Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
13 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Świetny sklep ze świetnym towarem :)
Firma "FELINA" udowadnia, że to co inni uważają za niewykonalne, ONA potrafi to zrobić, czyli jak się chce to można :):):).
Miałam okazję rozmawiać z pracownikami e-sklepu, no i co? Pełna profeska: obsługa, kontakt - rozmowa z klientem, doradztwo - na najwyższym poziomie.
Dziękuję, że jesteście :):):)
Operacje z tą firmą są "ręczne" czyli jeżeli księgowy nie przekaże informacji o zaksięgowanej wpłacie to można czekać przez kilka dni na realizację zamówienia, to w kontekście wpłaty z góry. Obsługa telefoniczna, kiedy odebrałam towar i chciałam zamówić inny nie zgłasza się. Towar odesłany ale czy mam liczyć na zwrot wpłaty to na prawdę mam wątpliwości.... Polecam rozsądek.
Operacje z tą firmą są "ręczne" czyli jeżeli księgowy nie przekaże informacji o zaksięgowanej wpłacie to można czekać przez kilka dni na realizację zamówienia, to w kontekście wpłaty z góry. Obsługa telefoniczna, kiedy odebrałam towar i chciałam zamówić inny nie zgłasza się. Towar odesłany ale czy mam liczyć na zwrot wpłaty to na prawdę mam wątpliwości.... Polecam rozsądek.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Felina sklep internetowy
12 sty 2024
Szanowna Pani.
Dziękujemy za przekazanie nam swojej uwagi oraz wyrażenie obaw dotyczących procesu weryfikacji przelewów w naszym sklepie internetowym. Chcielibyśmy wyjaśnić, że procedura ręcznej weryfikacji tradycyjnych przelewów jest standardowym działaniem, mającym na celu potwierdzenie dokonanej płatności za zamówienie. Nie może być tak, że każdy pracownik ma możliwość obsługi konta bankowego firmy, za weryfikację przelewów, wpłaty i wypłaty odpowiada osoba do tego wydelegowana. Warto również zaznaczyć, że w naszym sklepie dostępne są inne formy płatności online, które umożliwiają nam otrzymywanie natychmiastowych powiadomień o wpłacie. Jeśli zależy Pani na szybszym potwierdzeniu płatności, zawsze istnieje możliwość skorzystania z tych alternatywnych metod. Oczywiście przyznajemy się do błędu, Pani przelew niestety został pomięty, błąd człowieka. Za co przeprosiliśmy Panią.
Paczka za zwrotem, którą Pani do nas wysłała trafiła w inne miejsce, zwrot był źle zaadresowany, po odszukaniu paczki przez naszego pracownika, zwrot został w pierwszej kolejności przetworzony, a pieniądze zostały natychmiast przekazane na Pani konto.
Zapewniamy, że każda opinia klienta jest dla nas cenna, a zastrzeżenia traktujemy jako sygnał do działania. Wyciągniemy wnioski z Pani doświadczenia, aby zoptymalizować nasze procesy i usprawnić obsługę klienta w przyszłości. Życzymy wszystkiego dobrego.
Z poważaniem
Dział Obsługi Klienta Felina sklep internetowy
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.