespondencji, którą otrzymałam na maila, zachęcano do kontaktu. Wysłałam zapytanie o możliwość i sposób zwrotu, chcąc sobie ułatwić i skrócić sprawę,
Zostałam odesłana do regulaminu na stronie, który jest w odnośniku w stopce na dole strony, mało czytelny i zawiera „kruczki” w stylu „jeśli korzystałeś z promocji patrz punkt pierwszy”.
Nie polecam sklepu..
Produkt słabej jakości, materiał ma kolor jakby już był sprany. Na zdjęciach dużo ładniejsze kolory. Słaba jakość wykonania, nie jestem zadowolona.
W korespondencji, którą otrzymałam na maila, zachęcano do kontaktu. Wysłałam zapytanie o możliwość i sposób zwrotu, chcąc sobie ułatwić i skrócić sprawę,
Zostałam odesłana do regulaminu na stronie, który jest w odnośniku w stopce na dole strony, mało czytelny i zawiera „kruczki” w stylu „jeśli korzystałeś z promocji patrz punkt pierwszy”.
Nie polecam sklepu..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sunlovers.pl ☀️❤️
19 sty 2024
Bardzo dziękujemy za opinię. Jest nam niezmiernie przykro, że tak krytyczną.
Staramy się aby nasze produkty spełniały standardy jakości pod każdym kątem, ten wizualny jest jednym z ważniejszych ponieważ jako pierwszy podlega ocenie nowego użytkownika. Model torby Sunny Hippie, który Pani zakupiła cieszy się w naszym sklepie ogromną popularnością i zaniepokoił nas fakt, że kolorystyka według Pani opinii odbiega od tej przedstawionej na zdjęciu.
Podczas pakowania sprawdzamy produkty wysyłane do naszych Klientów i nie dostrzegliśmy, aby produkt wysłany do Pani różnił się kolorystyką lub jakością wykonania od pozostałych z tym samym wzorem. Aktualnie jeszcze oczekujemy na Pani zwrot - przyjrzymy się torbie dokładnie jak tylko ją otrzymamy.
W korespondencji mailowej poprosiła Pani o instrukcję zwrotu produktu w związku z faktem, że była Pani niezadowolona z zakupu. W odpowiedzi zwrotnej niezwłocznie przesłaliśmy dla Pani link do oczekiwanej instrukcji wraz z informacją, że w razie dodatkowych pytań pozostajemy do Pani dyspozycji. Nie odsyłaliśmy Pani do naszego regulaminu - prosimy przeczytać wiadomość od nas raz jeszcze. Instrukcję zwrotów publikujemy na naszej stronie internetowej w zakładce „Dostawa i Zwroty” pod linkiem https://sunlovers.pl/dostawa-i-zwroty/. Wszystkie informacje dotyczące zwrotów otrzymała Pani od nas także wcześniej zaraz po zakupach w korespondencji potwierdzającej złożenie zamówienia w naszym sklepie.
W związku z faktem, że staramy się aby nasi Klienci byli jak najlepiej informowani o każdym etapie swojego zamówienia oraz o ewentualnych promocjach obowiązujacych w naszym sklepie naszym obowiązkiem jest aby wszelkie informacje z tym związane były widoczne i dostępne na naszej stronie. Jedną z takich informacji jest właśnie ta dotycząca „Darmowej dostawy” od 150 zł obowiązującej w naszym sklepie. Uważamy, że wszelkie ustalenia regulaminów oraz zasady współpracy powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami, czytelne i łatwo dostępne oraz widoczne. Cieszymy się że dostrzegła Pani informację o Darmowej Dostawie mimo, że ta Pani nie dotyczyła - to dla nas dobry znak.
W związku z faktem niezadowolenia z naszej obsługi oraz formy w jakiej otrzymała Pani od nas odpowiedź będziemy zobowiązani za Pani sugestie jak mogli byśmy zrobić to lepiej. Jesteśmy bardzo otwarci na konstruktywną krytykę i chętnie pochylimy się nad Pani zdaniem.
Życzymy dużo słońca, zdrowia i uśmiechu!
Zespół Sunlovers.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.