mastersintime.pl
Opinie:

Opinie (198) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (704)

4,91
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 4 sie 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
mastersintime.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
To, co chciałam i szybko, choć nasza, polska dystrybucja nie dała rady trzymać standardów. Musiałam jechać do punktu odbioru, a człowiek, który miał doręczyć przesyłkę nie dotarł (cały dzień byłam w domu) To drobiazg, ale jeśli wysyła wiadomość, że przyjdzie, to znaczy, że ja czekam. Niech nie wysyła wiadomości, że przyjdzie, tyko, że mam odebrać w punkcie. Na to się zgadzam

najbardziej krytyczna opinia

13 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkt oryginalny, dobrej jakości. Natomiast bardzo na minus oceniam kontrakt z Obsługą Klienta.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu mastersintime.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(1)
(1)
Resetuj
11 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mastersintime.pl
11 kwi 2024
Good day, Thank you very much for your review. What a shame that you are not satisfied! We will contact you by email to find out what is wrong and resolve it for you as best as possible. Kind Regards, Team Mastersintime.pl
13 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Słaba obsługa

Produkt oryginalny, dobrej jakości. Natomiast bardzo na minus oceniam kontrakt z Obsługą Klienta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mastersintime.pl
13 sie 2023
Dziękuję za opinię Moniko. Przykro nam, że dowiedzieliśmy się o twoich złych doświadczeniach z naszym działem obsługi klienta, ponieważ zwykle staramy się pomóc klientom uzyskać jak najlepsze wrażenia, ponieważ satysfakcja klienta jest naszym głównym celem. Mamy nadzieję, że wkrótce zobaczymy się z powrotem, abyśmy mogli sprostać Twoim oczekiwaniom. Twój zespół serwisowy Mastersintime.pl ______________________________________________________________ Thank you for your feedback Monika. We are really sorry to learn abot your bad experience with our Customer Service, as usually we try our best to help customers get the best possible experience, as customer satisfaction is our main goal. We hope to see you back soon, so we can overcome your expectations. Your Service Team Mastersintime.pl