4ride.pl- Logo - Opinie

4ride.pl
Opinie:

Opinie (1572) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1632)

4,98
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 28 wrz 2015
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
4ride.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Fachowe doradztwo z zakresu części, w 5minut dobrane zaciski i tarcze hamulcowe pod mój włoski wymysł motoryzacyjny, co się nie zdarza często. Nawet jak czegoś nie było na stronie, konsultant zadzwonił gdzie trzeba i załatwi. Moje pierwsze zakupy, a na pewno nie ostatnie, fajny sklep

najbardziej krytyczna opinia

24 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Informacja o braku fv pomimo zaznaczenia i wypisania danych. Info telefoniczne że się nie da. Jak poinformowałem że nie odbiorę towarów po 10 min fv na mailu. Czyli jednak się dało tylko był brak chęci...
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu 4ride.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
11 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę. W chwili pisania opinii, mija 5 dzien od zakupu , a przesyłki brak.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 4ride.pl
15 kwi 2024
Dzień dobry, Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Towar nie został zabrany przez kuriera, co poskutkowało opóźnieniem. Spodnie czekają już na odbiór w paczkomacie. Przepraszamy raz jeszcze. Zespół 4ride
14 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Do dzis nie otrzymalem towaru !!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 4ride.pl
19 kwi 2024
Przepraszamy za opóźnienie w dostawie Twojego zamówienia. Rozumiemy, jak ważne jest dla naszych klientów otrzymywanie towarów na czas i bardzo nam przykro, że w tym przypadku nie spełniliśmy oczekiwań. Pracujemy nad usprawnieniem naszych procesów logistycznych, aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Zespół 4ride
28 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
niekompletne zamówienie
Zgłoś opinię
2 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 4ride.pl
4 gru 2023
Dzień dobry Pani Agnieszko. Widzę, że Pani zamówienie złożone 22.11.2023 już kolejnego dnia zostało przez Panią odebrane. Bardzo proszę informację co poszło nie tak, jeżeli chodzi o realizację Pani zamówienia, że postanowiła Pani ocenić nas na 1 gwiazdkę. Zależy nam na Pani zadowoleniu, najmocniej proszę o informację zwrotną. Pozdrawiam, Robert, Zespół 4ride