balaganstudio.com
Opinie:

Opinie (1571) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3211)

4,87
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 23 mar 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
balaganstudio.com spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie miałam wcześniej butów o takim kształcie noska, nie byłam pewna, jak się będą prezentować na stopie, ale wyglądają świetnie. Są zgrabne i smukłe. Są też bardzo wygodne! Odkąd je kupiłam, chodzę w nich codziennie... Jeśli komuś bym radziła dłuższe zastanowienie się, to osobom, które - podobnie jak ja - mają masywne łydki. Cholewki są wąskie i w miejscu, w którym się kończą, nie wygląda to najlepiej. Nie za to jednak odejmuję gwiazdkę. Chodzi o jakość podeszwy. Po kilku dniach już się "strzępi" na brzegach. Podobnie mam w modelu Tzava i kiedy to zgłosiłam, uznano to za uszkodzenia mechaniczne. Chodzę w butach po chodnikach, drogach, sklepowych posadzkach, siedzę w nich w tramwaju; nie używam ich na kamiennych górskich szlakach. Jeśli w mieście tak szybko się ta podeszwa niszczy, to jest to coś do poprawy - nie dzieje się tak z żadnymi butami innych firm, które mam.

najbardziej krytyczna opinia

8 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Sposób pakowania zamówienia pozostawia wiele do życzenia, pudełka z butami wrzucone do dużego niepasującego kartonu tak, że pudełka wewnątrz dotarły poniszczone. Czas wysyłki uznaję za dostateczny, wydłużony termin ze względu na wyprzedaż. Najbardziej irytuje mnie rozmiarówka, która dla każdego modelu jest inna - przesadą jest, że jeden model w rozmiarze 38 jest luźny, a z innego muszę wymieniać buty na 40. Przy tak wysokich cenach butów customer experience poniżej oczekiwań.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu balaganstudio.com

 Sortuj  
Trafność
9 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
nie jestem zadowolona, nie wiem co to za rozmiarówka - 39 za małe a 40 za wielkie . Chociaz duzy plus za jakość i wykonanie obuwia . Poza tym są zarejetrowani w szybkiezwoty.pl , ale zwroty tak zlecone zostają odrzucane , wiec czegoś nie rozumiem, .... to mój pierwszy i ostatni zakup w tej firmie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
13 dni temu
Danuto, koszt zwrotów ponosi kupujący. Jesteśmy jednak zarejestrowani w szybkich zwrotach, aby móc umożliwić klientom w wyjątkowych sytuacjach, takich jak błąd po naszej stronie, reklamacja, zwrot na nasz koszt. Jeśli chodzi o rozmiary - różnica w długości wkładki między kolejnymi rozmiarami to około 0,6-0,7 cm. Jednak dobór rozmiaru jest też uzależniony od szerokości stopy, wysokości podbicia itp. Zdarza się, że z danego modelu nie uda się komuś dobrać rozmiaru, niestety nie jest możliwe zaprojektowanie butów pasujących na wszystkie stopy.
17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Trudno coś ocenić skoro opłacone zmówienie zostało przez Państwa anulowane z powodu sprzedaży zamówionego produktu w wyniku błędu i produkt nie jest dostępny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
13 dni temu
Bardzo nam przykro, że tak się stało, staramy się eliminować takie błędy, ale niestety czasem system zawodzi. :(
8 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Słaba jakość

Buty kosztowały prawie 400 zł, a dostałam uszkodzony mechanicznie but i mam to odesłać na własny koszt. Słabe.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
13 dni temu
Przepraszamy bardzo za wysyłkę takiej pary. W takich przypadkach naprawdę warto skontaktować się ze sprzedawcą. Zawsze przy błędach z naszej strony proponujemy zwrot na nasz koszt.
8 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamiast rozmiaru torby M przysłano torbę L. Będę reklamować.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
13 dni temu
Jeszcze raz przepraszamy za tę pomyłkę!
8 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Tragiczną strona, jedno zamówienie składałam 2h.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
13 dni temu
Bardzo nam przykro, że miała Pani takie problemy ze stroną, borykaliśmy się z pewnym przeciążeniem, ale już powinno wszystko działać lepiej. Pozdrawiamy serdecznie!
15 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Buty za ciasne
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
13 dni temu
Przykro nam, że buty okazały się nieodpowiednie, może większy rozmiar pasowałby lepiej?
29 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Obsługa

W sklepie w Elektrowni Powiśle sprzedawcą jest najbardziej odpychająca i nieprofesjonalna osoba, z jaką miałam do czynienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
5 kwi 2024
Moniko, zaniepokoiła nas Twoja opinia, jeśli chciałabyś opisać nam swoją wizytę w butiku, to bardzo prosimy o maila na adres shop@balaganstudio.com.
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

But popsul sie po 3 dniach

Jedne z zamowionych butow popsuly sie po trzech dniach! Od jednego czesciowo odpadla podeszwa. Jak mam zlozyc reklamacje??
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
5 kwi 2024
Jesteśmy już w kontakcie mailowym w sprawie reklamacji, bardzo nam przykro, że wadliwa para butów została do Pani wysłana, przepraszamy i postaramy się jak najszybciej temu zaradzić.
17 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
5 kwi 2024
Kamilo, przykro nam, że zasłużyliśmy tylko na jedną gwiazdkę, jeśli popełniliśmy jakiś błąd i moglibyśmy coś naprawić, to bardzo prosimy o maila na adres shop@balaganstudio.com.
14 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
5 kwi 2024
Dagmaro, przykro nam, że zasłużyliśmy tylko na jedną gwiazdkę, jeśli cos poszło nie tak z naszej strony z zamówieniem i możemy to jakoś naprawić, to bardzo prosimy o maila na adres shop@balaganstudio.com.
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
5 kwi 2024
Doroto, przykro nam, że zasłużyliśmy tylko na jedną gwiazdkę, jeśli popełniliśmy jakiś błąd i możemy go naprawić, to bardzo prosimy o maila na adres shop@balaganstudio.com.
1 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
5 kwi 2024
Jadwigo, przykro nam, że zasłużyliśmy tylko na jedną gwiazdkę, jeśli popełniliśmy jakiś błąd i możemy go naprawić, to bardzo prosimy o maila na adres shop@balaganstudio.com.
16 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
wysłana błędna para + długi czas oczekiwania na dostarczenie towaru zgodnego z fakturą (żadnych informacji o długości oczekiwania)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
1 mar 2024
Minęło już dużo czasu, byliśmy w kontakcie mailowym, ale jeszcze raz - bardzo przepraszamy za długi czas oczekiwania na wymianę.
13 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Ubrudzona torebka

Zamówiłam torebkę Rofe M, która niestety była bardzo ubrudzona w środku farbą. Po zgłoszeniu tego dostałam wiadomość od obsługi klienta, że nie jest to defekt i torebki mogą być ubrudzone podczas procesu garbowania. Szkoda, że nie jest to nigdzie wspomniane oraz takie zdjęcia nie widnieją na stronie. Osobiście uważam, że przy koszcie ponad 500 zł za torebkę powinna być ona znacznie dokładniej wykonana. Pani z obsługi zaproponowała mi wymianę (przy czym nie miała pewności czy kolejny egzemplarz nie będzie ubrudzony), zgodziłam się, po czym dostałam informację po jakiejś godzinie, że produkt jest już jednak niedostępny. Mega słabe podejście do klienta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
29 wrz 2023
Pani Magdaleno, rozumiemy Pani niezadowolenie, dodajemy już odpowiednie zdjęcia i opisy na stronie. Chcieliśmy dla Pani wymienić ten egzemplarz, ale przez jakiś czas torebki ROFE nie były dostępne. Sytuacja uległa już zmianie, wyślemy Pani mailem kod rabatowy, gdyby chciała się Pani zdecydować na ponowny jej zakup.
5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

błąd w zamówieniu

Kupiłam torebkę w Cyber Monday, Niestety dostałam inną. Zgłosiłam to z prośbą o umożliwienie zakupu właściwej torebki ze zniżką, ponieważ było juz po Cyber Monday. Niestety w odpowiedzi nie odniesiono się do prośby. Tym samym zostałam bez torebki z winy sklepu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
14 gru 2023
Karolino, zaniepokoiła nas Twoja opinia, w odpowiedzi na Twojego maila napisaliśmy, że bardzo przepraszamy za pomyłkę w realizacji zamówienia, zaproponowaliśmy zwrot błędnie wysłanego egzemplarza na nasz koszt i wymianę na poprawny kolor torebki. Skontaktujemy się z Tobą ponownie mailowo, aby znaleźć rozwiązanie.
8 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Kurier nie dostarczył paczki pod wskazany adres i nawet nie próbował, co potwierdził, paczkę porzucił w punkcie odbioru firmy kurierskiej. Firma tłumaczy takie zachowanie zgodą wysyłającego/sklepu na dostarczenie paczki do takiego punktu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
14 gru 2023
Katarzyno, wysyłamy zamówienia za pośrednictwem DHL, przesyłka powinna być dostarczona pod wskazany adres. Zachęcamy, aby wszelkie problemy zgłaszać nam mailowo. Taki przypadek z zostawieniem paczki bez próby dostarczenia jest odosobniony i niestety winę ponosi firma kurierska, ale oczywiście w miarę naszych możliwości zawsze staramy się pomagać z problemami z zamówieniem/ przesyłką. Mamy nadzieję, że zamówienie ostatecznie trafiło w Twoje ręce.
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety buty wyglądają jakby były noszone z outletu. Skóra zamszowa po wyjęciu z pudełka cała w jakiś okruchach, ugnieciona i miejscowo powycierana. Buty nie warte swojej ceny. Zawiodłam się a mam wiele modeli od Państwa.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
14 gru 2023
Zaniepokoiła nas ta opinia, oczywiście taka para nie powinna była zostać przez nas wysłana, zawsze w takich sytuacjach warto napisać nam maila, staramy się wtedy naprawić nasz błąd. Skontaktujemy się z Tobą mailowo.
8 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Dzień dobry. zamówienie nie jest zgodne z zamówieniem. Zamówiłam buty w odcieniu białym: alabaster. Dostałam pomarańczowe.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
10 paź 2023
Katarzyno, bardzo przepraszamy za tę pomyłkę! Oczywiście w takich sytuacjach zawsze organizujemy zwrot na nasz koszt i staramy się jak najszybciej naprawić błąd, napiszemy do Ciebie maila w tej sprawie.
7 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
- karton nawet nie zaklejony - buty nie wypchane nawet starą gazetą (Przewoźnik zgniótł paczkę) - kontakt brak słów
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
10 paź 2023
Mario, zaniepokoiła nas sprawa Twojego zamówienia, napiszemy do Ciebie maila w tej sprawie.
13 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie wiem co się stało z moją paczką, telefonów nie odbierają, na maile nie odpowiadają..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu balaganstudio.com
29 wrz 2023
Jeszcze raz bardzo przepraszamy, pierwszy raz zdarzyło się, że odbiory osobiste zaginęły w transporcie. Mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś da nam Pani szanse i będzie Pani zadowolona z zakupów w naszym sklepie.