mandoria.com- Logo - Opinie

mandoria.com
Opinie:

Opinie (1079) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2819)

4,56
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 29 lis 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
mandoria.com spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Jesteśmy zadowoleni, ale mamy wrażenie, że przyjeżdżając do Mandorii w weekend przepłaciliśmy o połowę. Zrozumiałym jest, że w weekendy obłożenie artakcji jest większe, ale nie spodziewaliśmy się, że w niektórych kolejkach będzie trzeba odstać 40-50minut. Gdybym przyjechał sam z dziećmi to z większości przygód nie bylibyśmy w stanie skorzystać. Nie macie wpływu na to ile osób przyjedzie ani nie zwiększycie wydajności istniejących atrakcji, ale może jakiś system kolejkowy, żeby nie trzeba było stać i czekać, albo wstęp na dwie godziny w tygodniu rano gratis do biletu weekendowego? Cena którą się płaci w weekend jest niewspółmiernie wysoka do możliwości skorzystania z zabawy względem środka tygodnia. Proszę mnie źle nie zrozumieć, naprawdę nam się podobało, ale w sumie 3,5h samotnie odstałem w kolejkach na 6h pobytu a w tym czasie żona z dziećmi korzystała z placów zabaw z dziećmi, raczej rodzinnie nie było, nie w pełni... Myślę, że da się to poprawić, albo chociaż zrekompensować klientom weekendowym np. voucherem do wykorzystania na poranne wejście albo zniżką na najmniej oblegany dzień tygodnia, Pozdrawiamy:)

najbardziej krytyczna opinia

30 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Generalnie ocena byłaby wyższa, bo dzieciaki fajnie się wybawiły i był to dobrze spędzony czas, ale jest jedno wielkie "ALE". Mianowicie, było to nasze drugie podejście do Mandorii i nie ukrywam, że punktem kuliminacyjnym miała być możliwość przejażdżki na najszybszym roller-costerze w Mandorii czyli Carrara. Zamawiając bilety on-line dwa dni wcześniej, nie widziałem, żadnej informacji, która wskazywałaby, że ta atrakcja jest niedostępna, zresztą w dniu naszego przyjazdu tj. 25-05 takie info pojawiło się dopiero przy kasach, po wejściu do obiektu (dalej nie było to zaktualizowane, ani na stronie, ani FB). Gdybym był mieszkańcem Łodzi, a nie Wrocławia, zareklamowałbym bilety i zmienił termin wizyty, jednak czas i pieniądze na dojazd, a także nie ukrywam entuzjazm dzieci spowodowały, że odpuściłem... Lekki niesmak pozostał, ale mimo wszystko obiekt polecam, prośba tylko do działu PR o trzymanie ręki na pulsie.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu mandoria.com

 Sortuj  
Trafność
(25)
(26)
Resetuj
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Mało ludzi a kolejki od 15-40 min bo np 1 osoba w wagoniku , mała ilość wagoników krótkie bardzo scieszki przejazdów , dla dzieci ok 4-7 lat to może atrakcja ale czym starsze tym gorzej, nic specjalnego nie jest to park rozrywki typu „zator „, zbyt duża cena zbyt duże kolejki pomimo małego obłożenia, jedzenie drogie a bardzo niskiej jakości wszystko sztuczne jeśli chodzi o pizzę makarony czy mięsa jak z torebki makaron tylko standardowy. Pizza ciasto to masówka a cena jak we włoskiej restauracji wysokiej klasy. W salce z piłeczkami piętrowej dla mniejszych dzieci i średnich temperatury tropikalne nie ma czym oddychać.
Zgłoś opinię
27 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
2 gwiazdki za to że voucher jest beznadziejny. Prezent dla siostrzeńca na 8 Ur - przyszedł kod zamiast pięknego vouchera z tym pięknym miejscem. Halo dzieci chcą wiedzieć co dostają. A tu jego rozczarowanie takie samo jak moje. Popracujcie nad tym.
Zgłoś opinię
28 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Za dużo osób w jednym budynku. Tak naprawdę nie można skorzystać z atrakcji. Bo w kolejkach stoi się godzinami. A dzieci się nie cierpliwą.
Zgłoś opinię
5 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Mało atrakcji,więcej sklepów i restauracji niż zabawy. ogromne kolejki
Zgłoś opinię
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam

Mało atrakcij,za taką cenę ogółem ceny wygórowane.
Zgłoś opinię
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Przez okres 2 miesięcy dwa razy trafiłem na wyłączoną atrakcję kilof - nigdzie nie było o tym informacji. Moja trójka dzieci była bardzo rozczarowana i powiedziały, że nie chcą być kiedy ich ulubiona atrakcja na którą czekały z utęsknieniem jest wyłączona
Zgłoś opinię
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Ogromne kolejki, drogo, krótko trwające atrakcje

Ogromne kolejki, pomimo zapłacenia 400 zł za bilety, na miejscu dodatkowe koszta typu parking, szatnia. 30 min czekania w kolejce do atrakcji a potem 1-2 min zabawy. Kulinarnie - drogo i niesmacznie.
Zgłoś opinię
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zdecydowanie za duze kolejki. Niestety, odechciewa sie w nich stac i,w konsekwencji, omija sie wiekszosc atrakcji.
Zgłoś opinię
8 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Płacę dużą kasę za bilety /cały bilet a atrakcje nieczynne lub awarie.
Zgłoś opinię
15 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
bardzo rozczarowany zakupem kuponu gastronomicznego. Byliśmy w szoku, że za ten kupon nie można kupić wody mineralnej i soku dla dziecka. CENA WODY ZA GOTÓWKĘ JEST PO PROSTU ABSURDALNA: 0,5 litra wody na dziecko od 8 złotych!!!!! Z dziećmi lepiej nie jechać!!! umrze z pragnienia!!! a płacenie za 0,5 litra wody co godzinę przekracza możliwości większości ludzi. BYLIŚMY JEDEN RAZ - I TO WSZYSTKO (od razu przypomnieli sobie nasz wyjazd na AirShow Radom 2023 - TRUDNE! My też staliśmy ponad godzinę po wodę dla dziecka i kupiliśmy półlitrową butelkę wody mineralnej za 10 zł!! !). Gorzkie doświadczenia mieliśmy zarówno w Mandorii, jak i w Radomiu. Na pewno nie pojedziemy już do Mandorii (a przejechaliśmy 185 km w jedną stronę i 185 km w drugą) za wodę kosztującą 8 złotych...
Zgłoś opinię
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Jestem bardzo niezadowolona z wyjazdu, jechaliśmy całą Rodziną ponad 400 km. Dlugo na to czekaliśmy, aż obie moje córki osiągną 100cm i 120cm. Świętowaliśmy urodziny młodszej córki, ale niestety przy każdej atrakcji była inna miarka. I przy jednej weszły a już przy drugiej miały o 1cm za mało i czekanie na atrakcje poszło na marnei kończyło się płaczem. Po kilku sytuacjach poszłyśmy się zmierzyć do kasy głównej. Okazało się że jednak mają tyle cm ile mówiliśmy że ma. Corka Dostała bransoletkę, ale kolejki były już takie duże że drugi raz nie dalibyśmy rady ustać. Bardzo nam przykro że sprawy się tak potoczyły, bo gdybyśmy wiedzieli ze macie takie nie równe traktowanie to odczelalimysby kilka miesięcy żeby ten 1cm lub 2 cm urósły.
Zgłoś opinię
1 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Tłok i ceny ..

Tłok, i wysoka cena. Drugie przez to pierwsze ale czemu pierwsze skoro drugie? Ludzie lecą na reklamę. Macie kolejki więc macie wysokie ceny. Żeby 0,5l woda kosztowała 12 zl? Sam schabowy 29? Na lotnisku w strefie bezcłowej są takie ceny. Szafka dodatkowo płatna 5 zł do drogich biletów? Z drugiej strony jest sens podnisić ceny... Przynajmniej nie będzie tłoku. Ciekawe czy zamieścicie tą opinię
Zgłoś opinię
18 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
65% czasu jaki spędziliśmy w obiekcie spędziliśmy na oczekiwaniu w kolejkach. Strefa gastronomiczna to jedna wielka porażka i nie mówię tutaj o cenie tylko o jakości jaką otrzymaliśmy.
Zgłoś opinię
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
https://g.co/kgs/DvP7etY Zjeżdżalnie działają super, można miło spędzić czas z rodziną, jednak obsługa popsuła całe przeżycie.W dniu urodzin mojego dziecka pani ze zjeżdżalni, Mercant, bardzo nieuprzejmie popchnęła mojego syna i powiedziała, że ​​mu nie pozwoli jazdy, ledwo mógł powstrzymać łzy i ostatecznie dzień był zrujnowany. Jeśli ta pani nienawidzi dzieci, to dlaczego tam pracuje?
Zgłoś opinię