Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
Opinie:

Opinie (857) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (5981)

4,94
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 15 kwi 2024
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

21 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie ok, ale nie daję 5 gwiazdek bo: doszło w bardzo uszkodzonym opakowaniu z dziurą, czyli było niedobrze zapakowane. Gdyby były tam delikatniejsze rzeczy niż szampony, mogłoby się nie nadawać już do użytku. Po drugie, przy zamówieniu dużej ilości szamponów i odżywek, zawsze dostawałam z innych sklepów darmowe próbki/testery a tutaj nic. Więc trochę byłam zawiedziona.

najbardziej krytyczna opinia

23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostarczony produkt był uszkodzony podczas transportu. Po przesłaniu informacji i zdjęć przedstawiciel firmy zaproponował zwrot kosztów przesyłki. Na moją odpowiedź, że uważam, że powinna być obniżona cena produktu uszkodzonego otrzymałam propozycję bym wysłała na własny koszt uszkodzony produkt.i zostaną mi zwrócone środki. Uważam, że dzial reklamacji nie spełnia swojej roli bowiem całkowitą odpowiedzialność za niewłaściwe zapakowanie, transport lub też sprzedaż uszkodzonego produktu obciąża się klienta. Bardzo dziwne podejście do obsługi klienta. Następnym razem będę omijała państwa sklep internetowy
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
30 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Długie oczekiwanie na paczkę. Niedostateczne zapakowanie towaru, niechlujne, mierne. Puder towar delikatny wrzucony do pudełka w papiery, nie zapakowany w dbałoscia o to, żeby nie wypadł przy rozpakowaniu. Puder nie wydaje się być oryginalny różni się wyraźnie od poprzedniego. Jestem średnio zadowolona.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
12 dni temu
Bardzo dziękujemy za zainteresowanie i skorzystanie z naszej oferty. Poinformować pragniemy, że przesyłki przygotowywane są wg standardów Przewoźnika, który został wskazany podczas składania zamówienia. Niestety czasem zdarzają się sytuacje, że przesyłka w trakcie transportu ulegnie niewielkiemu uszkodzeniu, na co niestety nie mamy wpływu. Wpływ natomiast mamy na ewentualne zgłoszenie reklamacyjne, do którego zachęcamy jeżeli produkty uległy zniszczeniu. Przesyłka o numerze PX6698288592 doręczana była usługą Poczty polskiej – odbiór w punkcie, gdzie niestety odnotowywane opóźnienia z powodu braków kadrowych w firmie Poczta polska, za co bardzo przepraszamy. Co do samego produktu Facefinity Compact 006, wszystkie produkty jakie oferujemy posiadamy bezpośrednio od Producenta lub/i Autoryzowanych Dystrybutorów, zatem gwarantujmy oryginalność. Jeżeli jednak produkt nie był otwierany/używany prosimy pamiętać, że zawsze przysługuje Konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy. Niemniej jednak wszelkie informacje zostaną przekazane do działu magazynowego.
19 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Miło gdybyście załączali do zamówienia jakieś próbki tak jak inne drogerie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
22 kwi 2024
Dziękujemy za ocenę i oczywiście weźmiemy pod uwagę Pani sugestię. Pozdrawiamy
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
11 dni temu
Zadowolenie Klientów jest dla nas priorytetem, dlatego będziemy wdzięczni za informację, co możemy jeszcze poprawić, aby była Pani w pełni zadowolona z zakupów następnym razem.
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
26 kwi 2024
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i przyznane gwiazdki. Zapraszamy ponownie
6 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Plus za czas realizacji i cenę oraz obsługę (czas odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne, zwrot środków). Minus za brudne opakowanie, zalaną etykietę z instrukcją użytkowania. Edit:: tak, czasem zdarza się, że w transporcie może cos się uszkodzić, ale opakowanie nie było uszkodzone więc nie miało to wpływu na to, że opakowanie produktu było brudne i zalane przed wysyłką-zalana, ale sucha etykieta
Zgłoś opinię
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak domowników do 1000ml opakować z płynami , brak inf że należy je dokupić
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Trena.pl - Sklep fryzjerski, hurtownia fryzjerska i zaopatrzenie salonów
15 kwi 2024
Bardzo prosimy o doprecyzowanie uwagi. Dziękujemy