hunt-fish.eu
Opinie:

Opinie (101) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (914)

4,85
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 23 lis 2015
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
hunt-fish.eu spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep Hunt-Fish umożliwił mi realizację pozornie najprostszego zapotrzebowania na uniwersalne buty turystyczne ze skóry licowej, pozbawionych membrany, o elastycznej podeszwie i przystosowanych do "słowiańskiej" stopy, czyli sporej i szerokiej. Pan Piotr Oleksy sprowadził dla mnie buty Hanwag Travi Low SF Extra o poszerzanej budowie, w rozmiarze 13. To praktycznie jedyny taki model na rynku europejskim, zalanym zbędnymi w dużej części membranami i nubukami, zwalniającymi producentów od stosowania porządnej i wolnej od skaz skóry. Buty okazały się wyjątkowo wygodne. Odpowiadając na pytanie, co można zrobić lepiej - trochę rzuca się w oczy niedostatek polskich producentów w ofercie sklepu, np. słynnych na międzynarodowym rynku producentów śpiworów puchowych. Tym niemniej z przekonaniem stawiam piątkę sklepowi.

najbardziej krytyczna opinia

25 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas realizacji zlecenia. Brak komunikacji ze strony sklepu o etapie realizacji.
LS
Leszek S.
Koszalin
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu hunt-fish.eu

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
LS
Leszek S.
Koszalin
25 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas realizacji zlecenia. Brak komunikacji ze strony sklepu o etapie realizacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hunt-fish.eu
28 lip 2023
Szanowny Kliencie przepraszamy za opóźniona wysyłkę. Dokonał Pan zakupu produktu, który sprowadzaliśmy od naszego zagranicznego partnera z poza UE. W dniu zakupu w mailu potwierdzającym zamówienie otrzymał Pan informację o deklarowanym przez sklep terminie wysyłki 10 dni roboczych (istotne: informacja jest też widoczna przed dokonaniem zakupu jak również jest opisana w regulaminie sklepu). Wysyłka nastąpiła z 2 dniowym opóźnieniem za co najmocniej przepraszamy. Najczęściej jesteśmy w stanie dostarczyć towar w deklarowanym terminie, jednak czasem z powodu specyfiki dostawy ( np. kraj z poza UE, urząd celny) niestety te terminy potrafią się nieznacznie wydłużyć. W związku z powyższą sytuacją dokonamy zmian informacyjnych na stronie sklepu. Z brakiem komunikacji trudno nam się zgodzić ponieważ informacje o zamówieniu, terminie wysyłki i samej wysyłce Pan otrzymał. Z opóźnioną wysyłką jak najbardziej się zgadzamy i jeszcze raz przepraszamy!