Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
Opinie:

Opinie (857) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (5981)

4,94
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 15 kwi 2024
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

21 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie ok, ale nie daję 5 gwiazdek bo: doszło w bardzo uszkodzonym opakowaniu z dziurą, czyli było niedobrze zapakowane. Gdyby były tam delikatniejsze rzeczy niż szampony, mogłoby się nie nadawać już do użytku. Po drugie, przy zamówieniu dużej ilości szamponów i odżywek, zawsze dostawałam z innych sklepów darmowe próbki/testery a tutaj nic. Więc trochę byłam zawiedziona.

najbardziej krytyczna opinia

23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostarczony produkt był uszkodzony podczas transportu. Po przesłaniu informacji i zdjęć przedstawiciel firmy zaproponował zwrot kosztów przesyłki. Na moją odpowiedź, że uważam, że powinna być obniżona cena produktu uszkodzonego otrzymałam propozycję bym wysłała na własny koszt uszkodzony produkt.i zostaną mi zwrócone środki. Uważam, że dzial reklamacji nie spełnia swojej roli bowiem całkowitą odpowiedzialność za niewłaściwe zapakowanie, transport lub też sprzedaż uszkodzonego produktu obciąża się klienta. Bardzo dziwne podejście do obsługi klienta. Następnym razem będę omijała państwa sklep internetowy
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostarczony produkt był uszkodzony podczas transportu. Po przesłaniu informacji i zdjęć przedstawiciel firmy zaproponował zwrot kosztów przesyłki. Na moją odpowiedź, że uważam, że powinna być obniżona cena produktu uszkodzonego otrzymałam propozycję bym wysłała na własny koszt uszkodzony produkt.i zostaną mi zwrócone środki. Uważam, że dzial reklamacji nie spełnia swojej roli bowiem całkowitą odpowiedzialność za niewłaściwe zapakowanie, transport lub też sprzedaż uszkodzonego produktu obciąża się klienta. Bardzo dziwne podejście do obsługi klienta. Następnym razem będę omijała państwa sklep internetowy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
24 kwi 2024
Bardzo dziękujmy za zainteresowanie i skorzystanie z naszej oferty. Pragniemy zaznaczyć, że zostały przedstawione Pani dwie możliwości rozwiązania sprawy- odesłanie uszkodzonego produktu (zwrot za uszkodzony produkt + zwrot za odesłanie produktu) lub częściowy zwrot kosztów produktu, z czego wybrała Pani opcję drugą. Sprawa jest obecnie procesowana i oczywiście otrzyma Pani odpowiednią kwotę za ubytek produktu. Pozdrawiamy, drogeria Trena.pl
9 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Fatalna dostawa

Przez pocztexa nie otrzymałam swojego zamówienia do salonu musiałam jechać na pocztę i dźwigać ciężką paczkę będąc w 6 miesiącu ciąży . pani Małgorzata obiecała że dowie się co z paczką i do dzisiaj jestem bez odpowiedzi . Fatalne !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
12 kwi 2024
Dział Obsługi Klienta B2B zrobił wszystko co w ich mocy, aby wyjaśnić sprawę. Niestety nie mamy jednoznacznej odpowiedzi z Poczty Polskiej, dlaczego przesyłka nie została dostarczona. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zachęcamy w przyszłości do wybieranie innej formy dostawy, aby uniknąć podobnych sytuacji.
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamiast 1 ltr szamponu otrzymałqm ok.750-800 ml.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
29 mar 2024
Prosimy o zgłoszenie reklamacji za pomocą formularza: https://trena.pl/content/17-reklamacje
23 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
25 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Celem podniesienia jakości naszych usług prosimy o informację jaki jest powód niskiej oceny.
16 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie oszukujcie ludzi! Rozmawiałam, pytałam czy na pewno są farby które potrzebowałam, uzyskałam wiadomość że są... Rachunek również wystawiony na te właśnie farby, a przysłaliście mi zupełnie inne i okazuje się że nie mieliście o które pytałam!!! Po co wprowadzacie ludzi w błąd?! Farby odesłałam czekam na zwrot pieniędzy za towar i przesyłkę w formie jakiej zapłaciłam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
23 kwi 2024
Bardzo dziękujmy za zainteresowanie i skorzystanie z naszej oferty. Poinformować pragniemy, że zarówno informacje przekazane podczas rozmowy jak i sama realizacja zamówienia przebiegła poprawie. Produkty, jakie Pani wskazała składając samodzielnie zamówienia na naszej stronie internetowej są zgodne z towarem, który Pani otrzymała. Nie wiemy z czego wynika tak zaniżona ocena, ponieważ wywiązaliśmy się z umowy na odległość. Posiadamy również zdjęcia potwierdzające to jakie produkty Pani zamówiła i co Pani otrzymała.