stylowo.online
Opinie:

Opinie (803) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1691)

4,73
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 3 sty 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
stylowo.online spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

18 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Kurtki są super. Zamówiłam jedną w tamtym roku. W tym dwie. Niestety za duże, ponieważ zgubiłam parę kilogramów. I muszę zwrócić. Ale są najlepsze. Gdyby były tylko rozmiary XXS, to bym od razu zamówiła! 💕

najbardziej krytyczna opinia

21 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłam dwa garnitury. Na zdjęciach w ofercie prezentowały się fajnie. Natomiast otrzymałam produkt niskiej jakości. Materiał fatalnej jakości. Wygląda jak tania chińska tandeta. Poza tym wzór wg mnie jest inny w ofercie, podobny ale inny wzór otrzymałam niż zamówiłam. Można to porównać na zdjęciach. Poza tym spodnie się tak układają, że tworzy się taka fałda przy pasie.... Fason garnituru ogólnie fajny, ale cała reszta pozostawia dużo do życzenia... Chociaż wymiary się zgadzają. Jestem rozczarowana zakupem. Jestem ciekawa jak będzie wyglądał po praniu... Ciekawe czy nie okaże się jednorazówką... Potrzebowałam garnitury na dwie rodzinne uroczystości. W związku z tym, że już miałam mało czasu na zakup innego, byłam zmuszona zostawić siwo-czarny garnitur. Przerobiłam na gwałt spodnie u krawcowej, co było dla mnie dodatkowym wydatkiem, usunęłam widoczne na zdjęciach zmechacenia maszynką, wyprasowałam, bo przyszedł wygnieciony. Natomiast drugi z czerwonym paskiem oddaje, bo prezentuje się fatalnie...
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu stylowo.online

 Sortuj  
Trafność
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Slaba jakosc materialu- spodnie skulkowaly sie po pierwszym uzyciu. Szybka dostawa.
Zgłoś opinię
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam!

Zakupiłam dwa garnitury. Na zdjęciach w ofercie prezentowały się fajnie. Natomiast otrzymałam produkt niskiej jakości. Materiał fatalnej jakości. Wygląda jak tania chińska tandeta. Poza tym wzór wg mnie jest inny w ofercie, podobny ale inny wzór otrzymałam niż zamówiłam. Można to porównać na zdjęciach. Poza tym spodnie się tak układają, że tworzy się taka fałda przy pasie.... Fason garnituru ogólnie fajny, ale cała reszta pozostawia dużo do życzenia... Chociaż wymiary się zgadzają. Jestem rozczarowana zakupem. Jestem ciekawa jak będzie wyglądał po praniu... Ciekawe czy nie okaże się jednorazówką... Potrzebowałam garnitury na dwie rodzinne uroczystości. W związku z tym, że już miałam mało czasu na zakup innego, byłam zmuszona zostawić siwo-czarny garnitur. Przerobiłam na gwałt spodnie u krawcowej, co było dla mnie dodatkowym wydatkiem, usunęłam widoczne na zdjęciach zmechacenia maszynką, wyprasowałam, bo przyszedł wygnieciony. Natomiast drugi z czerwonym paskiem oddaje, bo prezentuje się fatalnie...
Zgłoś opinię
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Kupiłam kurtkę Arina którą miała urwany guzik poniosłam koszty jej dostawy a potem zwrotu, zamówiłam drugą ponieważ w formularzu tak było napisane poniosłam koszty dostawy drugiej kurtki (ponad 20 zł razy 3 ) a druga kurtka też była uszkodzona (pętelka do przypięcia puszka była wyrwana) napisałam wiadomość dostałam informację że sklep może ponieść koszta 20 zł doszycia pętelki u krawca. I że gdybym napisała wiadomość wcześniej to nie naliczyliby kosztów dostawy drugiej kurtki tylko na formularzu zwrotu informacja była taka że jeśli chce się wymianę produktu to trzeba odesłać jeden produkt i zamówić drugi. Kolejny raz się nie skuszę na zakupy. Pierwsza kurtka przyszła już z doczepionymi puszkami a druga w częściach więc wygląda na to że pierwsza była używana i przez kogoś wcześniej złożona w całość.
Zgłoś opinię
1 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Kurtka nie warta tej ceny. Na dzień dobry przy wyjęciu z torby odleciał guzik od kaptura. Mnóstwo wystających nitek. Przy futerku pourywane gumeczki do guzików.
Zgłoś opinię
1 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety rzeczy straciły na jakości. Rozmiary również nie są właściwe.
Zgłoś opinię
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Kurtka dotarła z wyłamanym zamkiem oraz zaszytą kieszenią.
Zgłoś opinię
23 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię