extrasport.pl- Logo - Opinie

extrasport.pl
Opinie:

Opinie (89) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (97)

4,55
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

23 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Duży wybór asortymentu darta. Profesjonalna obsługa zamówienia. Jak zwykle drobne gratisy. Perfekt. Pozdrowienia dla załogi sklepu ;)

Najistotniejsza negatywna opinia

20 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
14 lutego zlożyłem zamówienie. Jest 20 lutego godz. 18.00 towaru do chwili obecnej nie otrzymalem , ale już dwa razy prosicie o wydanie opinii.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu extrasport.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(3)
(5)
Resetuj
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana

fatalna obsługa

Ceny w sklepie konkurencyjne ale obsługa fatalna. Pierwsze zamówienie - 3 tygodnie załatwiania zakup bonów podarunkowych, przerzucanie sprawy od obsługi klienta poprzez czat to samego szefa i z powrotem. Drugie zamówienie - towar uszkodzony, dopiero przy kolejnym zamówieniu towar wymieniony (około 3 tygodnie). Trzecie zamówienie - przesyłka źle zabezpieczona, przyszła uszkodzona, drugi miesiąc jak sprawa reklamacji nie została rozwiązana, ogólnie nie polecam
Zgłoś opinię
12 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie mam informacji o zakupionym produkcie
Zgłoś opinię
30 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak reakcji i kontaktu

Sprawić, że po drugiej stronie tzn. po stronie sprzedających będzie więcej empatii. Nie można się dodzwonić do odpowiednich osób, które są odpowiedzialne za produkty "bilard". Po wybraniu numeru dostajemy informację o numerach wewnętrznych m.in. "dart i sklep internetowy - wybierz 6". Po odebraniu połączenia w trzech przypadkach na moje trzy próby trafia się do osoby, ktora nie zajmuje się sklepem internetowym. Zakupiłem kij do snookera - prosiłem o kontakt - nikt się nie skontaktował - ja musiałem zadzwonić i wyjaśnić o co mi chodzi. Wyjaśniełem, że zależy mi na cięższym kiju około 500 g i pytałem, czy kije są proste. Otrzymałem kij krzywy. Wysłałem reklamację ze zdjęciami. Nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej o przyjęciu reklamacji i sposobie rozwiązania problemu. Dzwoniłem kilkakrotnie i okazało się, że albo nikt nie pracuje w poniedziałek, albo osoba, która się ewentualnie zajmie moją sprawą będzie w czwartek. Tak, czy inaczej nadal nie wiem na jakim etapie jest sprawa i nie mam możliwości dowiedzenia się. Muszę czekać na kontakt, który pewnie nie nastąpi. Będę musiał dzwonić. Sklep eXtraSport.pl, przynajmniej w moim przypadku, nie przejmuje się klientem. W załącznikach przesyłam zdjęcia zakupionego "prostego" kija.
Zgłoś opinię
6 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
tempo realizacji; trzymać poziom
Zgłoś opinię
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
14 lutego zlożyłem zamówienie. Jest 20 lutego godz. 18.00 towaru do chwili obecnej nie otrzymalem , ale już dwa razy prosicie o wydanie opinii.
Zgłoś opinię
11 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Najpierw paczkę się wysyła a później prosi o opinię...
Zgłoś opinię