extrasport.pl- Logo - Opinie

extrasport.pl
Opinie:

Opinie (80) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (80)

4,63
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 18 maj 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
extrasport.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

23 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Duży wybór asortymentu darta. Profesjonalna obsługa zamówienia. Jak zwykle drobne gratisy. Perfekt. Pozdrowienia dla załogi sklepu ;)

najbardziej krytyczna opinia

20 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
14 lutego zlożyłem zamówienie. Jest 20 lutego godz. 18.00 towaru do chwili obecnej nie otrzymalem , ale już dwa razy prosicie o wydanie opinii.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu extrasport.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
30 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak reakcji i kontaktu

Sprawić, że po drugiej stronie tzn. po stronie sprzedających będzie więcej empatii. Nie można się dodzwonić do odpowiednich osób, które są odpowiedzialne za produkty "bilard". Po wybraniu numeru dostajemy informację o numerach wewnętrznych m.in. "dart i sklep internetowy - wybierz 6". Po odebraniu połączenia w trzech przypadkach na moje trzy próby trafia się do osoby, ktora nie zajmuje się sklepem internetowym. Zakupiłem kij do snookera - prosiłem o kontakt - nikt się nie skontaktował - ja musiałem zadzwonić i wyjaśnić o co mi chodzi. Wyjaśniełem, że zależy mi na cięższym kiju około 500 g i pytałem, czy kije są proste. Otrzymałem kij krzywy. Wysłałem reklamację ze zdjęciami. Nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej o przyjęciu reklamacji i sposobie rozwiązania problemu. Dzwoniłem kilkakrotnie i okazało się, że albo nikt nie pracuje w poniedziałek, albo osoba, która się ewentualnie zajmie moją sprawą będzie w czwartek. Tak, czy inaczej nadal nie wiem na jakim etapie jest sprawa i nie mam możliwości dowiedzenia się. Muszę czekać na kontakt, który pewnie nie nastąpi. Będę musiał dzwonić. Sklep eXtraSport.pl, przynajmniej w moim przypadku, nie przejmuje się klientem. W załącznikach przesyłam zdjęcia zakupionego "prostego" kija.
Zgłoś opinię
20 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
14 lutego zlożyłem zamówienie. Jest 20 lutego godz. 18.00 towaru do chwili obecnej nie otrzymalem , ale już dwa razy prosicie o wydanie opinii.
Zgłoś opinię
11 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Najpierw paczkę się wysyła a później prosi o opinię...
Zgłoś opinię