Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
Opinie:

Opinie (1209) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (6333)

4,93
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

21 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie ok, ale nie daję 5 gwiazdek bo: doszło w bardzo uszkodzonym opakowaniu z dziurą, czyli było niedobrze zapakowane. Gdyby były tam delikatniejsze rzeczy niż szampony, mogłoby się nie nadawać już do użytku. Po drugie, przy zamówieniu dużej ilości szamponów i odżywek, zawsze dostawałam z innych sklepów darmowe próbki/testery a tutaj nic. Więc trochę byłam zawiedziona.

najbardziej krytyczna opinia

23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostarczony produkt był uszkodzony podczas transportu. Po przesłaniu informacji i zdjęć przedstawiciel firmy zaproponował zwrot kosztów przesyłki. Na moją odpowiedź, że uważam, że powinna być obniżona cena produktu uszkodzonego otrzymałam propozycję bym wysłała na własny koszt uszkodzony produkt.i zostaną mi zwrócone środki. Uważam, że dzial reklamacji nie spełnia swojej roli bowiem całkowitą odpowiedzialność za niewłaściwe zapakowanie, transport lub też sprzedaż uszkodzonego produktu obciąża się klienta. Bardzo dziwne podejście do obsługi klienta. Następnym razem będę omijała państwa sklep internetowy
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(31)
(8)
Resetuj
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Pomimo opłaty zamówienia dostałam sporo wiadomosci z przypomnieniem opłaty. Po za tym zamówienie -OK.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
10 dni temu
Dzień dobry, Bardzo dziękujmy za zainteresowanie i skorzystanie z naszej oferty. Poinformować pragniemy, że w przypadku wyboru opłacenia zamówienia przelewem bankowym, dla formalności i ułatwienia Kupującemu, przesyłamy automatyczne powiadomienia z numerem konta. W przypadku pytań pozostajemy do dyspozycji pod numerem telefonu lub/i adresem tel. 22 690 05 65 / kom: +48 609 777 922 / sklep@trena.pl Z poważaniem Zespół Trena
27 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Płaci się za przesyłkę expres 48h i tak jest opóźnienie jednej doby
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
27 maj 2024
Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za zainteresowanie i skorzystanie z naszej oferty. Po zweryfikowaniu sprawy, widzimy, że przesyłka została doręczona w czasie dwóch dni, zatem zgodnie z oferowanym czasem. Zamówienie złożone w dniu 21.05.2024 w godzinach popołudniowych, doręczono w dniu 23.05.2024, zatem nie odnotowujemy opóźnień w doręczeniu. Z doświadczenia wiemy, że zamówienia złożone przed południem (średnio do godziny 10:00) wysyłane są tego samego dnia, zatem zachęcamy do składania zamówień w godzinach porannych, jeżeli zależy Państwu na czasie. Zapewniamy, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby nasi Klienci otrzymywali zamówienia najszybciej jak to możliwe. Z wyrazami szacunku, Zespół Trena
30 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Szybką wysyłka. Dobry kontakt telefoniczny
Zgłoś opinię
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
29 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
25 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Tydzień czekam na zamówienie po kontakcie infolinii dalej czekam przesyłka oczywiście zapłacona pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
27 maj 2024
Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za zainteresowanie i skorzystanie z naszej oferty. Poinformować pragniemy, ze wg zapisów systemowych InPost przesyłka została umieszczona w multiskrytce wraz z paczką innego Nadawcy. Z zapisów systemowych wynika również, że paczki zostały z niej odebrane 02.05.2024. Powiadomienia z kodem odbioru były wysłane na adres e-mail wskazany podczas składania zamówienia i udostępnione w aplikacji mobilnej powiązanej z numerem telefonu. Bardzo prosimy o weryfikację. Obawiamy się, że ocena została wystawiona przez pomyłkę. Jeżeli jednak przesyłka pochodząca z naszego sklepu internetowego została pominięta i nie pobrana z multiskytki, zachęcamy do złożenia reklamacji na stronie firmy przewozowej Reklamacje | InPost. Z poważaniem Zespół Trena
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałem paczki!
Zgłoś opinię
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
5 dni temu
Zadowolenie Klientów jest dla nas priorytetem, dlatego będziemy wdzięczni za informację, co możemy jeszcze poprawić, aby była Pani w pełni zadowolona z zakupów następnym razem.
16 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Ogólnie jestem zadowolona , ale na tyle zamówień jakie robię u PAŃSTWA NIGDY NE DOSTAŁAM RABATU ANI ŻADNEJ PRÓBKI.
Zgłoś opinię
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Duży plus za łatwość wykonywania czynności na stronie. Szybka dostawa. Minus za brak wielu produktów.
Zgłoś opinię
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Paczka doszła szybko. Bardzo dobrze zapakowana. Dziękuję
Zgłoś opinię
24 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Szybka wysyłka - to mi się podoba

Szybka wysyłka. Zamówienie niezgodne z opisem.
Zgłoś opinię
25 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Przy większej kwocie darmowa wysylka
Zgłoś opinię
6 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
szybkość wykonania zamówienia
Zgłoś opinię