Sprawić, że po drugiej stronie tzn. po stronie sprzedających będzie więcej empatii.
Nie można się dodzwonić do odpowiednich osób, które są odpowiedzialne za produkty "bilard". Po wybraniu numeru dostajemy informację o numerach wewnętrznych m.in. "dart i sklep internetowy - wybierz 6". Po odebraniu połączenia w trzech przypadkach na moje trzy próby trafia się do osoby, ktora nie zajmuje się sklepem internetowym.
Zakupiłem kij do snookera - prosiłem o kontakt - nikt się nie skontaktował - ja musiałem zadzwonić i wyjaśnić o co mi chodzi. Wyjaśniełem, że zależy mi na cięższym kiju około 500 g i pytałem, czy kije są proste.
Otrzymałem kij krzywy. Wysłałem reklamację ze zdjęciami. Nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej o przyjęciu reklamacji i sposobie rozwiązania problemu. Dzwoniłem kilkakrotnie i okazało się, że albo nikt nie pracuje w poniedziałek, albo osoba, która się ewentualnie zajmie moją sprawą będzie w czwartek.
Tak, czy inaczej nadal nie wiem na jakim etapie jest sprawa i nie mam możliwości dowiedzenia się. Muszę czekać na kontakt, który pewnie nie nastąpi. Będę musiał dzwonić.
Sklep eXtraSport.pl, przynajmniej w moim przypadku, nie przejmuje się klientem.
W załącznikach przesyłam zdjęcia zakupionego "prostego" kija.
Zgłoś opinię
20 lut 2024
Opinia zweryfikowana
14 lutego zlożyłem zamówienie. Jest 20 lutego godz. 18.00 towaru do chwili obecnej nie otrzymalem , ale już dwa razy prosicie o wydanie opinii.
Zgłoś opinię
11 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Najpierw paczkę się wysyła a później prosi o opinię...
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.