LaRose.care - drogeria kosmetyczna
Opinie:

Opinie (973) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3026)

4,93
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 19 lip 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
LaRose.care - drogeria kosmetyczna spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

11 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Mój ulubiony sklep, w którym można kupić naprawdę dużo fantastycznych , dobrej jakości koreańskich kosmetyków. Wysyłka jest szybka i do każdego zamówienia gratis. Obsługa klienta na najwyższym poziomie, nie trzeba długo czekać na odpowiedź i chętnie służą pomocą.

najbardziej krytyczna opinia

26 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybka dostawa, oryginalne produkty, ale dramat z pakowaniem przesyłki. Zamówiłam dosyć drogie kosmetyki, które mieszczą się w opieczętowanych pudelkach kartonowych. Kiedy dostałam i rozpakowałam paczkę - byłam w rozpaczy, bo w środku dużego kartonu jedynym zabezpieczeniem okazał się kawałek zmiętego papieru. Opakowania kosmetyków były pougniatane, tylko cudem nic się nie wylało. Na pewno nie nadają się już na prezent, więc jak ktoś ma taki zamiar - ostrzegam przed zamawianiem tu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu LaRose.care - drogeria kosmetyczna

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
13 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Dlaczego zamówienie idzie tak długo …
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu LaRose.care - drogeria kosmetyczna
14 lut 2024
Pani Weroniko. Mieliśmy problem techniczny i stąd kilka zamówień wyjechało od nas z dużym opóźnieniem. Najmocniej przepraszamy za te niedogodności. Zamówienie jest w drodze do Pani. Zespół Larose
8 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Bardzo niski poziom obsługi klienta

Otrzymałam od państwa zestaw, który zawierał nieszczelne serum, przez co zawartość się wylała. Zostałam poinformowana dopiero po odesłaniu zestawu(!), że to ja ponoszę koszty zwrotu za pośrednictwem firmy kurierskiej (prawie 17 zł!). Jestem zaszokowana podejściem sklepu do klienta i skladanych reklamacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu LaRose.care - drogeria kosmetyczna
8 sty 2024
Mimo, że złożona reklamacja budzi ogrom wątpliwości (krem został otwarty i użyty, serum brak w słoiczku z powodu wycieku, który nie zmoczył ani pudełka papierowego ani kremu leżącego obok) zwróciliśmy Pani Magdaleno środki plus zwróciliśmy 17 zł za wspomniane odesłanie produktu. Życzymy wszystkiego dobrego.
6 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Po złozeniu zamówienia (1 grudnia) skontaktowała się ze mna Pani KArolina Wiaderna, z pytaniem czy chce dostawę kurierem czy wysyłkę mailem- ważne dla mnie było aby zamówienie zostało dostarczone kurierem albo paczkomatem, Pani Karolina zapewniła, ze nada paczkę w poniedziałek. 5 grudnia nie otrzymałam przesyłki, okazało sie ,że zamówienia nie udało sie nadać do wysyłki w terminie (miał to byc prezent na mikołajki) , więc , po telefonach , zostało wysłane mailem (voucher). Pieniądze za kuriera nie zostały zwrócone
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu LaRose.care - drogeria kosmetyczna
7 gru 2023
Najmocniej Panią za zaistniałą sytuację przepraszamy. Tak, przyznajemy się do opóźnienia w wysyłce papierowej wersji Vuchera. Dosłaliśmy elektronicznie. Mieliśmy problemy systemowe i w związku z tym nie spełniliśmy zapewnienia. Proszę raz jeszcze przyjąć przeprosiny. Jeśli zdecyduje się Pani na zakupy w naszej drogerii, proszę o kontakt telefoniczny. Postaram się wynagrodzić tę niemiłą sytuację.
10 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak informacji o zamówieniu od 6 października
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu LaRose.care - drogeria kosmetyczna
23 lis 2023
Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy. W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego - wtedy możemy "od razu" zareagować. Podaję numer telefonu: 515 899 961
17 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Nadal nie otrzymalam zamowienia
Zgłoś opinię
27 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

Brak obsługi po zakupie towaru

Brak odpowiedzi na email
Zgłoś opinię
15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię