SuperTech.pl- Logo - Opinie

SuperTech.pl
Opinie:

Opinie (550) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (810)

4,67
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 13 cze 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
SuperTech.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

6 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
szybka obsługa, dobre pakowanie, atrakcyjna cena co do sprzetu to się okaże, dopiero co zaczęłam używać minus to brak darmowej dostawy

najbardziej krytyczna opinia

11 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Kupiłem odkurzacz do firmy za ~4,4 tys. Po zakupie zadzwoniono z informacją, że moje zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu jakiegoś błędu technicznego. W zamian zaproponowano mi (w tej samej cenie) wysyłkę słabszego modelu o niższej wartości rynkowej (~3 tys). Uważam, że to była bardzo nieuczciwa zagrywka ze strony sklepu. Sam oczywiście odmówiłem, ale przykładowy emeryt pewnie by się zgodził dla świętego spokoju. Na szczęście po tygodniu doczekałem się zwrotu pieniędzy. Nie wrócę i nie polecam.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu SuperTech.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam, anulowana dostawa

Mimo potwierdzenia w ofercie że towar dostępny nie wywiązali się i go nie dotarczyli
Zgłoś opinię
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Fatalna obsuga.

wszystko , przede wszystkim nie wprowadzać klientów w błąd zamieszczając w swojej ofercie produkty z zaniżonymi cenami , tylko po to żeby zwrócić uwagę na swój sklep , następnie anulując zamówienie . i proszę mi nie wmamiać, że to wyjątkowa sytuacja , pacz czytaj opinie innych użytkowników.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperTech.pl
10 mar 2024
Dziękujemy za twoją szczerą opinię. Cenimy opinię naszych klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były zawsze aktualne i uczciwe. Doceniamy twoją cierpliwość, ponieważ nadal ulepszamy nasze usługi. Dziękujemy, że poświęciłeś czas, aby przekazać nam swoje cenne spostrzeżenia!
10 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie opłacone a następnego dnia anulowano! Nie polecam tego sprzedawcy!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperTech.pl
10 mar 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się z nami swoimi doświadczeniami. Cenimy wszystkie opinie klientów i przykro nam, że nie masz najlepszych doświadczeń. W naszej firmie staramy się zapewnić bezkonkurencyjną obsługę klienta i satysfakcję, dlatego ważne jest dla nas, aby usłyszeć, gdy coś nie idzie zgodnie z planem. Doceniamy twoją szczerą opinię i wykorzystamy ją do ulepszenia naszych procesów w przyszłości. Jeszcze raz dziękuję!
26 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zakupiony kabel nie dziala. Sprzedawxa nie chce przyjac zwrotu
Zgłoś opinię
23 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo szybko moje zamówienie zostało anulowane. Zdążyłem uzyskać zgodę przełożonego na zakup i przekazać proformę do płatności i moje zamówienie zostało anulowane. A gdzie tu mowa o tym że przelew nie przechodzi w dwie minuty. Jedna doba to zdecydowanie za mało. Jesteśmy dużo firmą i zamawiamy dużą ilość sprzętu elektronicznego/IT. Przypadkiem trafiłem na Wasz sklep i ceny które oferujecie są dla nas atrakcyjne, przez co chciałem rozpocząć u Was większe zakupy, lecz po tej sytuacji, totalnie rezygnuję z zakupów. Mateusz Lasek Grupa IMS
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperTech.pl
27 lut 2024
Przykro nam, że nasza obsługa nie spełniła Pana oczekiwań. Informuję, że standardowo zamówienia w naszym sklepie oczekują na zapłatę 5 dni. W większości przypadków jest to wystarczający czas na zrealizowanie zapłaty. Dodatkowo w dniu 12.02.2024 r. 11:21 nasz pracownik wykonał do Pana telefon na numer podany w zamówieniu w celu uzyskania informacji na temat chęci realizacji zamówienia. Niestety nie udało mu się dodzwonić, adnotacja pozostała w naszym systemie.
1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Telefon nie do użytku

Naciąganie klienta, w opisie nie ma wzmianki o tym że telefon po 5 dniach blokuje się na ustawieniach konfiguracji! Myślę że to jest nieuczciwe podejście do klienta
Zgłoś opinię
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Za 360 zl to obieraczke do warzyw piasek ozdobny perfum krzak latarka na baterie moze to kosztuje max 50 zl
Zgłoś opinię
3 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Wiarygodność
Zgłoś opinię
12 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak towaru
Zgłoś opinię
17 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Niestety produkt używany zamiast nowego

Na plus miły i dość szybki kontakt. Okazało się po weryfikacji w Samsungu, że telefon nie jest nowy i nieużywany, lecz został kupiony 2 miesiące wcześniej i zarejestrowany na koncie kogoś innego w Smg. Mimo potwierdzenia tego faktu przez Samsung sklep odmawia wymiany/zwrotu pieniędzy uzależniając to od decyzji swojego dostawcy z Niemiec. Nie polecam, jeśli chcesz nowy produkt kupuj gdzie indziej.
Zgłoś opinię
31 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Napisałem w komentarzu prośbę o kontakt przed dokonaniem jakiejkolwiek czynności ale nikt się nie skontaktował.
Zgłoś opinię
15 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
11 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Nie realizują zamówień; wyłudzają downgrade zamówionego sprzętu

Kupiłem odkurzacz do firmy za ~4,4 tys. Po zakupie zadzwoniono z informacją, że moje zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu jakiegoś błędu technicznego. W zamian zaproponowano mi (w tej samej cenie) wysyłkę słabszego modelu o niższej wartości rynkowej (~3 tys). Uważam, że to była bardzo nieuczciwa zagrywka ze strony sklepu. Sam oczywiście odmówiłem, ale przykładowy emeryt pewnie by się zgodził dla świętego spokoju. Na szczęście po tygodniu doczekałem się zwrotu pieniędzy. Nie wrócę i nie polecam.
Zgłoś opinię
2 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Telefon POCO M4 Pro dostałem używany w dodatku z zablokowanym kontem Google. ( A miał być nowy ). Więc nie mogę go ocenić samego telefonu natomiast ktoś powinien odstać po d@#$e za to. Na szczęście miałem udokumentowane jak otwieram paczkę oraz jak to wygląda i prawdopodobnie przez to nie mieli nic na swoją obronę i kasę oddali. Drugi raz nie wrócę do tego sklepu
Zgłoś opinię
18 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

w dniu 8.11 złozyłem i opłaciłem zamówienie miało dotrzeć do 13.11 do dzisiaj nie ma towaru

w dniu 8.11 złozyłem i opłaciłem zamówienie, towar miał dotrzeć do 13.11 do dnia dzisiejszego nie otrzymałem towaru, interweniowałem mailowo w tej sprawie 17.11 o godzinie 11.12 i nie otrzymałem żadnej informacji, totalne lekceważenie klienta.
Zgłoś opinię
22 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Sklep oszukuje , nie polecam

Sklep to jakiś przekręt . Kupujesz określoną rzecz a przysyłają ci coś innego 3 razy tańszego i tłumaczą się tym że to przez błąd na magazynie i zwrócą pieniądze za zamówiony towar . Nigdy więcej od nich nic nie zamówię .
Zgłoś opinię
24 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Spamu wysyłajcie mniej

Dostałam 6 wiadomości ze koniecznie muszę ocenić zamówienie. Mimo ze już oceniłam na ceneo… za taką ilość spamu wysyłaną przez was nie należy się już żadna gwiazdka, chociaz samo zamówienie było ok. Proponuje umiar.
Zgłoś opinię
5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie wiem i nie mogę otrzymać informacji kiedy otrzymam zakupiony towar za który zapłaciłem. Czekam od 11 dni, piszę i dzwonię i nikt nie może powiedzieć kiedy przyjedzie dostawa telewizora 65" który jest ponoć gabarytem w dostawach.
Zgłoś opinię